هماهنگی کلاس خصوصی

88904002 - 021

موفقیت و رشد تحصیلی لیانا کریمی

یکی از باور های غلطی که بین بعضی از دانش آموزان و والدین آنها وجود دارد این است که فقط دانش آموزانی که استعداد ریاضی دارند در این درس نمره بالایی می گیرند. این باور غلط به نظر مشکلی را ایجاد نمی کند اما مشکل دقیقا” از جایی شروع می شود که دانش آموزی برای اولین بار در این درس نمره کمی می گیرد و به این دلیل که باور دارد فقط دانش آموزانی که استعداد این درس را دارند نمرات بالای ریاضی را کسب می کنند، دیگر تلاشی برای بهتر شدن نخواهند کرد.

لیانا کریمی از آن دانش آموز هایی است که به تلاش و کوشش مستمر ، بیشتر از استعداد ذاتی ، باور دارد و نتیجه تلاش او باعث شده به نمره خیلی خوب در درس ریاضی پایه ششم برسد.

درواقع راه حل درست برای موفقیت همین است تلاش و کوشش مستمر و دقیقا” موفقیت های تحصیلی از آن دانش آموز هایی مثل لیانا کریمی است که همیشه تلاش مستمر را بر هر استعدادی مقدم می دانند زیرا این افراد منتظر معجزه نیستند بلکه خودشان معجزه های زندگی را خلق می کنند.

لینا در سه سال گذشته به طور مستمر در کلاس های خصوصی ریاضی مدرسانه شرکت کرده است و حالا نه تنها به نمره بالایی در ریاضی پایه ششم در مدرسه دست یافته بلکه ریاضی را به طور مفهومی فرا گرفته است و همچنین این انگیزه و اعتماد به نفس را دارد که در سال های آینده ریاضی را عمیق تر فرا گرفته و خود را برای مقطع متوسطه اول و دوم آماده سازد و ریاضی را در این مقاطع هم به طور مفهومی فرا بگیرد.

دانش آموزهایی مثل لیانا به ما می آموزند که ممکن است زندگی آن طور که توقع داریم پیش نرود اما همیشه تلاش و کوشش شانس موفقیت و رسیدن به فرصت های بهتر را بالاتر می برد و ساختن آینده هر چند آهسته و کم بهتر از منتظر بودن برای آن است.

از این که در کنار دانش آموز هایی مثل لیانا هستیم خوشحالیم و امیدواریم موفقیت های تحصیلی بیشتری از او ببینیم. همچنین والدین ایشان به طور مستمر همراه لیانا بودند که این خود نشان دهنده یک تربیت موفق بر پایه باور به تلاش و کوشش است و از والدین لیانا هم متشکریم که برای تربیت فرزندی ایده آل در تلاش اند.

 

Views: 682

مشاور مدرسانه

تو رادیو مدرسانه درباره مشاوره فردی و شیوه زندگی حرف می زنیم

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

تدریس خصوصی ریاضی اول تا دوازدهم

خصوصی منزل و آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.