ثبت نام

88904002 - 021

الناز توکل | معلم تقویتی ریاضی کلاس دهم در منزل

من الناز توکل هستم، دارای مدرک کارشناسی ریاضی کاربردی و ۱۰ سال است که به تدریس ریاضی در مقاطع تحصیلی مختلف مشغول هستم. در این مبحث قصد دارم تجربیاتم را به عنوان معلم تقویتی ریاضی کلاس دهم در منزل با شما در میان بگذارم.

ریاضی سال دهم نسبت به آنچه که دانش آموز در سالهای گذشته آموخته است بسیار متفاوت است. به همین دلیل یادگیری مباحث ریاضی سال دهم به نظر بسیار مشکل است. البته اگر بخواهیم عادلانه به ماجرا نگاه کنیم واقعا دانش آموزان کلاس دهم به یکباره وارد مسائل بسیار پیچیده ریاضیات مثل مثلثات، تابع ها، معادله و نامعادلات و مباحث پیچیده آمار و احتمال می شود. بنابراین استفاده از معلم خصوصی به ویژه برای دانش آموزانی که در یادگیری ریاضیات دچار مشکل هستند یک امر ضروری است.

من الناز توکل هستم، دارای مدرک کارشناسی ریاضی کاربردی و 10 سال است که به تدریس ریاضی در مقاطع تحصیلی مختلف مشغول هستم. در این مبحث قصد دارم تجربیاتم را به عنوان معلم تقویتی ریاضی کلاس دهم در منزل با شما در میان بگذارم.

من معتقدم تنها مسئله ای که باعث می شود یک دانش آموز بتواند به خوبی ریاضیات را فرا گیرد، تمرین و تکرار مسائل ، از مباحث مختلف درسی است. این مسئله به ویژه در مورد ریاضی دهم که شامل مباحث پیچیده ریاضی است بسیار اهمیت دارد، بنابراین در کنار شیوه تدریس صحیح، دانش آموز باید منابع خوبی از نمونه سوالات را نیز در اختیار داشته باشد.

ریاضی یک درس کاملا معلم محور است، مباحث آن را باید مطابق با توانایی ذهنی دانش آموز به زبان ساده تشریح کرد، حل کردن مثال های متعدد توسط مدرس قبل از انجام تمرینات می تواند میزان یادگیری را افزایش دهد. البته مهمترین نکته در مورد برخی مباحث مثل مثلثات، حفظ کردن فرمول های مربوط به آن است، مطالعه این بخش ها با تمرکز بالا به دانش آموز کمک می کند تا بتواند فرمولهای بسیار و البته مشابه بخش مثلثات را به خوبی فرا گیرد.

بهترین راه برای افزایش تمرکز دانش آموز در یادگیری ریاضیات، برگزاری ساعت کلاس ها در اوقاتی است که دانش آموز انرژی و توان لازم برای یادگیری درس را داشته باشد. بنابراین پیشنهاد می کنم در تعیین زمان کلاس خصوصی در منزل بسیار دقت کنید.

استفاده از مدرسان با تجربه و مهارت کافی با شیوه های آموزشی به روز و استاندارد مورد دیگری است که در خصوص کلاس های خصوصی ریاضی در منزل باید به آن دقت کافی داشته باشید. وجود یک مدرس با تجربه بالا به شما امکان می دهد تا راحت تر بتوانید مطالب مهم را اولویت بندی کرده و با یک برنامه ریزی دقیق و درست در رسیدن به هدف خود تلاش کنید.

استفاده از نمونه سوالات امتحانی دهم سالهای گذشته به عنوان تمرین درسی می تواند گزینه مناسبی باشد و به دانش آموز کمک می کند تا با شیوه طراحی سوالات در امتحان آشنا شده و از طرفی با حل تمرین مداوم به تسلط خوبی دست پیدا کند. ریاضی دهم شامل مباحثی بسیار کاربردی و پایه ای است و یادگیری تمام مباحث می تواند در موفقیت دانش آموز در سالهای آینده تحصیلی تاثیرگذار باشد.

استفاده از کلاس های خصوصی به صورت هفتگی و دائمی برای دانش آموزانی که پایه ضعیفی در ریاضیات دارند، پیشنهاد می شود.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.