ثبت نام

88904002 - 021

کلاس ریاضی تابستانه یازدهم در تهران | رضا پورمهدی ها

کلاس ریاضی تابستان

اینجانب رضا پور مهدی فوق لیسانس ریاضی از دانشگاه امیرکبیر از سوابق تدریس بنده می توان به تدریس در کلاس تابستانه ریاضی یازدهم و تدریس ریاضیات دبیرستان (فوق برنامه در دبیرستان نوید صالحین)-تدریس خصوصی ریاضی ۱ و۲ و معادلات دیفرانسیل و ریاضیات مهندسی دانشگاه و تدریس خصوصی ریاضی یازدهم در منزل اشاره کرد.

 

 

من در تدریس کلاس تابستانه سعی می کنم کلاسی شوخ داشته باشم تا دانش آموز در کلاس مطالب را یاد بگیرد مثال های کاربردی می زنم که با علاقه گوش کند و اعتقاد زیادی به بیان تاریخ ریاضیات در جهت کمک به فهم مناسب درس دارم

شروع بسیار خوبی دارم تا بتونم ذهن دانش آموز رو قبل از این که در مورد ریاضی جبه بگیره درگیر موضوع کنم

به نظر بنده تا جایی که مطلب کشش داشته باشه باید مفهومی کار کرد و تدریس را کاربردی نشان داد چون درس خواندن اگر قرار به حفظ کردن باشد واقعا” هیچ فایده ای نخواهد داشت

ضمن این که من کلاسهایم دانش آموز محور است و از دانش آموزان در حین تدریس کمک میگیرم و در نهایت جمع بندی به عهده ی خودم می باشد. کل کلاس هنگام تدریس درگیر میشوند و مشارکت دارند.

 

کلاس تابستانی ریاضی یازدهم

 

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.