ثبت نام

88904002 - 021

بهترین معلم های ریاضی نهم (خانم و آقا) + نمونه تدریس

بسیاری از محصلان و دانش آموزان پایه نهم تحصیلی برای پیشرفت تحصیلی, یادگیری بهتر ریاضیات و رفع اشکالات ریاضی به دنبال پیدا کردن بهترین معلم تدریس خصوصی ریاضی هستند.

سال نهم را باید یکی از سرنوشت سازترین سال های تحصیلی در طول دوران تحصیل دانست. بعد از این سال تحصیلی دانش آموز وارد دبیرستان یا دوره دوم متوسطه شده و به انتخاب رشته می پردازد. رشته تحصیلی می تواند تعیین کننده مسیر اشتغال و موفقیت های شغلی و اجتماعی یک فرد باشد. بنابراین موفقیت در این سال تحصیلی می تواند عامل موفقیت در سال های بالاتر و انتخاب رشته ای موفق و تأثیرگذار باشد. یکی از مهمترین دروسی که در این سال مورد توجه قرار می گیرد، ریاضی است. ریاضی نهم آخرین کتاب از ریاضی با سطح پیچیدگی متوسط است و در سال دهم دانش آموز با مباحث پیچیده و سطح بالای ریاضی سروکار خواهد داشت. ناگفته پیدا است که یادگیری مفهومی این کتاب ریاضی تا چه اندازه در سرنوشت دانش آموزان تأثیرگذار است. برخورداری از معلم ریاضی خوب پایه نهم شانسی است که همه دانش آموزان از آن برخوردار نیستند.

بسیاری از محصلان و دانش آموزان پایه نهم تحصیلی برای پیشرفت تحصیلی, یادگیری بهتر ریاضیات و رفع اشکالات ریاضی به دنبال پیدا کردن بهترین معلم تدریس خصوصی ریاضی هستند.

کتاب ریاضی نهم همچنان سرفصل های مرتبط با سال هشتم را دارا است، ضمن این که مباحث جدیدتری را نیز در بر می گیرد. در این کتاب مباحثی چون مجموعه ها، اعداد حقیقی، هندسه و استدلال، توان و ریشه، عبارت های جبری، تشابه، عبارت های جبری گویا، معادله خط و محاسبه حجم دیده می شود. همانطور که می بینید اکثر این مباحث در سال های گذشته نیز وجود داشته اند، در کتاب نهم این مباحث تکمیل می شوند و برخی از مباحث جدیدتر نیز آغاز می شوند که بخش های تکمیلی آن در سال های آینده تحصیلی تدریس خواهد شد.

برای این که دانش آموز بتواند مباحث درسی ریاضی نهم را به خوبی فرا گیرد، نیاز است که اطلاعات خوبی از مباحث درسی سال هشتم داشته باشد. در  غیر این صورت نه تنها در یادگیری ریاضی نهم به مشکل بر می خورد بلکه در سال های بالاتر نیز درس ریاضی به مراتب پیچیده تر شده و کار را برای او مشکل تر خواهد ساخت.

به ویژه برای دانش آموزانی که می خواهند در رشته های ریاضی و تجربی ادامه تحصیل دهند، ریاضی یک درس کاملا کاربردی و مهم است و می تواند سرنوشت آنها را در کنکور تعیین کند. همچنین در مورد دانش آموزان رشته انسانی با توجه به رقابت بالا در کنکور، معمولا آن دسته از دانش آموزانی موفق خواهند بود که درصد بالایی را در درس ریاضی ثبت کرده باشند.

بهترین روش های تدریس ریاضی نهم

مهمترین عامل موفقیت در یادگیری ریاضی نهم داشتن یک برنامه ریزی استاندارد و اصولی است. نکته بعدی در یادگیری بهتر ریاضی نهم تمرین و تکرار مطالب درسی است. با فرض این که دانش آموز همه مباحث درسی ریاضی را تا سال نهم به خوبی فرا گرفته باشد این دو نکته می تواند تضمین کننده موفقیت او در یادگیری باشد. اما آیا همه دانش آموزان از این سطح آمادگی برخوردار هستند؟

شیوه های تدریس ریاضی می تواند در میزان یادگیری دانش آموزان تأثیرگذار باشند، با این حال در چنین سطحی از آموزش ریاضی نیاز به مکمل های آموزشی و کلاس های فوق برنامه نیز وجود دارد. مخصوصا برای دانش آموزانی که کاندید حضور در مدارس نمونه و فرزانگان هستند و یا دانش آموزان المپیادی که باید برنامه ای مدون، جامع و استاندارد داشته باشند.

