ثبت نام

88904002 - 021

تدریس خصوصی در منزل درس ریاضی

مُدرسانه اولین سامانه تخصصی تدریس خصوصی ریاضی در منزل است.

ما پس از سالها فعالیت در زمینه تدریس تخصصی ریاضی و کسب تجاربی مانند حس کردن دغدغه های والدین و نیاز های دقیق آنها و فرزندانشان، سامانه مُدرسانه را راه اندازی نمودیم.

هدف این مجموعه آموزش مفهومی ریاضی و گرفتن دغدغه ریاضی از والدین است.

مُدرسانه اولین سامانه تخصصی تدریس خصوصی ریاضی در منزل است.

فعالیت این موسسه تنها تدریس خصوصی ریاضی در منزل نیست بلکه هدف آموزش و کسب نتیجه واقعی است.

از این رو مدرسانه طوری طراحی شده است که نیاز ها و دغدغه های والدین در تدریس خصوصی ریاضی در منزل را برطرف نماید.

دغدغه هایی چون : قیمت بالا ، تغییر قیمت بسته به شرایط سال تحصیلی (مثل شب امتحان) ، متناسب نبودن دبیر با روحیات و سطح ریاضی دانش آموزان ، عدم پیگیری دقیق دانش آموز توسط دبیر ، عدم پیگیری فنی دبیر از طرف موسسه ، پرداخت مبلغ به صورت ۱۰ جلسه ، وجود ریسک بالا در روش آزمون و خطای انتخاب دبیر ، و . . .

مُدرسانه باعث صرفه جویی در زمان و هزینه های شما می شود.

شما مشتری عزیز به جای اینکه زمان زیادی را صرف کنید و با تجربه خودتان و آزمون و خطا یک دبیر ریاضی را پیدا کنید کارشناسان این موسسه پس از اطلاع از نیاز واقعی شما دقیقا” دبیر مناسب را انتخاب می کنند.

شما مشتری عزیز به جای اینکه برای تدریس خصوصی ریاضی در منزل قیمت های نامربوط و نا متعارف را پرداخت کنید مدرسانه قیمت های ثابت در هر شرایطی را به شما پیشنهاد می دهد. و مهمتر این که در مدرسانه شما ملزم به پرداخت چند جلسه به صورت یکجا نیستید.

دبیران و معلم های مدرسانه در تدریس خصوصی ریاضی منزل موظف اند گزارش کامل از عملکرد خود را به پشتیبان برای پیگیری کارشناسی و دقیق به پشتیبان بدهند و شما بعد از اولین جلسه دقیقا” مطلع خواهید شد که فرزندتان چند جلسه به تدریس خصوصی احتیاج دارد تا به هدف مورد نظرتان برسد.

ضمن این که بهتر است بدانید مدرسانه دارای سبک یا نظام آموزشی است و همه اختیار تدریس را به دبیر نمی دهد زیرا لازم است نحوه تدریس دبیر با نیاز های آموزش و پرورش کشور همگام باشد برای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه سبک آموزشی مدرسانه مراجعه کنید.

همه دبیران مدرسانه فارغ التحصیل و حداقل دارای سه سال سابقه تدریس در پایه مربوطه هستند و همچنین در برقرای ارتباط اولیه صحیح با دانش آموزان ، فن بیان ، آموزش مفهومی و پایه ای، تسلط و ترتیب بندی دقیق در نحوه تدریس و توضیحات نکات مهم درسی با توجه به نظام آموزشی آموزش و پرورش تسلط کاملی دارند و توانایی تدریس همه دبیران مدرسانه توسط افراد با تجربه مورد برسی قرار گرفته است و چناچه دبیری به دوره های ضمن خدمت آموزش و پرورش مسلط نباشد و در انتقال مفاهیم درسی در پایه مربوطه ناموفق باشد مدرسانه از همکاری با این دبیران خود داری می نماید.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.