هماهنگی کلاس خصوصی

88904002 - 021

گزارش معلم از کلاس خصوصی پایه سوم (۱)

در تاریخ ۱۷ آذر ۹۹ جلسه هفدهم سارا جبلی ، تکالیف جلسه قبل کنترل شد ، یکی دو مورد ایراد داشتن که رفع اشکال شد اما به طور کلی همه ی سوالات را کاملا درست پاسخ داده بود. در جلسه ی قبل ضرب را تا ۵ کار کرده بودیم و این جلسه ابتدا ضرب را از ۱ تا ۵ تمرین کردیم که در ضرب ۴ در خصوص سارا نیاز به تمرین بیشتری داشت. سپس چند سوال در دفتر از مسئله های ضرب حل شد و بعد ضرب ۶ و ۷ تدریس شد. مبحث جین و دست هم تدریس شد و مسئله های مربوط به آن را کار کردیم. کشیدن شکل برای عبارت های ضرب و نوشتن چند عبارت ضرب برای شکل و خاصیت جا به جایی ضرب هم تدریس و تمرین شد.

به نظرم سارا می تونه رشد بهتری داشته باشه و فقط به کمی تمرین بیشتر نیاز داره که با تلاش می تونه بهش برسه. با توجه به صحبت هایی که بعد از کلاس با سارا داشتیم از طرف مدرسه کمی بابت تکالیف زیاد تحت فشاره به همین دلیل من تکالیف مباحثی رو که به خوبی یاد گرفته بود رو کم کردم و فقط در مباحث ضرب که دچار اشکال بود بهش تکالیف داده شد.

سارا سر کلاس همکاری خوبی داره من ۱۰ بهش ۱۰میدم انرژی خوبی در کلاس داره و همچنین خوب گوش میده سوال داره میپرسه و واقعا مباحث رو بلده فقط اینکه به شدت استرس داره و همین باعث میشه مباحث خیلی راحت رو سر امتحان هول کنه ، به خاطر همین قرار شد از جلسه اینده علاوه بر سوال های تستی سوال های تشریحی هم تمرین کنیم.

چندین نمونه سوال در کلاس حل شد و کمی هم روی اعتماد به نفس سارا برای امتحان کلاسی فردا کار کردم و روحیه خوبی داشتن و خبر خوشحال کننده این که در انتهای کلاس مادر گفتند که در ارزشیابی مدرسه خوب بوده فقط در تبدیل واحدها اشکال داشته که چند سوال از تبدیل واحدها کار کردیم.

برای جلسه آینده از سارا کویز نمی گیرم چون این هفته سارا امتحانات زیادی داشته برای روحیه اش خوب نیست و بیشتر روی دوره فصل ۱ تا ۳ تمرکز خواهیم داشت.

Views: 83

مشاور مدرسانه

تو رادیو مدرسانه درباره مشاوره فردی و شیوه زندگی حرف می زنیم

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

تدریس خصوصی ریاضی اول تا دوازدهم

خصوصی منزل و آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.