بهترین معلم های ریاضی نهم (خانم و آقا) + نمونه تدریس بسیاری از محصلان و دانش آموزان پایه نهم تحصیلی برای پیشرفت تحصیلی, یادگیری بهتر ریاضیات و رفع اشکالات ریاضی به دنبال پیدا کردن بهترین معلم تدریس خصوصی ریاضی هستند.برنامه ریزی موفق

برنامه ریزی کردن برای درس ریاضی بستگی به میزان یادگیری دانش آموز دارد. برخی از دانش آموزان نیاز به کلاس های خصوصی ریاضی دائمی ندارند و تنها برگزاری هر از گاهی کلاس خصوصی به منظور رفع اشکال و آمادگی برای امتحانات برای آنها کفایت می کند.

دانش آموزان  دیگری هستند که نیاز به راهنما دارند. برای چنین دانش آموزانی کلاس خصوصی ریاضی نهم باید به صورت برنامه ریزی شده و دائمی برگزار شود. حل تمرینات بسیار، رفع اشکال، تدریس دوباره مباحث درسی و آمادگی برای شرکت در امتحان از برنامه های چنین کلاس هایی است.

برای دانش آموزانی که در یادگیری ریاضی نهم ضعیف هستند و پایه علمی قوی ندارند، برخورداری از کلاس های همیشگی ریاضی خصوصی یک روش تضمینی برای موفقیت در یادگیری ریاضی نهم است. این دانش آموزان نیاز دارند که قبل از آغاز هر فصل درسی پیش نیازهای آن را به خوبی مرور کنند. بسیاری از این دانش آموزان در یادگیری مباحث پیش نیاز دچار مشکل هستند، آنها یا دروس سال های گذشته را فراموش کرده اند و یا اصلا آنها را بلد نیستند. در این صورت باید کلاس ها به صورت مرور درس ها از سال های گذشته آغاز شود و بعد از این که دانش آموز به مباحث پیش نیاز مسلط شد، شروع به تدریس ریاضی نهم شود.

فعالیت در کلاس ریاضی نهم

اگر می خواهید ریاضی نهم را خیلی خوب یاد بگیرید باید در کلاس فعال باشید. بیشترین تمرکز و توجه خود را در کلاس و در زمان تدریس معطوف یادگیری کنید. با این حال اگر به هر دلیلی نتوانستید موفق باشید کلاس های خصوصی ریاضی نهم می تواند آخرین فرصت برای یادگیری بهتر مطالب درسی این کتاب باشد.

شیوه های تدریس دانش آموز محور امروز جای روش های استاد و شاگردی را به خوبی می گیرند. در واقع این شما هستید که باید به دنبال یافتن علم باشید، تنها در این صورت است که می توانید آنچه را می آموزید به خوبی درک کنید.

می دانیم که ریاضی یک درس کاملا مفهومی است، بنابراین معمولا سوالاتی که در آزمون های ریاضی طراحی می شوند مفهومی هستند، یعنی اگر دانش آموز مباحث درسی را به خوبی درک نکرده باشد نمی تواند آن را در حل مسائل به کار گیرد. شیوه های تدریس خلاقانه، حل تمرین ها به صورت گروهی و استفاده از سوالات چالشی می تواند دانش آموزان را در یادگیری بهتر ریاضی نهم یاری کند.

بهترین معلم های ریاضی نهم (خانم و آقا) + نمونه تدریس بسیاری از محصلان و دانش آموزان پایه نهم تحصیلی برای پیشرفت تحصیلی, یادگیری بهتر ریاضیات و رفع اشکالات ریاضی به دنبال پیدا کردن بهترین معلم تدریس خصوصی ریاضی هستند.

بهترین معلم ریاضی پایه نهم

همانطور که اشاره کردیم پایه نهم یک پایه تحصیلی سرنوشت ساز است. بنابراین بسیار مهم است که یک معلم متخصص، کاربلد، آگاه و با قدرت بالا در تدریس ریاضیات، کتاب ریاضی این سال تحصیلی را تدریس کند. اگر دانش آموز شانس حضور در کلاس چنین معلمی را نداشته باشد این والدین هستند که باید شرایط استفاده از کلاس خصوصی ریاضی نهم را برای این دانش آموز فراهم کنند. بهترین معلم ریاضی پایه نهم معلمی است که می تواند برای هر دانش آموز با توجه به میزان یادگیری و شرایطی که دارد بهترین روش تدریس را انتخاب کند.

توصیه مدرسانه

ریاضی یک علم کاربردی است که دانش آموز در هر رشته ای که تحصیل کند به آن نیاز خواهد داشت. بنابراین توصیه ما این است که به جای نگاه خصمانه و مأیوس کننده به دنبال راه هایی برای یادگیری آسان تر ریاضی باشید. اگر ریاضی را با شیوه های تدریس استاندارد بیاموزید خواهید دانست که این درس نه تنها ترسناک و غیر قابل یادگیری نیست بلکه می تواند بسیار شیرین، جذاب و سرگرم کننده باشد.

