ثبت نام

88904002 - 021

سمیه رفیعی نژاد | کلاس ریاضی تابستانه دوم

اینجانب سمیه رفیعی نژاد کارشناس ارشد مهندسی مکانیک از دانشگاه تهران از سال ۸۸ معلم ریاضی دوم دبستان هستم و در کلاس ریاضی تابستانه دوم و تدریس خصوصی ریاضی و در دو مدرسه دولتی و غیر انتفاعی به عنوان معلم ریاضی دوم و سوم دبستان فعالیت داشتم.

اینجانب سمیه رفیعی نژاد کارشناس ارشد مهندسی مکانیک از دانشگاه تهران از سال 88 معلم ریاضی دوم دبستان هستم و در کلاس ریاضی تابستانه دوم و تدریس خصوصی ریاضی و در دو مدرسه دولتی و غیر انتفاعی به عنوان معلم ریاضی دوم و سوم دبستان فعالیت داشتم.

بسیاری از دانش آموز هایی که به مدت ۳ سال است که از دوم دبستان با آنها بوده ام در تابستان هم با آنها تدریس دارم و کلاس تابستانه ریاضی را به اولیائی که به آینده تحصیلی فرزندشون اهمیت می دهند رو توصیه می کنم.

من در پایه دوم دبستان دانش آموزان مختلفی داشتم به همین دلیل یادگرفتم که هر مطلب درسی را با توجه به سطح او و آموخته های او از پایه های قبل توضیح دهم و یاد آور می شوم که مادرانی که توقع دارند ۳ سال بی توجهی به درس فرزندشان با ۳ جلسه خصوصی جبران شود بهتر است همین سه جلسه را هم نگیرند.

من تمرین های خیلی زیادی با دانش آموزان حل می کنم تا اونها به تنهایی بتوانند تمرین های ریاضی مدرسه را حل کنند.

در پایه های مختلف ریاضی بسیار مهم است که دانش آموز پیوسته همه مطالب ریاضی را یاد بگیرد من این کار را با ارتباط دادن مطالب مختلف به یکدیگر برای درک درست تر نسبت به مطالب انجام می دهم.

من با توجه به این که اینجانب در مدرسه حضور داشته ام و دوره های ضمن خدمت را گذرانده ام و شناخت خوبی از شرایط دانش آموزان دارم بر این باورم که توانایی مناسبی برای تدریس دارم

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.