ثبت نام

88904002 - 021

آموزش آنلاین ریاضی پنجم

کتاب ریاضی پنجم در راستای تکمیل مباحث ریاضی چهارم تدوین شده است، این کتاب نیز مثل سایر کتاب های ریاضی  دوره ابتدایی مفاهیم بسیار مهم و پایه ای را به دانش آموزان می آموزد. آنچه در یادگیری ریاضی پنجم اهمیت دارد این است که دانش آموز مفاهیمی که در سال چهارم دبستان آموزش دیده است به یاد داشته باشد و مفاهیم جدید کتاب پنجم را نیز به خوبی بیاموزد.

اهمیت یادگیری ریاضی سال پنجم دبستان

در کتاب ریاضی پنجم مباحث بسیار پایه ریاضیات آموزش داده می شود، مباحثی چون محاسبات عددی، عددهای مرکب،  عددهای مخلوط، عددهای کسری و نسبت و تناسب،  اعداد اعشاری، هندسه، مساحت و حجم از جمله مفاهیمی است که در این کتاب آموزش داده می شود.

همانطور که می بینید هرکدام از این مباحث از جمله مفاهیم پایه ای است که دانش آموز در سال های آینده تحصیلی به صورت پیچیده تر و تکمیل تر با آنها آشنا می شود. پس بسیار مهم است که این کتاب به خوبی برای دانش آموز تشریح شده و از تسلط دانش آموز به این مفاهیم اطمینان داشته باشیم.

کتاب ریاضی پنجم در راستای تکمیل مباحث ریاضی چهارم تدوین شده است، این کتاب نیز مثل سایر کتاب های ریاضی  دوره ابتدایی مفاهیم بسیار مهم و پایه ای را به دانش آموزان می آموزد. آنچه در یادگیری ریاضی پنجم اهمیت دارد این است که دانش آموز مفاهیمی که در سال چهارم دبستان آموزش دیده است به یاد داشته باشد و مفاهیم جدید کتاب پنجم را نیز به خوبی بیاموزد.

راه های آموزش مفهومی کتاب ریاضی پنجم

برای این که دانش آموز کتاب ریاضی پنجم را به خوبی بیاموزد راه های مختلفی وجود دارد که در این بخش به آنها اشاره می کنیم. اما قبل از این که به شیوه های آموزشی اشاره داشته باشیم بهتر است طبقه بندی دانش آموزان بر اساس یادگیری را برایتان شرح دهیم.

دانش آموزان موفق

برای دانش آموزان موفق در یادگیری ریاضی آموزش دیدن سر کلاس مدرسه کافی است، این دانش آموزان در خانه درس را مرور کرده و تمرین های مربوط به هر مبحث را حل می کنند، بنابراین همیشه برای پاسخگویی به سوالات ریاضی آمادگی دارند. این دانش آموزان ممکن است برای دستیابی به موفقیت بیشتر در آزمون های ریاضی یا آزمون تیزهوشان تصمیم بگیریند که شیوه های مطالعه و تمرین خود را تغییر دهند.

دانش آموزان متوسط و ضعیف

این دسته از دانش آموزان ممکن است برای یادگیری نیاز به ساعات بیشتری داشته باشند. این دانش آموزان نیاز دارند که بیشتر تمرین کنند، مطالعه بهتری داشته باشند یا به صورت مداوم مورد ارزیابی قرار گیرند، بنابراین شرکت در کلاسهای تقویتی یا داشتن معلم خصوصی راهی است که می تواند به این دست از دانش آموزان در یادگیری ریاضی کمک کند.

کلاس جبرانی ریاضی پنجم

ممکن است معلم کلاس با توجه به میزان یادگیری بچه ها تصمیم بگیرد که برای همه یا تعدادی از دانش آموزان کلاس جبرانی یا تقویتی بگذارد. این کلاس ها معمولا در مدرسه و بعد از ساعت کلاس های درسی برگزار می شوند. دانش آموزان با شرکت در این کلاس ها می توانند رفع اشکال کنند، مطالبی که در آنها ضعیفند بیاموزند و تمرینات بیشتری حل کنند.