برای رزرو دبیران با مدرسانه تماس بگیرید.

۸۸۹۰۴۰۰۲ – ۰۲۱

 

 

 

به گفته بسیاری از کارشناسان آموزشی کلاس نهم یکی از مهم ترین پایه های تحصیلی است. یکی از مهمترین دلایل اهمیت کلاس نهم امتحانات نهایی و سراسری در این پایه است که نمرات آن تأثیر مستقیمی بر انتخاب رشته دانش آموزان دارد. انتخاب رشته می تواند نقطه عطف زندگی یک فرد محسوب شود و بنابراین کلاس نهم از حساسیت بالایی برخوردار است. از طرف دیگر بسیاری از دانش آموزان در این پایه برای شرکت در آزمون ورودی مدارس سمپاد تلاش می کنند و اکثر مدارس خوب و دارای استاندارد بالای آموزشی نیز برای ثبت نام دانش آموزان شرط معدل یا آزمون ورودی دارند. داشتن بهترین معلم خصوصی کلاس نهم می تواند یک انتخاب عالی برای گذراندن این سال تحصیلی با موفقیت باشد.

چرا کلاس نهم مهمترین سال تحصیلی است؟

در پایه نهم دانش آموزان باید دو هدف مهم را پیگیری کنند که هر دو هدف نقش مهمی در زندگی تحصیلی و شغلی آینده او دارند. در ادامه به این دو هدف بزرگ و نقش داشتن بهترین معلم خصوصی کلاس نهم در رسیدن به این دو هدف می پردازیم.

انتخاب رشته

بعد از پایان کلاس نهم دانش آموزان وارد دوره دوم متوسطه می شوند. در بدو ورود به این مقطع مهمترین کار دانش آموزان انتخاب رشته است. مهمترین نکته در خصوص انتخاب رشته، انتخاب درست و اصولی بر اساس توانمندی ها و علایق دانش آموز است. اهمیت کلاس نهم زمانی بیشتر می شود که دانش آموز نمرات قابل قبولی برای ادامه تحصیل در رشته مورد علاقه اش کسب نکرده باشد. دانش آموزی می تواند در این عرصه موفق باشد که کلاس نهم را با برنامه ریزی اصولی و نمرات عالی در امتحانات نهایی پشت سر بگذارد.

آزمون ورودی بهترین مدارس

بسیاری از دانش آموزان در کلاس نهم هدف بالاتری دارند، هدف آنها قبولی در آزمون ورودی مدارس برتر از جمله مدارس تیزهوشان، نمونه دولتی، مدارس خاص و … است. این مدارس برای جذب دانش آموزان برتر شرایطی چون قبولی در آزمون یا شرط معدل دارند. بنابراین کسب معدل بالا در کلاس نهم نه تنها در تعیین رشته بلکه برای ثبت نام در مدارس برتر نیز مورد نیاز است. داشتن معلم خصوصی می تواند یک گام اساسی برای کسب نمرات عالی در امتحانات نهایی باشد. همچنین می توان کلاس های تدریس خصوصی را مخصوص آمادگی در آزمون برگزار کرد و با استفاده از منابع و جزوات خارج از کتاب به آمادگی خوبی برای قبولی در آزمون رسید.

امتحانات نهایی پایه نهم

یکی از مهمترین چالش های پیش روی دانش آموزان در کلاس نهم، امتحانات نهایی است. امتحانات نهایی کلاس نهم به صورت سراسر استانی و کشوری برگزار می شوند، همین مسئله کافی است که بسیاری از دانش آموزان نتوانند نمرات درخشانی در این امتحانات کسب کنند. داشتن بهترین معلم خصوصی کلاس نهم به معنای مطالعه و مرور درس ها، تمرین و تکرار نمونه سوالات امتحانی و آمادگی برای شرکت در امتحانات نهایی است. معلم خصوصی به شما کمک می کند که نقاط قوت و ضعف خود را به خوبی شناخته و بیشترین بازخورد را از مطالعات هدفمند دروس خود داشته باشید.

