ثبت نام

88904002 - 021

مهسا حسینیان | دبیر خصوصی ریاضی پنجم ابتدایی در تهران

مهسا حسینیان هستم دبیر خصوصی ریاضی پنجم ابتدایی در تهران مدرک فوق لیسانس ریاضی دارم و در دانشگاه امیرکبیر فارغ‌التحصیل شدم و سال ۸۸ در حرفه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت می‌کنم.

در دو مدرسه دولتی تا به الان فعالیت داشتم و در حال حاضر با موسسه تدریس خصوصی فعالیت می‌کنم و شاگردان زیادی در پایه پنجم ابتدایی دارم.

مهسا حسینیان هستم دبیر خصوصی ریاضی پنجم ابتدایی در تهران مدرک فوق لیسانس ریاضی دارم و در دانشگاه امیرکبیر فارغ‌التحصیل شدم و سال ۸۸ در حرفه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت می‌کنم.

در سال ۹۳ وارد مدارس غیرانتفاعی شدم و از آن سال به بعد معلم خصوصی پایه پنجم نیز هستم بعد از مدرسه در تدریس خصوصی منزل فعالیت می‌کنم

فصل های کتاب ریاضی پایه پنجم از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است که هر کدام از آنها در سال‌های آینده برای دانش‌آموزان و فهم مطالب جدید درسی بسیار پرکاربرد است.

یکی از این مبحث های مهم مبحث کسر و نسبت و تناسب و درصد است که فصل های ۲ و ۳ کتاب ریاضی پنجم را در بر گرفته است

در طی این سال‌ها که در تدریس خصوصی ریاضی پنجم فعالیت داشتند به تجربه فهمیدم که اکثر دانش آموزان پنجم بر روی این دو پایه ضعف های زیادی از خود نشان می‌دهند

فصل دوم یعنی من پس از کسر که کاملاً به سال‌های گذشته دانش آموزان پنجم پایه سوم ابتدایی مربوط می‌شود و اکثر دانش آموزان به دلیل اینکه درباره سوم را به خوبی متوجه نمی‌شوند در پایه پنجم هم در جمع و تفریق آنها و همچنین ضرب و تقسیم کسر مشکلات اساسی دارند

فصل سوم هم که در خصوص نسبت و تناسب و درصد است یک مبحث جدید است که در پایه پنجم به طور کاملبه دانش آموزان آموزش داده می‌شود که دانش‌آموزان باید حتماً این مباحث را یاد بگیرند تا در پایه هفتم بتوانند مباحث اعداد اعشاری را نیز به خوبی بفهمند

من در تدریس از مثال های عینی بیشتری استفاده می کنم تا دانش‌آموزان درک درستی از مباحث ریاضی داشته باشند و همیشه از تمرین‌های طبقه‌بندی شده از آسان به سخت استفاده می‌کنند تا برای حل کردن نمونه سوالات اشتیاق داشته باشند.

به تمام مباحث کتاب ریاضی پنجم ابتدایی تسلط کاملی دارم و می‌توانم با آموزش مناسب و گام به گام تمام مطالب آن را برای دانش‌آموزان تفهیم کنم.

در کلاس های تقویتی با حل نمونه سوال ها از آسان به سخت روی نقاط ضعف شاگردانم کار میکنم و در شب های امتحان با حل نمونه سوالات طبقه بندی شده دانش آموزان را برای امتحان آماده می کنم.

 

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.