ثبت نام

88904002 - 021

نرگس خرمی | معلم خصوصی ریاضی ششم در تهران

نرگس خرمی هستم فارغ التحصیل مهندسی صنایع چهار سال به عنوان معلم خصوصی ریاضی ششم در تهران فعالیت داشتند سه سال معلم خصوصی ریاضی پنجم در اصفهان همراه با تحصیلات در دانشگاه بودم.

نرگس خرمی هستم فارغ التحصیل مهندسی صنایع چهار سال به عنوان معلم خصوصی ریاضی ششم در تهران فعالیت داشتند سه سال معلم خصوصی ریاضی پنجم در اصفهان همراه با تحصیلات در دانشگاه بودم.

در حال حاضر نیز در دو مدرسه غیر انتفاعی پایه ششم تدریس می کنم و همچنین در تهران نیز مشغول به تدریس خصوصی ریاضی ششم هستم.

من در تدریس خصوصی ریاضی ششم اطلاعات تدریسم را همیشه به روز نگه میدارم در بعضی از کلاس ها اگر دانش آموز احتیاج داشته باشد از ابزار کمک آموزشی برای توضیح بیشتر مطالب ریاضی استفاده می کنم.

از نظر من برای پایه های بالاتر از پنجم به دلیل اینکه مطالب تئوری بیشتر از مطالب شهودی می شود سعی معلم باید بر این باشد که در تدریس خود از روش های استفاده کند که دانش آموز بتواند مطالب ریاضی را بهتر تجسم کند.

در بعضی از کلاسهای خصوصی که با بسیاری از دانش آموزان داشتم تمرکز تدریس بر روی استفاده از الگویابی و راهبردهای حل مسئله بوده است.

در دوران تحصیلات ام در دانشگاه که بیشتر پایه پنجم را تدریس می کردم به این تجربه رسیدم که ارتباط با دانش آموزان ابتدایی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در اصل دانش آموزان بیشتر به معلم توجه دارند تا به نوع درس دادن او، و بعد از تأثیر گرفتن از او سعی می کنند که مطالب ریاضی را بهتر یاد بگیرند در اوج اینکه انتقال درست و صحیح مطالب ریاضی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

معلم تا نتواند فن بیان خوبی داشته باشد و ارتباط مناسبی برقرار بکند نمی تواند در انتقال درست مفاهیم عملکرد خوبی داشته باشد.

من همه فصل های ریاضی پایه ششم را با مثال های متنوع و مختلف از سطح مقدماتی و تا پیشرفته با دانش آموزان کار می کنم بسته به سطح دانش آموز و نوع پایه ای که در ریاضی دارد و شناخت او از کلیت ریاضیات سبک تدریس بنده نیز با او متفاوت خواهد بود.

البته بسیاری از والدین فقط شب های امتحان تصمیم به هماهنگی تدریس خصوصی ریاضی با معلمان می گیرند که بدترین زمان برای هماهنگی تدریس خصوصی است زیرا در آن زمان معلم فقط می تواند بعضی از مطالب را یادآوری کند

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.