ویژگی های بهترین معلم خصوصی کلاس نهم

دانش آموزان در کلاس نهم باید سال تحصیلی هدفمند و برنامه ریزی شده را پشت سر بگذارند. یکی از مزایای داشتن معلم خصوصی نیز داشتن برنامه ریزی اصولی و استاندارد برای کلاس نهم است. توصیه ما این است که به جای یک جلسه معلم خصوصی در ایام امتحانات از جلسات کلاس خصوصی منظم هفتگی بهره مند شوید. داشتن یک معلم خصوصی خوب به شما کمک می کند که این سال تحصیلی مهم را با بهترین نتایج پشت سر بگذارید. البته باید این نکته را نیز متذکر شویم که هر معلم خصوصی نمی تواند شما را به هدفی که دارید برساند. بهترین معلم خصوصی کلاس نهم ویژگی هایی دارد که باید در زمان استخدام معلم خصوصی به آنها توجه داشته باشید. مهمترین ویژگی های یک معلم خصوصی خوب عبارتند از:

رزومه قوی و تخصصی

منابع درسی مدام در حال تغییر هستند، روش های تدریس نیز تغییر کرده و به روز می شوند. بنابراین یک معلم خصوصی خوب باید رزومه قوی، مرتبط و تخصصی در کلاس نهم داشته باشد. چنین معلمی مطمئنا با شیوه طراحی سوالات امتحانی و همچنین سوالات آزمون های ورودی مدارس برتر آشنایی دارند.

آشنایی با روش های برنامه ریزی

یکی از ساده ترین روش های موفقیت در کلاس نهم داشتن یک برنامه ریزی استاندارد و هدفمند است. برنامه ریزی تحصیلی زمانی موفقیت آمیز است که مطابق با شرایط درسی و شخصیتی دانش آموز و منحصرا برای او تدوین شده باشد. با توجه به این که اکثر دانش آموزان در پایه نهم فشار درسی مضاعفی دارند و امتحانات نهایی ممکن است برای آنها یک چالش و عامل استرس و اضطراب باشد، داشتن برنامه ریزی خوب می تواند مسیر هموارتری را برای آنها رقم بزند.

آشنا به مباحث روانشناسی

دانش آموزان پایه نهم در دوران نوجوانی هستند. بنابراین مشکلات هورمونی، شخصیتی و رفتاری دانش آموزان ممکن است مهمترین چالش پیش روی والدین و معلمان در این پایه باشد. یک معلم خوب باید با مباحث روانشناسی نوجوانان آشنایی داشته و بتواند مشکلات دانش آموزان را در این زمینه با سعه صدر و علم کافی برطرف سازد.

مسئول و متعهد

یکی از مهمترین ویژگی های معلم خصوصی داشتن تعهد و مسئولیت پذیری است. کلاس های خصوصی باید بیشترین بهره وری را برای دانش آموزان به همراه داشته باشد. بنابراین مهم است که معلم برای کلاس های خصوصی برنامه ریزی مناسبی داشته و این کلاس ها را به صورت کاملا هدفمند و مطابق با توانایی ها، نقاط ضعف و قوت دانش آموز برگزار کند.

فضائل اخلاقی

داشتن معلم خصوصی به معنای حضور یک فرد بیگانه در حریم خصوصی منزل است. برای بسیاری از والدین این مسئله یک چالش اساسی است. استخدام معلم از مجموعه های آموزشی معتبر می تواند این مشکل را به راحتی برطرف کند. یک معلم باید دارای فضائل اخلاقی بوده و از هر نظر برای حضور در حریم خصوصی خانه و خانواده محرم و مورد تأیید باشد.

انعطاف پذیری کلاس ها

استفاده از منابع مختلف، ابزارها و تجهیزات تکنولوژیک و روش های مدرن آموزشی می تواند یک کلاس خصوصی را به کلاسی منعطف و مقیاس پذیر تبدیل کند. گاهی اوقات شرایط به گونه ای است که نیاز است که کلاس ها به صورت آنلاین برگزار شود، در این شرایط کیفیت بالای کلاس ها کمک می کند که دانش آموز بتواند بیشترین بهره را از کلاس های خصوصی ببرد.

تعامل با دانش آموز و خانواده

کلاس های خصوصی باید پویا و با انگیزه بالا برگزار شود. در واقع یک معلم خوب باید ارتباط قوی با دانش آموز و خانواده او داشته باشد. تعامل با خانواده دانش آموز و ارائه گزارش بعد از هر جلسه کلاس خصوصی کمک می کند که دانش آموز و خانواده در جریان پیشرفت ها و روند برگزاری کلاس ها باشند.

استخدام بهترین معلم خصوصی کلاس نهم در مدرسانه

مجموعه مدرسانه یک مجموعه آموزش محور است که با هدف بهره مندی همه دانش آموزان از بهترین کلاس های خصوصی اقدام به برگزاری کلاس های خصوصی حضوری و آنلاین با برترین اساتید در رشته های مختلف کرده است. شما می توانید برای اطلاع از شرایط کلاس های خصوصی و استخدام بهترین معلم خصوصی کلاس نهم با کارشناسان ما در مدرسانه در تماس باشید.

۰۹۱۹۸۹۲۱۰۴۹

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.