ثبت نام

88904002 - 021

تدریس خصوصی رایگان برای دانش آموزان

پیرو اهداف انسان دوستانه و تعهدات اجتماعی گروه آموزشی مدرسانه

سایت مدرسانه برای دانش آموزانی که به دلایل مختلف تمایل دارند در کلاس های خصوصی ریاضی به طور رایگان شرکت کنند تدریس خصوصی رایگان با همکاری دانش آموزان موفق همین مجموعه در طرح همتا به همتا برگزار می نماید.

طرح همتا به همتا چیست؟

همان طور که می دانید سبک آموزشی مدرسانه مفهومی بوده و تمام تلاش ما بر این است که در آموزش مفهومی ریاضی پیشگام باشیم به همین جهت برای اولین بار در ایران در راستای بهتر کردن کیفیت آموزشی ، طرح همتا به همتا را در تدریس خصوصی اجرا نمودیم. در این طرح ، بخشی از روند آموزشی دانش آموزان این مجموعه ، تدریس مفاهیم درسی شان به یک دانش آموز دیگر است که به طور رایگان اجرا می گردد.

آموزش همتا به همتا دقیقا” چیست؟ 

گاهی اوقات دانش آموزان اطلاعات ارزشمندی را از طریق همسالان خود ، کسب می کنند زیرا آنها می توانند به زبان بهتر و ساده تری با یکدیگر صحبت کنند و به دلیل رسمی نبودن آموزش در طرح همتا به همتا ، استرس دانش آموزان کاهش یافته و تمرکزشان در یادگیری بهتر خواهد شد و ضمن این که با کار تیمی آشنا می شوند و روابط اجتماعی آنها افزایش خواهد یافت. در واقع طرح همتا به همتا آموزش را برای دانش آموزان تبدیل به یک فعالیت دور همی و سرگرم کننده می کند. 

وقتی از آموزش همتا به همتا یا همسالان برای تدریس خصوصی استفاده می شود ، بچه ها می توانند از یک تجربه یادگیری موثر و جذاب لذت ببرند اما به این نکته هم توجه داشته باشید که همه بچه ها مثل هم نیستند و به روش های متفاوتی یاد می گیرند ، در نتیجه این روش آموزشی ممکن است برای همه دانش آموزان مناسب نباشد و دانش آموزان واکنش های متفاوتی نسبت به آموزش همسالان ( همتا به همتا ) داشته باشند.

اما به طور کلی ، دانش آموزان می توانند از همسالان خود به شیوه ای که بزرگسالان از یکدیگر یاد می گیرند مباحث درسی را یاد بگیرند و تفاوت اصلی نحوه آموزش درسی است نوعی پویایی و شادابی را به دلیل سرگرم کننده بودن آن ایجاد می کند. یادگیری مباحث درسی دانش آموزان توسط همتای خود می تواند نوع متفاوتی از یادگیری را نسبت به یادگیری دانش آموز از معلم ایجاد کند.برخی از دانش آموزان در یادگیری از همسالان خود احساس راحتی بیشتری می کنند

مزایای طرح همتا به همتا 

یادگیری یا آموزش برای دانش آموزان ، از طریق همسالان می تواند یادگیری آنها را شخصی تر کند و روحیه مشارکتی را در آنها پرورش دهد که این موضوع باعث یادگیری عمیق تر در دانش آموزان می شود.

مزیت بعدی این است که می تواند روی نگرش آنها درباره روند یادگیری تأثیر مثبت بگذارد. بر اساس تحقیقات ، همکاری دانش آموزان با یکدیگر برای یادگیری می تواند رشد اجتماعی – عاطفی دانش آموزان را افزایش دهد و باعث ایجاد حس مفید بودن در آنها شود.

