هماهنگی کلاس خصوصی

88904002 - 021

موفقیت و رشد تحصیلی فرهام فیض بخش

اغلب ما وقتی با نمره کم ریاضی دانش آموز مواجه می شویم ، این طور تصور می کنیم که دانش آموز هوش کافی برای یادگیری یا استعداد ریاضی ندارد و یا این که تنبلی می کند و درس نمی خواند و کمتر به این موضوع توجه می کنیم که شاید دانش آموز مقصر نیست و موارد دیگری چون عدم آموزش صحیح ، پیگیری و توجه ناکافی و یا عدم درک شرایط دانش آموز باعث این نمره کم شده باشد.

فرهام فیض بخش از همان دانش آموزهایی است که هم هوش کافی برای یادگیری دارد و هم دانش آموزی است که برای رسیدن به اهداف تحصیلی و ورزشی خود پشتکار فراوانی را از خود نشان داده است اما به دلیل عدم آموزش صحیح در سبک یادگیری او و پیگیری ناکافی ، مدت کوتاهی نمرات فرهام افت کرد اما این باعث نشد که فرهام دست از تلاش بردارد و مثل بعضی از دانش آموز ها باور کند که ریاضی سخت است و او توانایی یادگیری آن را ندارد. فرهام دوباره به تلاش ادامه داد و با شرکت در کلاس های خصوصی ریاضی مدرسانه روی درک مفاهیم ریاضی پایه هشتم متمرکز شد و به پیشرفت خوبی در درس ریاضی و سایر درس ها رسید و تا آنجایی پیش رفت که معدل او بالای ۱۹ شد.

فرهام فیض بخش به طور کلی به پیشرفت و توسعه مهارت های فردی علاقه دارد و پشتکار فرهام در یادگیری مفاهیم ریاضی و پیشرفت او در ورزش پینگ پونگ کاملا” این موضوع را نشان می دهد و حالا او تبدیل به دانش آموزی شده است که ریاضی را به صورت مفهومی فرا گرفته و مصمم است که در سال های آینده نیز ریاضی را با علاقه دنبال کند. نکته دیگری هم که فرهام را به یک دانش آموز کامل خیلی نزدیک می کند این است که او از کمک کردن به دیگران لذت می برد و همیشه به دنبال راهی است که بتواند در حد توان خود به دیگران کمک کند.

داستان دانش آموز هایی مثل فرهام به ما یاد آوری می کند که یک بار موفق شدن ممکن است شانسی باشد اما اگر بخواهیم در بخش های مختلفی از زندگی از جمله تحصیل و ورزش موفق باشیم دیگر نمی توانیم به شانس متکی باشیم بلکه تماما” باید روی خودمان حساب کنیم و همچنین همیشه باید هوای دیگران را هم داشتهباشیم زیرا ما در این جامعه تنها زندگی نمی کنیم که البته والدین ایشان هم تاثیر زیادی در تربیت چنین فرزندی با این روحیه فوق العاده داشته اند.

ما مطمئنیم فرهام با پشتکار زیادی که دارد قطعا” به سوی آینده ای روشن تر در حرکت است و از این که در کنار چنین دانش آموز هایی هستیم ، افتخار می کنیم. از والدین ایشان هم ، برای انتخاب مدرسانه تشکر می کنیم.

 

 

 

Views: 274

مشاور مدرسانه

تو رادیو مدرسانه درباره مشاوره فردی و شیوه زندگی حرف می زنیم

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

تدریس خصوصی ریاضی اول تا دوازدهم

خصوصی منزل و آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.