ثبت نام

88904002 - 021

هدی صادقی | معلم تقویتی علوم نهم

هدی صادقی هستم، دارای مدرک کارشناسی تدریس علوم تجربی، بیش از ۶ سال است که به تدریس در علوم در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول هستم.

درس علوم از جمله درس های مفهومی است که یادگیری آن برای برخی از دانش آموزان کمی سخت است، برای این که علوم را به خوبی بیاموزید باید مطالعه عمیق داشته باشید. درس علوم درسی است که هم از بخش های تئوری تشکیل شده و مباحث محاسباتی دارد، بنابراین دانش آموز باید با دقت و تمرکز بالا مباحث این کتاب را مطالعه کند.

هدی صادقی هستم، دارای مدرک کارشناسی تدریس علوم تجربی، بیش از 6 سال است که به تدریس در علوم در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول هستم.

یکی از راه های یادگیری علوم این است که اگر نمی توانید به خوبی آن را متوجه شوید حتما از حضور یک معلم تقویتی برای رسیدن به نتیجه دلخواه استفاده کنید. معلم خصوصی داشتن به معنای مطالعه هدفمند در حضور یک راهنمای با تجربه است. بنابراین توصیه من به عنوان یک معلم علوم این است که اگر در یادگیری این درس مشکل دارید در استفاده از خدمات کلاس های خصوصی اصلا شک نکنید.

معلم خصوصی می تواند درس را برای شما مجددا توضیح دهد، به خوبی مطالب را شرح داده و مثال های بیشتری از آنچه در کتاب ذکر شده است برای شما بیان کند، بهتر است که شما هم در زمان مطالعه تمام نکات مهمی که از هر درس می بینید هایلایت کنید یا به صورت نکته برداری در یک دفتر جداگانه یادداشت کنید، به این صورت می توانید در زمان امتحان یا  مرور درس فقط نکات مهم را مطالعه کنید.

یکی از راه های پیشرفت در درس علوم نهم آن است که از کتاب های هدفمند کمک درسی بهره بگیرید، این کتاب ها به شکلی تهیه می شوند که در کنار درس نامه دارای بخش هایی با عنوان نکات مهم درسی و ارائه مثالها و تمرین های مختلف هستند، به این ترتیب این امکان را در اختیار دارید که مطالعه بهتری داشته باشید.

نکته دیگری که می خواهم به آن توجه کنید این است که برای درس خواندن به ویژه دروس مفهومی چون علوم حتما برنامه ریزی داشته باشید، شما باید روزهای خاصی از هفته را به مطالعه اختصاص دهید، دروس را مرتبا مرور کنید، تمرین حل کنید، نمونه سوالات مختلف سالهای گذشته را بررسی کنید تا بتوانید نکات مهم درسی که بیشتر مورد توجه طراحان سوال است را بیاموزید.

هر از گاهی بهتر است در یک آزمون شرکت کنید، یا از معلم خصوصی خود بخواهید که با یک امتحان کوچک میزان یادگیری شما را بررسی کند، این کار کمک می کند که نقاط ضعف شما مشخص شود، ضمن این که مهارت پاسخگویی شما نیز بیشتر می شود و با شکل سوالات امتحانی آشنا می شوید، به این ترتیب می توانید کلاس های هدفمندتری داشته باشید، روی نقاط ضعف خود تمرکز کنید و رفع اشکال کنید. این کار یک حسن دیگر هم دارد و آن این است که اعتماد به نفس شما برای شرکت در امتحان نهایی افزایش پیدا می کند و اضطراب امتحان را نخواهید داشت.

در انتخاب معلم خصوصی نهایت دقت را داشته باشید بهتر است سراغ معلمان با تجربه و مهارت بالا که تخصص آنها تدریس درس علوم  است بروید.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.