هماهنگی کلاس خصوصی

88904002 - 021

بهترین معلم ریاضی پایه دوازدهم

پایه دوازدهم از جمله مهمترین و سرنوشت سازترین پایه های تحصیلی در زندگی یک فرد محسوب می شود. بعد از پایان پایه دوازدهم دانش آموزان باید کنکور را پشت سر بگذارند تا بتوانند مراحل تحصیل آکادمیک و دانشگاهی را آغاز کنند. یکی از مهمترین دروس در این سال تحصیلی درس ریاضی است. برای همه رشته های تحصیلی این درس از اهمیت بسیاری برخوردار است و علاوه بر تأثیر آن در معدل کل سال تحصیلی، می تواند تعیین کننده پیروز رقابت های کنکور باشد. اصولا هرکس بتواند ریاضی را در کنکور با درصد بالایی پشت سر بگذارد احتمال موفقیتش نیز افزایش پیدا می کند. بنابراین هیچ فرقی نمی کند شما در چه رشته ای تحصیل می کنید، دانستن ریاضی و عملکرد موفق در این درس می تواند یکی از عوامل پیروزی شما در سال آخر تحصیلی دبیرستان و موفقیت در کنکور باشد.

چرا ریاضی پایه دوازدهم مهم است؟

برای این که اهمیت ریاضی را در پایه دوازدهم به خوبی درک کنید، نیاز است که این درس را در رشته های مختلف مورد بررسی قرار دهیم. یکی از مهمترین نکات در سال دوازدهم کسب نمرات عالی و معدل بالا است. می دانید که یکی از عوامل تعیین کننده در کنکور سوابق تحصیلی و نمراتی است که در امتحانات نهایی کسب می کنید. بنابراین ریاضی به عنوان یکی از مهمترین دروس سال دوازدهم می تواند نقش مهمی در کسب معدل بالا در این سال داشته باشد.

درس ریاضی رشته ریاضی فیزیک

برای دانش آموزان رشته ریاضی و فیزیک درس ریاضی از جمله دروس اصلی است که ضریب بالایی هم در امتحانات نهایی و هم در کنکور دارد. درس ریاضی برای این رشته در سال دوازدهم به صورت تفکیک شده به دروس هندسه، حسابان و جبر تقسیم می شود. دانش آموزان در سال های گذشته تحصیلی مباحث پایه مربوط به این دروس را تحت عنوان درس ریاضی آموخته اند و در این سال تحصیلی همه مباحث به صورت جمع بندی شده و پیشرفته آموزش داده می شود. نکته مهم در مورد یادگیری ریاضی برای دانش آموزان رشته ریاضی و فیزیک کسب درصد بالا در دروس یاد شده در کنکور است. بنابراین نیاز است که علاوه بر مهارت بالا در حل مسئله با روش های تست زنی نیز آشنایی داشته باشند.

اگر دانش آموزی در یادگیری درس ریاضی در سال های پایین تر دچار مشکل بوده باشد، مطمئنا در سال دوازدهم کار بسیار مشکلی را پیش رو خواهد داشت. به همین دلیل است که توصیه می کنیم همه دانش آموزان با هر سطح مهارتی در یادگیری از مزیت های معلم و کلاس خصوصی ریاضی دوازدهم بهره مند باشند. در این صورت علاوه بر یادگیری، رفع اشکال و برنامه ریزی درسی مناسب، دانش آموزان به سطح مناسبی از آمادگی برای شرکت در امتحانات و کنکور نیز دست پیدا می کنند.

درس ریاضی رشته تجربی

برای دانش آموزان رشته تجربی نیز درس ریاضی یکی از دروس اصلی است. از آنجایی که ضریب دروس تخصصی در کنکور بالا است بنابراین رقابت در این دروس نیز زیاد است. برای دانش آموزان تجربی مهارت های بالای تست زنی ریاضی و همچنین تسلط به این درس به معنای شانس بالا در موفقیت است.

از طرف دیگر درس ریاضی در امتحانات نهایی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است به همین دلیل بهتر است که برای کسب نمره ای درخشان در این درس برنامه ریزی دقیق داشته باشید. فراموش نکنید که شما ۹ ماه تحصیلی پر از مشغله را پیش رو دارید بنابراین وقت آن رسیده که برای درس ریاضی برنامه ریزی دقیق و منظمی داشته باشید تا بتوانید از مزایای کسب نمره و درصد بالا در این درس بهره مند شوید.

