ثبت نام

88904002 - 021

رضا شهیدی | معلم خصوصی ریاضی یازدهم با تجربه بالا

رضا شهیدی هستم، دارای مدرک کارشناسی ریاضی محض و سابقه ۱۰ سال تدریس خصوصی ریاضی پایه های مختلف تحصیلی در تهران. ۵ سال است که به صورت اختصاصی ریاضی کنکور و روش های تست زنی ریاضی نیز از زمینه های کاری من است.

اگر بخواهم در خصوص ریاضی سال یازدهم صحبت کنم، باید بگویم این منبع درسی یک کتاب کاملا مفهومی از مفاهیم پیچیده ریاضی است، ضمن این که یکی از منابع کنکور نیز محسوب می شود. بنابراین ریاضی سال یازدهم در کنار سال دوازدهم می تواند عامل موفقیت یا شکست دانش آموز در کنکور باشد.

رضا شهیدی هستم، دارای مدرک کارشناسی ریاضی محض و سابقه 10 سال تدریس خصوصی ریاضی پایه های مختلف تحصیلی در تهران. 5 سال است که به صورت اختصاصی ریاضی کنکور و روش های تست زنی ریاضی نیز از زمینه های کاری من است.

برای این که در یادگیری مفاهیم کتاب ریاضی سال یازدهم با موفقیت همراه باشید، باید به دو مسئله توجه داشت، میزان تسلط شما بر مفاهیم درسی، میزان مهارت شما در پاسخگویی به سوالات. گاهی دانش آموزانی وجود دارند که مفاهیم درسی را می فهمند اما از به کاربردن دانسته ها در امتحان عاجز هستند. به این ترتیب نمره قابل قبول دریافت نمی کنند. این مسئله نشان می دهد که شیوه های آموزش و مطالعه ریاضیات نقش مهمی در موفقیت دانش آموز در امتحانات این درس خواهد داشت.

اگر احساس میکنید که در یادگیری ریاضیات سال یازدهم موفق هستید می توانید برای کسب نمره های درخشان از یک معلم خصوصی ریاضی یازدهم در زمان امتحان بهره مند شوید تا برای رفع ایرادات و اشکالات احتمالی به شما کمک کند. اما اگر احساس می کنید که در یادگیری این درس مشکل دارید، بهتر است از آخرین فرصت های باقی مانده برای یک عملکرد موفق در کنکور استفاده کنید و از همین سال یازدهم آموزش خصوصی ریاضی را آغاز کنید. یک برنامه منظم برای داشتن معلم خصوصی ترتیب بدهید و آموزش و برنامه ریزی برای ریاضی یازدهم را  آغاز کنید.

می توانید در برنامه ریزی آموزشی تان ساعتهایی برای مطالعه و حل تمرین اختصاص دهید. توجه داشته باشید که هیچ چیز به اندازه حل تمرین نمیتواند به شما کمک کند که بر مباحث ریاضی تسلط پیدا کنید. بنابراین از هر فرصتی برای حل تمرینات موثر در یادگیری بهره مند شوید.

نکته مهم بعدی این است که شما در سال یازدهم هستید بنابراین بهتر است روش های تست زنی ریاضی را نیز کم کم آموزش ببینید و با استفاده از آنها شروع به تست زنی کنید. یک معلم خصوصی ریاضی یازدهم معمولا بخشی از کلاس درسی ریاضی را به آموزش نکات تستی و روش های حل مسئله اختصاص می دهد.

می توانید برای دسترسی بهتر به منابع آموزشی و نمونه سوالات امتحانی از کتاب های طبقه بندی شده و یا کتاب های کمک درسی موجود در بازار استفاده کنید. در این کتاب ها معمولا نکات مهم درسی به صورت جداگانه به دانش آموز توضیح داده شده است. بنابراین منبع خوبی برای مطالعه نکات مهم و تستی برای ریاضی سال یازدهم خواهد بود.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.