ثبت نام

88904002 - 021

لاله فلاحیان | تدریس خصوصی زیست یازدهم

لاله فلاحیان هستم، مدرس خصوصی زیست یازدهم، دارای مدرک کارشناسی ارشد زیست شناسی و بیش از ۱۴ سال سابقه تدریس درس زیست در دوره دوم متوسطه دارم. ۷ سال است که به عنوان دبیر زیست در یکی از مدارس غیرانتفاعی تهران مشغول به کار هستم و در آموزشگاه نیز زیست کنکور تدریس می کنم.

درس زیست از جمله دروس بسیار مهم برای بچه های رشته تجربی است، یادگیری درس زیست نیازمند توجه و تمرکز زیادی است، چرا که مباحث آن معمولا دارای مفاهیم بسیار نزدیک به هم است، همین امر سبب می شود که در صورتی  که مطالعه عمیق و صحیح نداشته باشید، نتوانید به خوبی در یادگیری این درس موفق شوید.

لاله فلاحیان هستم، مدرس خصوصی زیست یازدهم، دارای مدرک کارشناسی ارشد زیست شناسی و بیش از 14 سال سابقه تدریس درس زیست در دوره دوم متوسطه دارم. 7 سال است که به عنوان دبیر زیست در یکی از مدارس غیرانتفاعی تهران مشغول به کار هستم و در آموزشگاه نیز زیست کنکور تدریس می کنم.

زیست شناسی در پایه های یازدهم و دوازدهم بیشتر حالت تخصصی می گیرد، به همین دلیل نکاتی که در ادامه عرض می کنم بیشتر مربوط به بچه های رشته تجربی خواهد بود.

مهمترین مسئله در مورد یادگیری درس زیست، داشتن یک برنامه ریزی کامل و دقیق و البته  استاندارد است. دانش آموز باید در ساعت ها و روزهای مشخصی درس زیست را مطالعه کند. از آنجایی که بیشترین مباحث این درس تئوری است. مطالعه آن باید بسیار دقیق و عمقی صورت گیرد، به همین دلیل توصیه می کنم که دانش آموزان در ساعاتی که از نظر ذهنی آرامش بیشتری دارند اقدام به مطالعه درس زیست کنند.

درس زیست یازدهم یکی از منابع کنکور است، بنابراین پیشنهاد می کنم دانش آموز هنگام مطالعه این درس، نکات مهم را نوت برداری کرده و یا هایلایت کند، به این ترتیب در زمان امتحان با یک مرور کلی مطالب مهم، می توانید به راحتی نکات مهم را به خاطر بسپارید، چرا که در امتحان و کنکور معمولا سوالات از بخش های مهم کتاب درسی طرح می شوند.

اگر میخواهید با طراحی سوالات امتحانی یا کنکور آشنا شوید میتوانید از نمونه سوالات امتحانی به عنوان تمرین استفاده کنید و یا نمونه سوالات کنکور مربوط به درس زیست یازدهم را به عنوان تمرین مطالعه نمایید. به این ترتیب به راحتی نکات مهم تستی را آموخته و تمرین کرده اید.

استفاده از کتاب های کمک درسی در مورد درس زیست چندان کارایی نخواهد داشت، من ترجیح می دهم که از کتاب درسی به عنوان منبع اصلی مطالعه استفاده شود و دانش آموز به جای این که وقتش را صرف مطالعه کتاب های کمک درسی کند، کتاب درسی خود را مطالعه کرده و نکات مهم آن را استخراج کند. ضمن این که مطالعه مداوم و منظم به شما کمک می کند که مباحث را به خوبی فرا گرفته و در ذهن بسپارید.

استفاده از مدرس خصوصی و کلاس های تقویتی زیست، می تواند شما را در یادگیری بهتر دروس بسیار یاری کند، یک معلم با تجربه می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد تا بتوانید مسیر درست را یافته و در راه موفقیت قدم بگذارید. یک معلم ماهر و با تجربه می تواند با روش های استاندارد و مطمئن دروس را برای شما شرح داده و هرچه که نیاز است بدانید در اختیارتان قرار دهد، بنابراین استفاده از کلاس های تقویتی و مدرسین اختصاصی می تواند یک اقدام هوشمندانه باشد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.