آموزش خصوصی ریاضی پنجم

برخی از دانش آموزان  ترجیح می دهند که از معلم خصوصی در منزل استفاده کنند، این دانش آموزان با توجه به مشکلاتی که در یادگیری دارند باید از روش های مختلفی از نظر شیوه های  تدریس برخوردار باشند. مثلا ممکن است یک معلم خصوصی از شیوه متفاوتی نسبت به معلم مدرسه برای تدریس ریاضی استفاده کند.

در هر صورت در کلاس های خصوصی تمام مباحث درسی دوباره تشریح می شوند، مثال های بیشتری برای دانش آموز حل می شود و همچنین تمرینات زیادی در اختیار او قرار میگیرد تا با انواع سوالات در بخش های مختلف آشنا شوند. همچنین معلم خصوصی می تواند تمام وقت کلاس را روی نقاط ضعف یک دانش آموز صرف کند و بنابراین معمولا راندمان این کلاس ها بالا است.

آموزش آنلاین ریاضی پنجم

برای دانش آموزانی که امکان استفاده از کلاس های خصوصی در منزل را ندارند و از طرفی شرکت در کلاس های آموزشگاهی و بیرون از منزل نیز برای آنها امکان ندارد آموزش آنلاین یک شیوه بسیار مناسب است. به ویژه در شرایطی مثل دوران قرنطینه یا دانش آموزانی که اولیا شاغل دارند، دانش آموزان معلول جسمی حرکتی و … استفاده از کلاس های آنلاین یک مزیت بزرگ است.

در کلاس ریاضی آنلاین مدرس از طریق ارتباط تصویری با دانش آموز مباحث درسی را برای او توضیح داده و در مورد اشکالات او با وی صحبت می کند. می توان گفت که کیفیت این کلاس ها دقیقا مثل کلاس های خصوصی است با این تفاوت که معلم حضور فیزیکی در این کلاس ندارد.

کلاس آموزش آنلاین ریاضی پنجم در مدرسانه

ما در مدرسانه سعی کرده ایم خلا علمی آموزشی موجود در سیستم آموزشی کشور را به خوبی پوشش دهیم. مدرسینی که در گروه مدرسانه با ما همکاری می کنند از بهترین اساتید در حوزه تدریس و آموزش ریاضی در پایتخت هستند که سالها تجربه آموزش در سطوح مختلف را داشته اند.

ضمن این که برنامه ریزی های درسی مطمئن، ارزیابی های استاندارد برای کشف نقاط قوت و ضعف و همچنین کیفیت آموزشی بالا از جمله مزایایی است که در طرح آموزش آنلاین ریاضی پنجم به کاربر ارائه می شود.

برای والدینی که وقت یا دانش کافی برای تمرین کردن و آموزش ریاضی به فرزندان خود را ندارند یا تغییرات منابع و روش های آموزشی در سیستم جدید آموزشی برای آنها نا آشنا است، استفاده از کلاس های آموزش آنلاین ریاضی پنجم یک انتخاب  مناسب است.

به این ترتیب از طرفی مطمئن هستید که یک مدرس با تجربه و دانش بالا می تواند به خوبی خلا آموزشی دانش آموز را پر کند، برای دانش آموزان قوی یک شرایط مناسب برای موفقیت در المپیادهای ریاضی دانش آموزی یا آزمون تیزهوشان  فراهم کند و برای دانش آموزان ضعیف نیز ضمن کشف نقاط ضعف، برنامه منظمی جهت پیشرفت و بهبود شرایط درسی ارائه می کند.

در مدرسانه مدرسین تا  آخرین لحظه پیگیر وضعیت آموزشی و درسی دانش آموزان هستند، ضمن این که آموزش به این عزیزان از طریق روش های به روز و استاندارد صورت گرفته و بهترین نمونه سوالات به عنوان تمرین یا مثال درسی در اختیار دانش آموز قرار خواهد گرفت.

جمع بندی نهایی

در صورتی که میخواهید فرزند شما در یادگیری ریاضی پنجم موفق باشد می توانید با خیال آسوده آموزش او را به مدرسانه سپرده و از مزایای بی نظیر  آن بهره مند شوید.

 

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.