هماهنگی کلاس خصوصی

88904002 - 021

موفقیت و رشد تحصیلی امیر علی دواتگر

ممکن است شما داستان هایی درباره دانش آموزانی که در مدرسه سایر دانش آموزها را اذیت می کنند شنیده باشید. شاید هم در دوران تحصیل تان در مدرسه ، مورد آزار و اذیت یکی از همین دانش آموزها قرار گرفته باشید.  اما کمتر پیش آمده تا ما درباره دانش آموزانی که از سایر دانش آموزها مخصوصا” دانش آموزان سال های پایین تر حمایت می کنند شنیده باشیم.

امیر علی دواتگر یکی از این دانش آموز هاست.

دانش آموزانی که مثل امیر علی از همکلاسی های خود و یا سایر دانش آموز های مدرسه حمایت می کنند صفات و خصوصیات اخلاقی یک ابر قهرمان را دارند نه از آن ابر قهرمان هایی که در فیلم ها از ساختمان ها آویزان می شوند یا از چشمانشان اشعه ساطح می شود ، بلکه از آن ابر قهرمان هایی که هر جامعه ای به آن ها نیاز دارد ، افرادی که به جای سوء استفاده از موقعیت و قدرتشان تصمیم گرفته اند که به دیگران کمک کنند و فردی حمایت کننده برای جامعه خود باشند.

امیر علی دواتگر فقط از دانش آموزان مدرسه خود حمایت نمی کند بلکه او بسیار فراتر رفته و یکی از حامیان محیط زیست است. او به شدت مخالف زباله ریختن در طبیعت است و حتی اگر لازم باشد ، برای پاکیزه کردن محیط زیست اقدام می کند.

او هم در ورزش و هم در خواندن درس پشتکار بی نظیری دارد که باعث شده هم در بوکس پیشرفت خوبی داشته باشد و هم در درس ریاضی به نمره ۲۰ برسد.

دانش آموزهایی مثل امیر علی دواتگر می توانند با حمایت های خود ، ما را در رسیدن به دنیایی با اخلاق تر و همچنین محیط زیستی زیباتر یاری کنند.

او به ما می آموزد که می توان در هر زمان و مکانی تاثیر گذار بود.

از نظر ما امیر علی می تواند در آینده یک رهبر سازمانی عالی باشد. زیرا یکی از خصوصیات بارز یک رهبر سازمانی موفق این است که یک حامی قابل اعتماد برای افراد مجموعه خود باشد که این صفات در او وجود دارد.

مدرسانه ، آینده را تصاحب کن

Views: 445

مشاور مدرسانه

تو رادیو مدرسانه درباره مشاوره فردی و شیوه زندگی حرف می زنیم

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

تدریس خصوصی ریاضی اول تا دوازدهم

خصوصی منزل و آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.