برخی از دانش آموزان در ارتباط با معلم شان دچار مشکل می شوند و ممکن است سوالات درسی شان را به معلم مطرح نکنند اما به دلیل احساس راحتی بیشتر با همسالان خود ، تمایل بیشتری برای درخواست کمک خواهند داشت و همچنین طرح همتا به همتا انگیزه بیشتری را در دانش آموز ایجاد می کند زیرا آنها توسط فردی مانند خودشان که در درس موفق بوده آموزش می بینند که این موضوع آنها را تشویق می کند تا به همان نتایج مشابه برسند.

طرح همتا به همتا دانش آموزان محور است 

بسیاری از معلمان بعد از سال ها تدریس و با افزایش مهارت های خود می توانند با سبک دانش آموز محور در کلاس تدریس نمایند زیرا باور اغلب دانش آموزان و معلمان این است که در کلاس معلم باید صحبت کند و دانش آموز فقط گوش بدهد که خوشبختانه یادگیری همتا به همتا سبک دانش آموز محوری را به طور ذاتی در خود دارد و دانش آموز در این سبک از یادگیری به طور طبیعی در کلاس مشارکت دارد. در نتیجه منطقی است که روش همتا به همتا یکی از بهترین راه ها برای ایجاد یک تجربه یادگیری جذاب و مشارکتی در کلاس درس است.

ما در مدرسانه به قدرت آموزش همتا به همتا ایمان داریم و به تمامی مزایای آن توجه کرده ایم و با نظارت گروه پشتیبانی و معلمان با تجربه این مجموعه به خوبی این طرح را اجرا خواهیم کرد و مطمئن هستیم که می تواند تأثیر قابل توجه و مثبتی بر روی دانش آموزان داشته باشد.

رده سنی طرح همتا به همتا ۱۰ تا ۱۷ سال یا چهارم ابتدایی تا دوازدهم است.

همچنین می توانید از ویدیو های آموزشی ریاضی رایگان که قبلا”  برای دانش آموزان مدرسانه برگزار شده و مبلغ آن پرداخت شده استفاده نمایید

هماهنگی کلاس های همتا به همتا فقط از طریق گروه پشتیبانی مدرسانه با شماره تماس های ۰۲۱۸۸۹۰۴۰۰۲ ۰۲۱۸۸۹۰۶۹۰۹ ۰۲۱۴۴۰۲۵۸۶۰ انجام می پذیرد.

 

 

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

30 پاسخ

  1. بسمه تعالی
    با سلام برای رضایت خدا و کمک به برکت زندگی ام در خدمت خلق خدا هستم

  2. سلام خسته نباشید من توی روستا درس میخوندم و بابام کشاورز بود و تاپنجم درس بود تو روستای ما بعد توی یکی از روستاهای اطراف راهنمایی هم خوندم و دیگ نتونستم دبیرستان بخونم خیلی هم زرنگ بودم الان از دوم دبیرستان مونده درسم میخوام ادامه تحصیل بدم ولی خیلی پول میخوان واس دیپلم گرفتن خواهش میکنم اگ ممکنه درس های دبیرستان بهم آموزش بدین تا بخونم

      1. سلام خسته نباشید من روز یکشنبه امتحان ریاضی دارم بعدش معللم خیلی بد درس میده من وعض مالیم خیلی بده و هزینه کلاس خصوصی ندارم اگه شما کلاس خصوصی آنلاین بزارید ممنونتون میشم همیشه دعاگوتون خواهم بود این امتحان خیلی برام حیاتیه پایه هشتم

        1. سلام وقت بخیر

          مدرسانه به دلیل اهداف خود در تدریس خصوصی ریاضی که آموزش مفهومی ریاضی است در آزمون دانش آموزان شرکت نمی کند

          همچنین تدریس به دانش آموزان بی بضاعت برای راستی آزمایی از طرف موسسات خیریه به این مرکز معرفی می شوند

    1. سلام. شما علاقه به خواندن چه رشته ای دارید
      من علاقه مند به تدریس به صورت خیریه و رایگان هستم

  3. سلام من در تهران زندگی می کنم پدر و مادر هم وقت کرده کسی نیست که به من ریاضی یاد بده از معلم ها می خواهم که به بنده یاد بدهند

  4. با عرض سلام. برای تدریس در کلاس یا به صورت خصوصی دروس هندسه و گسسته در خدمتم اگر نیاز باشد.

