ثبت نام

88904002 - 021

پارسا دینانی | معلم تدریس خصوصی ریاضی پایه ششم در منزل

من پارسا دینانی هستم، معلم تدریس خصوصی ریاضی پایه ششم در منزل، دارای مدرک کارشناسی ارشد ریاضی محض هستم و بیش از ۱۰ سال است به تدریس خصوصی ریاضی در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول می باشم.

از آنجایی که ریاضیات یکی از دروس بسیار مهم در طول دوران تحصیل هر دانش آموز است، توجه به یادگیری و البته استفاده از این درس می تواند در پیشرفت دانش آموزان در امر تحصیل بسیار تاثیرگذار باشد.

من پارسا دینانی هستم، معلم تدریس خصوصی ریاضی پایه ششم در منزل، دارای مدرک کارشناسی ارشد ریاضی محض هستم و بیش از 10 سال است به تدریس خصوصی ریاضی در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول می باشم.

ریاضیات ششم ابتدایی که در این مطلب مورد بحث ما خواهد بود، از آن جهت مورد توجه و اهمیت قرار میگیرد که آخرین کتاب ریاضی دوران ابتدایی است و بعد از آن دانش آموز وارد دوره اول متوسطه و یادگیری ریاضی پیچیده تری نسبت به آنچه در دوران ابتدایی آموخته است قرار می گیرد.

حتما می دانید که ریاضیات یک درس کاملا زنجیره ای است که مباحث آن به شکل طبقه بندی تدریس می شود، به این ترتیب هر کتاب ریاضی در هر پایه تحصیلی پیش نیازی برای سال بالاتر خواهد بود، به این ترتیب اگر دانش آموزی نتواند درس ریاضی را خوب یاد بگیرد در سالهای بالاتر تحصیلی مطمئنا با چالش یادگیری درس ریاضیات روبرو خواهد شد.

اکثر والدین تصور می کنند که اگر در شب های منتهی به امتحان ریاضی برای فرزند خود معلم خصوصی استخدام کنند و دانش آموز در درس ریاضی نمره قبولی بگیرد همه چیز خوب پیشرفته است، اما باید بگویم که متاسفانه این عزیزان تصور اشتباهی دارند، ریاضی را نباید فقط برای امتحان آموخت، بلکه باید مفاهیم آن را درک کرد و فهمید، تنها در این صورت است که دانش آموز می تواند در سالهای بالاتر به خوبی ریاضی را بیاموزد.

من فکر می کنم برای دانش آموزان عزیزی که در یادگیری ریاضیات دچار مشکل هستند باید از کلاس های مداوم و منظم و برنامه ریزی شده استفاده کرد. تنها راه یادگیری ریاضی بعد از تشریح ساده و درک مطالب آن، تمرین و تکرار است، بنابراین اگر دانش آموز در طول سال کلاسهای فوق العاده هفتگی یا حتی ماهانه به صورت منظم داشته باشد، میتواند در کنار یک معلم باتجربه و مهارت به حل تمرین پرداخته و نقاط ضعف و قوت خود را به خوبی شناسایی کند.

من معمولا در کلاس های خصوصی از نمونه سوالات امتحانی ششم به عنوان تمرین های منزل برای دانش آموز استفاده میکنم و دانش آموز باید در روزهای مختلف از این نمونه سوالات به عنوان تمرین استفاده کرده و در هر جلسه توسط یک امتحان کوچک میزان یادگیری او ارزیابی می شود.

نباید فراموش کرد که داشتن یک برنامه کاربردی و هدفمند و تعهد بر اجرای آن و همچنین انگیزه برای مطالعه صحیح و یادگیری از جمله موارد دیگری است که در یادگیری دانش آموزان بسیار تاثیرگذار است. این مسئله برای دانش آموزان پایه ششم از آن جهت دارای اهمیت است که دانش آموز برای یادگیری درس ریاضی در سال هفتم آمادگی لازم را خواهد داشت و همچنین در امتحان نهایی سال ششم نیز می تواند موفق عمل کند.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.