ثبت نام

88904002 - 021

کلاس تابستانه ریاضی پنجم در تهران | ثریا محمودیان

ثریا محمودیان هستم فوق لیسانس ریاضی کاربردی از دانشگاه امیر کبیر ۸ سال سابقه تدریس در کلاس تابستانه ریاضی پنجم در تهران دارم و همچنین در مدرسه های غیر انتفاعی تهران در پایه پنجم و ابتدایی دوره دوم تدریس می کنم و همچنین مدتی هم در تدریس ریاضی در پایه ششم تیزهوشان و هفتم و هشتم تیزهوشان نهم در اموزشگاه بعثت شعبه توحید و صادقیه فعالیت داشته ام.

ثریا محمودیان هستم فوق لیسانس ریاضی کاربردی از دانشگاه امیر کبیر 8 سال سابقه تدریس در کلاس تابستانه ریاضی پنجم در تهران دارم و همچنین در مدرسه های غیر انتفاعی تهران در پایه پنجم و ابتدایی دوره دوم تدریس می کنم و همچنین مدتی هم در تدریس ریاضی در پایه ششم تیزهوشان و هفتم و هشتم تیزهوشان نهم در اموزشگاه بعثت شعبه توحید و صادقیه فعالیت داشته ام.

من معتقدم یک معلم مناسب برای کلاس تابستانه ریاضی باید بیان و سطح علمی مناسبی داشته باشد و حل نمونه سوالات و استفاده از اشکال و تصاویر برای انتقال بهتر مفاهیم به دانش آنوزان البته که طرز بیان اگر درست و روی اصول باشد قطعا روی دانش اموز تاثیر گذاشته و هر چقدر مطلب سختی باشد متوجه خواهد شد

در تدریس خصوصی هم مدل سازی ،حل مساله از راههای مختلف ،کاربرد مسائل در عمل ،یک آغاز تاثیر گذار برای شروع درس برای تدریس ریاضی مناسب خواهد بود.

یا در تدریس خصوصی تابستانه هم من استدلال های بچه ها را با آن چیزی که در ذهن خودم و راه حل مساله دارم در میان میگذارم.

ضمن این که معلم به غیر از تسلط به محتوای درسی باید اطلاعات عمومی خوبی در مورد موضوعات فصل کتاب داشته باشد و اخلاق خوب و دارای قدرت فن بیان خوب باشد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.