ثبت نام

88904002 - 021

معلم خصوصی شیمی | میترا حاج رضایی

میترا حاج رضایی هستم، دارای مدرک کارشناسی ارشد شیمی، با ۱۲ سال سابقه تدریس درس شیمی در مدارس و تدریس خصوصی و کنکور در شهر تهران.

من فکر میکنم درس شیمی بسیار کاربردی و مهم است و از جمله دروسی است که در دوره دوم متوسطه در رشته های ریاضی و تجربی نیاز به تمرکز و آموزش بیشتری برای یادگیری دارد. درس شیمی دارای مباحث علمی تئوری و عملی است، به همین جهت یادگیری مفهومی آن برای دانش آموز ضرورت دارد.

میترا حاج رضایی هستم، دارای مدرک کارشناسی ارشد شیمی، با 12 سال سابقه تدریس درس شیمی در مدارس و تدریس خصوصی و کنکور در شهر تهران.

پیشنهاد می کنم اگر دانش آموزی در یادگیری این درس دچار مشکل است حتما سعی کند با کلاس های تقویتی و استخدام معلم خصوصی شیمی این عقب ماندن از یادگیری را جبران کند. این درس در کنکور نیز از جمله منابع مهم است و تسلط بر آن به موفقیت دانش آموز در کنکور نیز کمک می کند.

علاقمندی به درس شیمی از جمله مواردی است که سبب می شود دانش آموز بتواند مباحث را بخوبی فرا گیرد. البته نباید از تسلط مدرس بر مباحث و قابلیت انتقال آن به دیگران نیز غافل بود. به ویژه در درس شیمی ارائه مثال های ملموس و موجود در زندگی روزمره و همچنین انجام آزمایشات ساده از جمله مواردی است که می تواند به یادگیری بهتر مفاهیم کمک کند.

انجام تمارین متنوع از هر مبحث درسی نیز از جمله اقداماتی است که سبب می شود دانش آموز به مباحث درسی و نکات مهم تسلط بهتری داشته باشد. معلم خصوصی باید تجربه کافی و علم به روز برای ارائه نکات مهم به دانش آموز در اختیار داشته باشد. بنابراین باید سعی کرد از معلمانی استفاده شود که دارای آگاهی بسیار و تجربه کافی در امر تدریس باشند.

در صورتی که تدریس درس شیمی سالهای بالاتر صورت میگیرد می توان از نکات تستی هم در کنار مباحث درسی استفاده کرده و دانش آموز را برای شرکت در  این آزمون مهم آماده کرد. استفاده از کتاب های نمونه تست و یا نمونه سوال می تواند در راه یادگیری کمک شایانی به دانش آموز کند.

برای این که کلاس های خصوصی هدفمند برگزار شود بهتر است مدرس ابتدا نقاط قوت و ضعف دانش آموز را بررسی کرده و یک شیوه تدریس متناسب با روحیه و میزان یادگیری دانش آموز استفاده کند. این مسئله کمک می کند تا بهره وری کلاس ها بیشتر شده و راه موفقیت سریعتر طی شود. یکی از روش هایی که می برای آموزش درس شیمی از آن استفاده می کنم این است که قبل از شروع درس از دانش آموز می خواهم تا مباحث را به صورت خلاصه مطالعه کند، به این ترتیب سوالاتی در ذهن دانش آموز شکل می گیرد که با تدریس به پاسخ آنها خواهد رسید، بنابراین می توان گفت دانش آموز با تمرکز بیشتری به درس گوش فرا میدهد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.