ثبت نام

88904002 - 021

عذرا حسینی تبار | تدریس خصوصی ریاضی هشتم تقویتی

عذرا حسینی تبار هستم، دارای مدرک کارشناسی ارشد تدریس ریاضی و بیش از ۱۰ سال است که به تدریس ریاضی دوره اول متوسطه مشغول هستم.

یکی از پایه هایی که برای یادگیری ریاضی در آن می توان از حضور مدرس خصوصی بهره مند شد پایه هشتم است، در پایه هشتم مفاهیمی همچون اعداد گویا، هندسه و استدلال، عددهای طبیعی و بردار و مختصات به دانش آموز آموزش داده می شود، تمام این مفاهیم دارای نکات بسیار پیچیده و مهمی هستند که اگر دانش آموزی آنها را یاد نگیرد مطمئنا نمی تواند در امتحان آخر سال موفق عمل کند، ضمن این که آمادگی لازم برای یادگیری ریاضی پایه نهم را نیز نخواهد داشت.

عذرا حسینی تبار هستم، دارای مدرک کارشناسی ارشد تدریس ریاضی و بیش از 10 سال است که به تدریس ریاضی دوره اول متوسطه مشغول هستم.

من همیشه به دانش آموزانم در کلاس های خصوصی می گویم که درس خواندن باید هدفمند باشد تا به موفقیت برسد، مطمئنا اگر شما هر روز و هر ساعت هم کلاس تقویتی و جبرانی داشته باشید اما نسبت به مباحثی که می آموزید بی توجه بوده و یا بدون تمرکز لازم سر کلاس حاضر شوید بدون شک هیچ چیزی از کلاس عاید شما نخواهد شد، بنابراین مهمترین نکته این است که دانش آموز به قصد یادگیری و با تمرکز و انگیزه لازم در کلاس حاضر شود، ریاضی از جمله دروس مفهومی است و ممکن است شما مجبور شوید بارها آن را مطالعه کنید تا متوجه مفاهیم آن گردید، پس پشتکار داشتن نیز یکی دیگر از ارکان یادگیری ریاضی است.

باید برنامه ریزی دقیقی برای درس خواندن و مطالعه در اختیار داشته باشید، من معتقدم که هیچ امری بدون برنامه ریزی انجام نمیگیرد، بنابراین بهتر است که به عنوان یک دانش آموز نوجوان برای تمام دروس خود از جمله ریاضی برنامه ریزی مطالعه و تمرین داشته باشید تا بتوانید زمان خود را به خوبی مدیریت  کنید.

برای این که به مباحث ریاضی مسلط شوید توصیه می کنم که تمرینات زیادی از هر درس حل کنید، داشتن نمونه سوالات مختلف و حل کردن آنها به شما کمک می کند تا نقاط ضعف خود را بدانید، در کلاس های جبرانی ریاضی هشتم معمولا نمونه سوالات سالهای گذشته را در حضور معلم خصوصی خود حل می کنید تا او متوجه شود که نقاط ضعف شما دقیقا کجاست، به این ترتیب می توانید کلاس را برای رفع این نقاط ضعف هدفمندتر برگزار کنید.

کتاب های کار از سری کتاب هایی است که داشتن آن می تواند مفید واقع شود، این کتاب ها دارای نمونه سوالات بسیاری از هر درس است که شما می توانید با حل کردن آنها نکات بسیار مهمی را درک کنید، نباید فراموش کنید که استعداد یادگیری در ریاضیات در هر دانش آموز متفاوت است بنابراین خودتان را با دیگران مقایسه نکنید و سعی کنید که با تلاش و پشتکار بسیار نکات و مطالب مهم درس ها را آموخته و در پاسخ دهی به سوالات از آن استفاده کنید.

استفاده از کلاس های تقویتی به شما کمک می کند تا آمادگی بیشتری برای امتحان داشته باشید و اعتماد به نفس بهتری برای حضور در کلاس ریاضی در مدرسه در شما ایجاد می شود.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.