ثبت نام

88904002 - 021

تدریس خصوصی ریاضی سال پنجم ابتدایی در منزل

مهری میرزاده هستم معلم ریاضی دوره دبستان در تهران، دارای مدرک کارشناسی ریاضی کاربردی از دانشگاه تربیت معلم هستم، بیش از ۱۰ سال سابقه تدریس ریاضی در پایه های مختلف تحصیلی دارم.

آموختن ریاضیات یکی از مهمترین ارکان سیستم آموزشی در تمام دنیاست، ریاضیات درسی است که در تمام مراحل زندگی مورد استفاده و کاربرد واقع می شود و بنابراین یادگیری اصولی و صحیح آن می تواند نقش بزرگی در موفقیت دانش آموزان در آینده داشته باشد.

مهری میرزاده هستم معلم ریاضی دوره دبستان در تهران، دارای مدرک کارشناسی ریاضی کاربردی از دانشگاه تربیت معلم هستم، بیش از 10 سال سابقه تدریس ریاضی در پایه های مختلف تحصیلی دارم.

خانواده هایی که این اهمیت را درک کرده اند سعی می کنند با استخدام معلم خصوصی پایه درسی فرزند خود را قوی کنند و راهگشای موفقیت او در سالهای بالاتر تحصیلی باشند. هرچه سالهای تحصیلی بالاتر می رود، مباحث درسی نیز پیچیده تر و مشکل تر می شود و بنابراین جای تعجب نیست که برخی از کودکان و نوجوانان در یادگیری مباحث پیچیده دروس دچار مشکل شده و نیاز به کلاس های جبرانی دارند.

ریاضیات پنجم دبستان یکی از دروس بسیار مهم این پایه است، مباحث آن نسبت به سال های اول ابتدایی مشکل تر شده و دانش آموز را برای آموختن موضوعات پیچیده تر در سال های آینده به چالش می کشد و یکی از پایه هایی که تقاضای تدریس خصوصی ریاضی در آن بالا است همین پایه پنجم دبستان است.

برای موفقیت دانش آموزان در این پایه تحصیلی اولین فاکتوری که در کلاس های خصوصی باید در نظر گرفته شود، راحتی دانش آموز با مدرس است، جو کلاس باید کاملا صمیمانه و دوستانه باشد، ارتباط دو طرفه دانش آموز و معلم کمک می کند تا مسیر موفقیت سریعتر طی شود.

من سعی می کنم در کلاس های درسی ریاضی از بیانی ساده و قابل فهم برای توضیح دادن نکات استفاده کنم، بعد از توضیح کلی مباحث درسی به حل مثال می پردازم و بعد از حل یکی دو نمونه مثال، نوبت به سوالاتی می رسد که دانش آموز باید به آنها پاسخ دهد. این سوالات را من شخصا طراحی می کنم و برای تکالیفی که به عهده دانش آموز می گذارم از نمونه سوالات امتحانی سال های گذشته استفاده می کنم.

ابتدای هر جلسه نیز از مباحث درسی جلسه قبل یک سوال چندجانبه طراحی کرده و در اختیار دانش آموز قرار میدهم تا اگر اشکالی در یادگیری وجود داشته است مشخص شده و نسبت به رفع آن اقدام کنیم.

مدرس خصوصی در مقطع دبستان باید به قدری با تجربه باشد که بتواند مفاهیم را به درستی به کودک انتقال داده و بیان او ساده و قابل فهم باشد. بنابراین پیشنهاد میکنم والدین عزیز اگر قصد دارند برای کودک خود از معلم خصوصی استفاه کنند این نکته را حتما در نظر داشته باشند.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.