ثبت نام

88904002 - 021

سوگند رحیمیان | معلم تقویتی ریاضی پایه ششم در تهران

من سوگند رحیمیان هستم، معلم تقویتی ریاضی پایه ششم در تهران، دارای مدرک کارشناسی ارشد ریاضی محض هستم و  اکنون ۱۰ سال که به تدریس خصوصی ریاضی در پایه های مختلف تحصیلی مشغول هستم و به عنوان مدرس در یکی از موسسات آموزشی در تهران فعالیت می کنم.

سال ششم آخرین سال از تحصیل یک دانش آموز در مقطع دبستان است، بعد از این دوره دانش آموز وارد مقطع اول متوسطه شده و مفاهیم و مباحث پیچیده تری از ریاضیات را خواهد آموخت، به همین دلیل تسلط دانش آموز به کتاب درسی ریاضی ششم می تواند او را برای ورود به دنیای پیچیده ریاضیات در سال های بعدی آماده کند.

من سوگند رحیمیان هستم، معلم تقویتی ریاضی پایه ششم در تهران، دارای مدرک کارشناسی ارشد ریاضی محض هستم و  اکنون 10 سال که به تدریس خصوصی ریاضی در پایه های مختلف تحصیلی مشغول هستم و به عنوان مدرس در یکی از موسسات آموزشی در تهران فعالیت می کنم.

مباحثی همچون الگوهای عددی، کسرها، آشنایی با اعداد اعشاری، تقارن و مختصات، تناسب و درصد و تقریب در کتاب ریاضی ششم نشان از اهمیت یادگیری کامل این کتاب توسط دانش آموز دارد. توصیه من به والدین این است که فرزند خود را با یک پایه تحصیلی قوی از دبستان به دوره متوسطه اول راهی کنند.

بهتر است یک برنامه منظم هفتگی برای استفاده از معلم تقوتی به ویژه برای دانش آموزانی که در یادگیری ریاضی دچار ضعف هستند وجود داشته باشد تا مرور و تمرین کافی روی مباحث بتوان آنها را در یادگیری درس مهمی همچون ریاضی راهنمایی کرد.

شیوه تدریس من برای بچه های پایه ششم تدریس مفاهیم به زبان ساده و سپس حل مثال های گوناگون است، برای این که دانش آموز با شکل گوناگون طراحی سوال از هر مبحث آشنا شود، سعی می کنم نمونه سوالات زیادی از هرمبحث در اختیار دانش آموز بگذارم تا با حل مداوم و مرور منظم به تمام مباحث کاملا واقف شود.

برای این که دانش آموز اعتماد به نفس بالاتری برای حضور در امتحان داشته باشد می توان از نمونه سوالات امتحانی سال های گذشته استفاده کند، وقتی دانش آموز می تواند سوالات امتحانی را به خوبی حل کند، اعتماد به نفس او برای شرکت در امتحان اصلی بیشتر شده و این مسئله انگیزه او را برای یادگیری بیشتر ریاضی و علاقمندی به فهم مطالب افزایش می دهد.

از آنجایی که ریاضیات یک درس معلم محور است مسلما یک دانش آموز دبستانی نمی تواند به راحتی تمام مفاهیم و مباحث را در منزل بیاموزد، بهتر است برای این که فرزند شما در آینده در یادگیری ریاضیات مشکلی نداشته باشد، حتما از حضور یک معلم باتجربه و مهارت کافی برای یادگیری ریاضیات بهره مند شوید، مطمئنا هزینه ای که برای کلاسهای هفتگی خصوصی آموزش ریاضی در نظر میگیرید بسیار کمتر از هزینه ای است که باید صرف کتاب های کمک آموزشی و یا عدم قبولی دانش آموز در پایه های بالاتر به دلیل عدم تسلط به مفاهیم ریاضی بپردازید.

کمک به افزایش تمرکز دانش آموز و فراهم کردن یک بستر آرام و بدون تنش و تلاش برای رفع مشکلاتی مثل اختلالات یادگیری و یا استرس  و اضطراب ناشی از فشارهای محیطی مهمترین گام برای یادگیری درس مفهومی ریاضی برای دانش آموزان است که خانواده ها می توانند نقش موثری در آن داشته باشند.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.