ثبت نام

88904002 - 021

تدریس خصوصی ریاضی هشتم در منزل

من شهاب مجد آبادی هستم کارشناس ارشد ریاضی محض دو سال در تدریس خصوصی ریاضی هشتم در منزل و یک سال در پایه هفتم هفتم و دو سال نیز در پایه نهم فعالیت داشتم در مدرسه غیر انتفاعی هم تدریس داشتم و همیشه معتقدم خوش صحبتی و قدرت بیان، یکی ار عواملی است که در ایجاد رابطه با دانش آموزان بسیار موثر است و یک دبیر خوب ریاضی حتما” باید از این نیرو برخوردار باشد.

من شهاب مجد آبادی هستم کارشناس ارشد ریاضی محض دو سال در تدریس خصوصی ریاضی هشتم در منزل و یک سال در پایه هفتم هفتم و دو سال نیز در پایه نهم فعالیت داشتم در مدرسه غیر انتفاعی هم تدریس داشتم و همیشه معتقدم خوش صحبتی و قدرت بیان، یکی ار عواملی است که در ایجاد رابطه با دانش آموزان بسیار موثر است و یک دبیر خوب ریاضی حتما" باید از این نیرو برخوردار باشد.

دبیر فقط نقش کسی که درس می دهد را ندارد بلکه باید بتواند در دانش آموزان ایجاد انگیزه کند و آن ها را در کلاس پر انرژی نگه دارد.

من در تدریس خصوصی ریاضی هشتم مطالب را به زبان ساده توضیح می دهم و در حین تدریس سوالاتی را هم از دانش آموز می پرسم که او هم وارد بحث شود تا مطمئن شوم مطلب را فهمیده است.

در کلاس گروهی تقویتی هشتم هم با تمرین های استانداردی که در کلاس حل می کنم از دانش آموزان می خواهم پای تخته بیایند تا استرس از درس ریاضی را در آنها از بین ببرم.

به طور کلی متد درسی بنده کمک گرفتن از دانش آموزان برای تفهیم او در درس ریاضی است و مرحله به مرحله جلو رفتن در توضیح من در جلسات خصوصی و گروهی از مثال های عینی استفاده می کنم زیرا باعث فهم بیشتر مطالب ریاضی می شود.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.