ثبت نام

88904002 - 021

احسان شجاعی | معلم تدریس خصوصی ریاضی کلاس نهم در منزل

احسان شجاعی هستم، دارای مدرک کارشناسی ریاضی محض، مدرس خصوصی ریاضی مقطع اول متوسطه هستم و بیش از ۱۰ سال است که به این حرفه اشتغال دارم.

ریاضی سال نهم از اهمیت زیادی در سه سال دوره اول متوسطه برخوردار است، چرا که پیش نیاز ریاضی سال دهم است و دانش آموز اگر بتواند در یادگیری ریاضی سال نهم موفق عمل کند در یادگیری ریاضی سال دهم نیز مشکل زیادی در پیش نخواهد داشت.

احسان شجاعی هستم، دارای مدرک کارشناسی ریاضی محض، مدرس خصوصی ریاضی مقطع اول متوسطه هستم و بیش از 10 سال است که به این حرفه اشتغال دارم.

من توصیه می کنم دانش آموزانی که در یادگیری ریاضی از حد متوسط به پایین هستند بهتر است از مدرس خصوصی ریاضی کلاس نهم در منزل استفاده کنند. برگزاری کلاس های خصوصی کمک می کند که دانش آموز فرصت بیشتری برای یادگیر مطالب درسی داشته باشد.

در کلاس های خصوصی مدرس با شیوه های مختلفی دروسی را که در کتاب درسی آمده است برای دانش آموز شرح می دهد، این شیوه های آموزشی کمک می کند تا دانش آموزانی که در کلاس درس نتوانسته اند به خوبی مباحث درسی را بیاموزند فرصت کافی برای آموختن با روش های دیگر داشته باشند. معمولا در کلاس های آموزشی خصوصی دانش آموزان با تمرکز بیشتری به مباحث  درسی گوش می دهند و از طرفی مدرس نیز وقت بیشتری برای پرداختن به نقاط ضعف دانش آموز دارد و می تواند تمام حواس خود را روی یادگیری او متمرکز کند.

حل کردن تمرین های بسیار از هر مبحث درسی مسئله دیگری است که در کلاس های خصوصی می توان به آنها پرداخت، هرچه تمرین های بیشتری در اختیار دانش آموز قرار گیرد او مهارت بیشتری در حل مسئله و یافتن پاسخ های تشریحی خواهد داشت، بنابراین راحت تر به مباحث درسی مسلط خواهد شد.

از جمله موارد دیگری که در کلاسهای خصوصی می توان برای دانش آموزان اجرایی کرد آزمون های منظم و هدفمند است، این آزمونها کمک می کند که دانش آموز نقاط ضعف خود را در یادگیری بشناسد، پس می توان به کمک آنها نقاط ضعف هر مبحث درسی را شناسایی و برطرف کرد. من فکر می کنم که برگزاری آزمون های مناسب و استاندارد می تواند دانش آموز کلاس نهمی را برای شرکت در امتحان نهایی نیز آماده کند، به ویژه اگر در امتحان از نمونه سوالات امتحانی سالهای گذشته استفاده شده باشد.

بیشتر دانش آموزان مشکل در یادگیری ریاضی ندارند بلکه نمی دانند چگونه باید برای درس خواندن برنامه ریزی کنند، داشتن یک برنامه ریزی مناسب و دانستن روش های مطالعه ریاضی می تواند به دانش آموز کمک کند تا هدفمندتر مطالعه کند و در زمان امتحان با یک مرور کلی به خوبی موفق باشد. بنابراین می توان گفت که کلاس های خصوصی برای دانش آموزان مزایای بسیاری در پی دارد و فقط مخصوص دانش آموزانی که در یادگیری ریاضی ضعیف هستند نخواهد بود. هر دانش آموزی برای رسیدن به نتیجه بهتر می تواند از کلاس های خصوصی بهره مند شود، ممکن است تعداد و ساعات کلاس های خصوصی در منزل برای دانش آموزان با سطح یادگیری مختلف، متفاوت باشد اما مطمئنا یک شیوه مناسب برای رسیدن به موفقیت در یادگیری ریاضی است.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.