    1. جناب امیر عزیز

      با سلام و عرض ادب لطفا” و تشکر از همراهی شما عزیزان

      شماره همراه خود را در همین قسمت نظرات قرار دهید پس از برسی های لازم در خدمت شما هستیم

      1. با عرض سلام.ضمن تشکر از فرصتی که در اختیار اینجانب قرار دادید. بنده شماره گذاشتم ولی تماسی دریافت نکردم.
        **********

        1. شماره شما ثبت شد اما اندکی پروسه تماس طولانی تر خواهد بود

          همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت و ادامه کار را توضیح خواهند داد

          با تشکر از پیگیری شما

  5. سلام، من دبیرشیمی هستم و جهت تدریس رایگان دانش آموزان بی بضاعت در خدمتم، البته در شرایط کرونا بصورت آنلاین

    1. با تشکر از شما دبیر محترم لطفا” در قسمت پیام شماره خود را برای مدرسانه ارسال نمایید

  6. سلام
    من رشته زیست شناسی سلولی و مولکولی گرایش ژنتیک خوندم. مقطع ارشد. ان شاءالله منم در ساعاتی محدود به صورت رایگان میتونم به دانش آموزان بی بضاعت تدریس کنم.

    1. با سلام وقت بخیر

      با تشکر از همکاری شما دبیر محترم

      شماره شما ثبت شد و به زودی با شما تماس خواهیم گرفت

      بدون کمک شما عزیزان هرگز نمی توانستیم در این کار خیر تاثیر گذار باشیم

  7. با سلام دبیر ریاضی آموزش و پرورش هستم
    برای تدریس بصورت خیریه برای دانش اموزان بی بضاعت بصورت محدود درخدمتتون هستم
    امیدوارم و خوشحال میشوم کمک هرچند کوچکی به دوستان داشته باشم
    البته آموزش های رایگان ریاضی بنده از سال نهم و دهم که صفحه به صفحه کتاب را تدریس کرده ام نیز هم اکنون در کانال شاده بنده به ای دی @iraj_asghari
    بصورت رایگاه در اختیار عموم می باشد میتونید بازدید داشته باشید و استفاده کنید
    با تشکر

  8. سلام وقت بخیر
    آیا امکان دارد بتونیم بعنوان داوطلب به کودکان بصورت آنلاین تدریس کنیم؟
    ممنون میشم پاسخ بدید من خیل دنبال این سوال بودم اما متاسفانه خیریه ها بیشتر دنبال مباحث مالی هستند و به این مورد هیچ کدام واکنشی نشان نداده اند.

    1. با سلاموقت بخیر

      با تشکر از لطف و عنایت شما دبیر محترم

      بله ، مدرسانه به طور داوطلبانه با کمک شما معلمان عزیز در تدریس رایگان به دانش آموزان بی بضاعت مشارکت دارد لطفا” از همین طریق شماره تماس و نام خود را ارسال مایید تا با شما در ارتباط باشیم

  9. سلام دوستان من فارغ التحصیل ارشد فیزیک هستم و تدریس آنلاین دارم میتونید به سایت من برای دریافت مشاوره مراجعه کنید

    https : //haniyehakbari98 . wixsite.com/- site

  10. سلام، من ارشد مهندسی هستم. ساکن شهر زنجان. جهت تدریس رایگان دانش آموزان بی بضاعت در خدمتم(mhmdazari@gmail.com)

    1. با تشکر از نظر و لطف شما

      اطلاعاتتون در همین قسمت قرار می گیره تا دانش آموزان در صورت تمایل با شما در ارتباط باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.