درس ریاضی رشته انسانی

برای گروه انسانی ریاضی یک درس اصلی نیست اما می تواند بسیار سرنوشت ساز باشد. از آنجایی که اکثر دانش آموزان رشته انسانی در درس ریاضی خیلی قوی عمل نمی کنند، کسب نمره و درصد عالی در این درس به معنای تضمین موفقیت شما در رقابت کنکور خواهد بود. پس پیشنهاد اکثر کارشناسان آموزشی در این زمینه برنامه ریزی دقیق و برخورداری از مزایای کلاس تدریس خصوصی ریاضی برای دانش آموزان رشته انسانی است.

درس ریاضی رشته های فنی حرفه ای

برای برخی رشته های فنی و حرفه ای نیز درس ریاضی از جمله دروسی است که یادگیری بهتر آن می تواند نقش موثری در موفقیت تحصیلی داشته باشد. بنابراین حتی دانش آموزان این رشته های تحصیلی نیز می توانند از مزایای معلم خصوصی ریاضی بهره مند باشند.

ریاضی درسی برای همه رشته ها

بارها تأکید کرده ایم که ریاضی را مادر علوم می نامند. شما در هر رشته ای که تحصیل کنید درس ریاضی و یادگیری آن از اهمیت بالایی برخوردار است. حتی در بسیاری از رشته های دانشگاهی درس ریاضی به عنوان یکی از دروس عمومی در ترم های ابتدایی تدریس می شود. این مسئله در مورد رشته هایی که ارتباط مستقیم و غیر مستقیم با  علم ریاضی دارند اهمیت بیشتری پیدا می کند.

بنابراین بهتر است به جای فرار از ریاضی تلاش کنید تا برای یادگیری این درس یک برنامه ریزی دقیق و منظم داشته باشید. بهره مندی از یک معلم با تجربه و دانش بالا می تواند بهترین شانس یک دانش آموز کلاس دوازدهمی باشد. اما از آنجایی که در سال دوازدهم برنامه های درسی دانش آموزان بسیار فشرده است، بهتر است که برای ریاضی از برنامه ویژه ای برخوردار باشند.

اهمیت استفاده از معلم خصوصی ریاضی دوازدهم

برای دانش آموزان در هر رشته و با هر میزان یادگیری وجود یک معلم خصوصی ریاضی می تواند بسیار کارگشا باشد. معلم های خصوصی با توجه به تسلط به شیوه های تدریس، آشنایی با سوالات امتحانی، برنامه ریزی برای یادگیری و مرور ریاضی و همچنین آشنایی با روش های تست زنی می توانند بهترین راهنما برای دانش آموزان این پایه باشند. بهتر است که در سال دوازدهم کلاس خصوصی ریاضی به صورت مداوم و هفتگی برگزار شود تا معلم بتواند علاوه بر تدریس به رفع اشکالات و مرور درس ها نیز بپردازد.

جمع بندی

سال دوازدهم سالی پر از استرس و دغدغه برای دانش آموزان است. اکثر دانش آموزان در این سال علاوه بر نگرانی بابت امتحانات نهایی باید برای کنکور نیز آماده شوند به همین دلیل است که داشتن یک برنامه ریزی دقیق آموزشی به ویژه برای درس مهمی چون ریاضی می تواند بسیار مهم باشد. تجربه نشان داده است که دانش آموزانی که از مزایای کلاس های خصوصی بهره می برند با آمادگی و اعتماد به نفس بیشتری در امتحان و کنکور شرکت می کنند. توصیه مدرسانه به دانش آموزان سال دوازدهم این است که با بهره مندی از مهارت بالا و تخصص مدرسان خصوصی ریاضی شانس خود را برای بالا بردن معدل و قبولی در کنکور افزایش دهند.

Visits: 217

مشاور مدرسانه

تو رادیو مدرسانه درباره توسعه فردی و رشد فکری حرف می زنیم

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

تدریس خصوصی ریاضی اول تا دوازدهم

خصوصی منزل و آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.