ثبت نام

88904002 - 021

احمدی سلیمی | تدریس خصوصی ریاضی نهم در تهران

اینجانب احمد سلیمی فوق لیسانس ریاضی محض و دانشجوی دکتری ریاضی محض – گرایش هندسه به مدت ۱۰ سال است که در حال تدریس خصوصی ریاضی هستم که در این مدت با موسسات ، آموزشگاه ها و مدارس مختلفی همکاری داشتم.

اینجانب احمد سلیمی فوق لیسانس ریاضی محض و دانشجوی دکتری ریاضی محض - گرایش هندسه به مدت 10 سال است که در حال تدریس خصوصی ریاضی هستم که در این مدت با موسسات ، آموزشگاه ها و مدارس مختلفی همکاری داشتم.

از زمان تغییر نظام آموزشی هم در حال تدریس خصوصی ریاضی نهم در تهران هستم مدتی هم خودم برگزاری کلاس های حل تمرین دروس دانشگاهی رو به عهده داشتم برای تدریس خصوصی ریاضی نهم جزوه دارم مخصوصا” دانش آموزانی که در طول سال تحصیلی و با برنامه ریزی کلاس خصوصی می گیرند.

در کار تدریس خصوصی بیانی شیوا دارم و دقیقا” مشکل دانش آموز رو تشخیص می دهم خودم ریاضی را به خوبی فهمیده ام و سعی می کنم آنرا به زبان دانش آموز نهم و سایر پایه ها ساده کنم و سپس منتقل کنم روش تدریس من ارتباط دادن مفاهیم ریاضی با سطح دانش و دانسته های دانش آموز است به طوری که برای او قابل درک باشد

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.