هماهنگی کلاس خصوصی

88904002 - 021

چگونه از تعطیلات تابستان بهتر استفاده کنیم

تعطیلات تابستان با روزهای بلند و گرم همیشه یکی از چالش های پیش روی والدین و دانش آموزان بوده است. بسیاری این فرصت را غنیمت شمرده و برای یادگیری مهارت های جدید از آن استفاده می کنند و برخی دیگر بی هدف و برنامه فقط استراحت می کنند و خوش می گذرانند. شما جزء کدام دسته هستید؟ با سرعت سرسام آوری که تکنولوژی و فناوری به سمت پیشرفت و توسعه حرکت می کند باید از شور و نیروی جوانی برای همگام سازی خود با این موج استفاده کنید. مطمئن باشید که اگر این فرصت را از دست بدهید در سال های آینده حسرت خواهید خورد که چطور چنین موقعیت های عالی را به راحتی از دست داده اید. ما برای شما توصیه های بسیار کاربردی و جدی داریم. توجه به این توصیه ها کمک می کند که تابستان امسال آگاهانه تر قدم بردارید. قدم هایی هرچند کوتاه که مسیر را برای رسیدن به اهدافتان در آینده بسیار هموار خواهد کرد. همراه ما باشید!

تعطیلات تابستان را هدر ندهید

اگرچه سه ماه تابستان اصطلاحا تعطیل است و دانش آموزان در این دوران از درس و مدرسه فراغت دارند، اما باید از این فرصت عالی برای  رشد و توسعه فردی استفاده کرد. حتما در مورد توسعه فردی و نقش آن در موفقیت های تحصیلی و شخصی شنیده اید. آشنایی با چنین مهارت هایی است که می تواند مسیر زندگی شما را به سوی اهداف متعالی تعیین کند. اگر بتوانید از فرصت تابستان برای رشد مهارت های خود استفاده کنید برگ برنده در دستان شما است.

مطمئنا شرکت در کلاس های بی هدف و از سر تکلیف نه تنها سرگرم کننده و مفید نیست بلکه باعث می شود خسته و بی انگیزه باشید. احساس می کنید که فرصت شادی را از دست داده اید و همین مسئله شما را نسبت به همه چیز دلسرد می کند. اما اگر بتوانید برای تابستان خود هدفمند و آگاهانه تصمیم بگیرید مطمئنا همه چیز برعکس خواهد شد. هم از آموزش ها لذت می برد و هم انگیزه ای دو چندان برای رشد و پیشرفت در مسیری که در آن استعداد داشته و به آن علاقه دارید به دست می آورید. اگر نمی دانید که تابستان در چه کلاس هایی باید ثبت نام کنید در ادامه همراه ما باشید.

بهترین کلاس های تابستانی کدامند؟

در گذشته نه چندان دور اکثر دانش آموزان تابستان در کلاس های زبان و انواع رشته های ورزشی و هنری ثبت نام می کردند. اما حتما شما هم با ما هم عقیده اید که دیگر یادیگری زبان انگلیسی نه یک مهارت که یک ضرورت است و باید برای آن برنامه ریزی دقیقی در طول سال داشته باشید. توصیه ما این است که سه ماه تابستان را به یادگیری و تمرین مهارت های مهم تری اختصاص دهید.

علوم کامپیوتر و برنامه نویسی

می دانیم که جهان آینده، دنیای هوش مصنوعی است، پس هرچه در زمینه فناوری های دیجیتال و رایانه  بیاموزید مطمئنا در آینده به کار شما خواهد آمد. در حال حاضر زبان های برنامه نویسی کاربردی بسیاری وجود دارد که شما به عنوان دانش آموز می توانید یادگیری آنها را آغاز کنید. همان طور که زبان انگلیسی را می آموزید باید برای یادگیری این زبان ها نیز برنامه داشته باشید. در حال حاضر موسسات آموزشی بسیاری کلاس های برنامه ریزی مخصوص کودکان، نونهالان و نوجوانان برگزار می کنند که متناسب با استعداد و سن افراد طراحی شده و امکان یادگیری زبان های کاربردی را برای علاقمندان به هوش مصنوعی و علوم کامپیوتر فراهم می کنند. برای این که بتوانید در چنین کلاس هایی موفق باشید مطمئنا باید در دروسی چون ریاضیات قوی ظاهر شوید، پس پیشنهاد ما این است که حتما برای تقویت مهارت های ریاضی خود برنامه ریزی کنید.

ریاضی، ریاضی و باز هم ریاضی

بارها گفته ایم که ریاضی مادر همه علوم است و اهمیت آن برای کسانی که می خواهند در آینده تحصیلی و شغلی موفق باشند انکار ناپذیر است. تابستان بهترین فرصت برای جبران عقب ماندگی ها، کار روی نقطه ضعف ها و تقویت نقاط قوت شما در ریاضی است. کلاس های جبرانی ریاضی شامل بسیاری از آموزش های مهم ریاضی است که در مواردی چون حل مسئله و مهارت های تست زنی و … به شما کمک می کند.

کلاس مهارت های گروهی

بسیاری از کلاس های آموزشی هستند که به صورت گروهی برگزار می شوند. شرکت در این کلاس ها به ویژه برای کودکان و نوجوانان بسیار کاربردی است. آنها در چنین کلاس هایی مواردی چون تعامل و تعارض را درک می کنند و با مهارت هایی چون تعاون و همدلی آشنا می شوند. احترام به عقاید، احترام به قوانین و کار گروهی از جمله دیگر فواید شرکت در چنین کلاس هایی است. کلاس های ورزش جمعی مثل والیبال، فوتبال، بسکتبال، کلاس های کوه نوردی و … از جمله کلاس های مفید در این زمینه محسوب می شوند.

کلاس های ریاضی تابستانه مدرسانه

ما معتقدیم که ریاضی یک علم پایه و مهم است که می تواند بیشترین نقش را در موفقیت نسل آینده داشته باشد. اگرچه همه چیز در ریاضی خلاصه نمی شود اما مطمئن باشید در رنگین کمان علوم همه  چیز ته رنگی از ریاضی خواهد داشت. بنابراین باید تلاش کنید که در مهارت یادگیری ریاضی بسیار قوی عمل کنید.

تابستان می تواند یک فرصت عالی برای تمرین و تکرار دروس و همچنین مهارت های مورد نیاز برای یادگیری علوم دیگری چون فیزیک، برنامه نویسی کامپیوتر را در اختیار دانش آموزان قرار دهد. همه کلاس های تابستانه مدرسانه بر اساس نیاز دانش آموزان و با توجه به مهارت های توسعه فردی برنامه ریزی و طراحی شده اند که بیشترین نقش را در موفقیت های فردی و تحصیلی دانش آموزان داشته و آنها را برای موفقیت در آینده آماده می سازند. یادگیری مهارت های فردی متناسب با استعداد و توانایی های دانش آموز به معنای انگیزه و اعتماد به نفس بیشتر برای یادگیری مهارت های تحصیلی و شغلی و در نهایت موفقیت در زندگی فردی، تحصیلی و شغلی در آینده است. برای آشنایی بیشتر با کلاس های تابستانه مدرسانه می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

۸۸۹۰۴۰۰۲ – ۰۲۱

Views: 165

مشاور مدرسانه

تو رادیو مدرسانه درباره مشاوره فردی و شیوه زندگی حرف می زنیم

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

تدریس خصوصی ریاضی اول تا دوازدهم

خصوصی منزل و آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.