ثبت نام

88904002 - 021

زهرا یارمحمدی | کلاس تقویتی ریاضی پنجم ابتدایی در تابستان

اینجانب زهرا یارمحمدی کارشناسی ارشد از دانشگاه صنعتی شریف با سابقه تدریس کلاس تقویتی ریاضی پنجم ابتدایی در تابستان و کلاس تقویتی ریاضی پنجم در مدرسه دولتی و غیر دولتی و تدریس خصوصی ریاضی پایه پنجم در کلاس و منزل.

با توجه با این که اینجانب به تدریس بسیار علاقه مندم همیشه پیگیر جدید ترین روش های تدریس هستم و روش تدریس من در کلاس تقویتی ریاضی پنجم مخصوصا” در تابستان طبق بهترین روش های آموزش ریاضی یعنی استفاده از طنز و شعر و ادابیات محاوره ای است.

 

 

تدریس ریاضی با حل مثال و بیان تیپ بندی های مختلف درس شکل می گیرد. مشکل دانش آموزان امروزی این است که ذهن آن ها برای مفاهیم ریاضی بسیار گسترده می شود و گاها این گستردگی ذهن آن ها را خسته می کند. که عموما” این را شما در مدارس به اصطلاح تیزهوشان می بینید که آنها می خواهند با فشار آوردن بسیار زیاد به دانش آموز او را به زور تیز هوش کنند و دلیل آن هم این است که مبلغ کلاس های تیز هوشان به مراتب بیشتر از کلاس تقویتی است و علت این که اینجانب تمایل دارم با مُدرسانه همکاری کنم این است که این موسسه سبک آموزشی استانداردی دارد که دانش آموزان را با مفهوم ریاضیات آشنا می کند و دانش آموزان واقعا” ریاضی را می فهمند در نتیجه برای دانش آموزان تقویتی بیان مفهومی و دسته بندی کلاسیک و دقیق ریاضیات بسیار مناسب تر است.

من در کلاس های تقویتی ریاضی پنجم از پایه شروع به تدریس می کنم و در مسائلی بسیار ساده از دانش آموز کمک می خواهم و بیشتر مسائل هم معمولا” به سال های قبل دانش آموز مربوط می شود.

کلاس تابستانی ریاضی چهارم

این کار باعث بالا رفتن میزان درک و فهم و پایین آمدن استرس دانش آموز در هنگام برخورد با یک مساله و قضیه ی تازه می گردد و در کلاس های تقویتی مهم است که دانش آموز ارتباط اولیه را با دبیر و بعد از آن با ریاضی بر قرار سازد و این باعث می شود او به خونسردی کلاس جغرافی به ریاضیات گوش دهد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.