هماهنگی کلاس خصوصی

88904002 - 021

نکاتی ضروری برای آموزش خصوصی

در تدریس خصوصی مساله ای که بسیار اهمیت دارد ارتباط یک به یک بین دانش آموز و استاد است. با تمرکز کافی بر روی این اصول مدرس خصوصی می تواند استراتژی های بهتری برای آموزش یک موضوع یا یک درس خاص را در بر گیرد.

نکاتی ضروری برای آموزش خصوصی

هدف از این مطلب آموزشی ، الهام بخشیدن به مدرسین خصوصی به سمت  کمک به رشد تحصیلی دانش آموزان در تمامی مقاطع ، چاره اندیشی در مقابله با چالش ها و داشتن عملکردی به عنوان مکمل درسی دانش آموزان می باشد.

در اینجا قصد اشاره به این نکات را که ما احساس می کنیم به تدریس خصوصی کمک می کند را داریم:

هیجان ببخشید

برای اکثر دانش آموزان ریاضی ، فیزیک و علوم که درسشان ارتباط کمی با زندگی شان دارد موضوعاتی که به نظر آن ها خسته کننده می آید را با سعی بر تاکید بر کاربرد آن ها در زندگی روز مره ، به موضوعاتی پر هیجان تبدیل کنید..

استقلال در پرورش

همان مقدار که شما برای دانش آموزتان مفید هستید، باید به آن ها نشان بدهید و یاد بدهید که خودشان بتوانند به تنهایی بخوانند و بفهمند. در واقع کلمه ای که به شما برای درک بهتر این موضوع  کمک می کند کلمه ی مهارت تفکر است: دانش آموزان را تشویق به تجزیه و تحلیل عمیق در  موضوعات مختلف کنید. شما می توانید این کار با نپرسیدن سوال هایی که فقط جواب بله یا خیر دارند انجام دهید.یا می توانید نظرات آن ها در مورد موضوعات مختلف بپرسید.

ارزیابی توسط بازی

پس از آموزش مبحث خاصی، میزان فهمیدن دانش آموزتان را بر اساس چالش های دیگر و بازی ها بسنجید. خوشبختانه در دنیای دیجیتال بازی های آنلاین فوق العاده زیادی یافت می شود که به درد دانش آموزان ریاضی ابتدایی تا دانش آموز کنکور  می خورد.

استفاده از مکث

مدرسان خصوصی حرفه ای همیشه به دانش آموزانشان اجازه می دهند تا حرف هایشان را بزنند، و نظراتشان را نسبت به مبحث  مطرح کنند. برای آنکه از درسی که یاد میگیرند زده نشوند باید میان صحبت ها و آموزش ها مکث هایی باشد تا دانش آموز صدای خودش را نیز در لا به لای صدای شما بشنوند نه تنها صدای شما.

Views: 113

رادیو مدرسانه

تو رادیو مدرسانه درباره مشاوره فردی و شیوه زندگی حرف می زنیم

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

تدریس خصوصی ریاضی اول تا دوازدهم

خصوصی منزل و آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.