هماهنگی کلاس خصوصی

88904002 - 021

گزارش معلم از کلاس خصوصی پایه چهارم (۳)

سلام جلسه روز دوشنبه ۱۷ آذر دانش آموزی لیندا محسنی راس ساعت ۱۴ تا ۱۵ و ۳۰ برگزار گردید در این جلسه ابتدا پرسش لغات درس۶ فارسی، شخصیت شناسی آرش، ارزش کار آرش و جمله و ارکان جمله به صورت گرفت که در مورد جمله و فعل و فاعل و مفعول و نشانه را برای مفعول در جمله توضیح دوباره داده شد.

به پرسش های دانش آموز پاسخ داده شد و همچنین شعر باز باران با دانش آموز یک بار هم خوانی و یک بار هم توسط خود دانش آموز خوانده شد و در ادامه درباره ارزش دفاع از میهن صحبت شد و نکات مهم آن به دانش اموز یاد آوری شد.

تدریس درس هفتم با روان خوانی درس توسط لیندا شروع شد و در ادامه آن از کتاب های گلستان، شاعر آن سعدی و کلیله و دمنه و سپس لغات مترادف و هم خانواده و متضاد درس ۷ (صفحه اول) توضیح داده شد. دانش آموز اشکالات چندانی نداشت و مبحث برای ایشان بسیار روان بود و انرژی خوبی هم در کلاس داشتند.

در ادامه کلاس بنا به خواست لیندا از درس علوم چگونگی تشکیل سنگ ها، بررسی تفاوت سنگ ها، بررسی ذرات تشکیل دهنده سنگ ها با استفاده از ذره بین، توضیح تشکیل سنگ ها، ذرات به هم پیوسته در سنگها، تعریف سنگ ها، انواع سنگ ها توضیح و تشکیل چگونگی رود، تشکیل سنگهای رسوبی و انواع آن، مدل سازی سنگهای رسوبی و آتشفشان و سنگهای آذرین تدریس و تشریح گردید.

لیندا به درس علوم خیلی علاقه دارن ، پیشنهاد می کنم والدینشون کتاب های مصور علمی را برای دانش آموز خریداری کنن چون در یادگیری علوم مختلف کمک خوبی به دانش اموز خواهد کرد و ضمن این که علاقه بیشتری به مباحث علوم درسی خود نیز پیدا می کنند.

Views: 71

مشاور مدرسانه

تو رادیو مدرسانه درباره مشاوره فردی و شیوه زندگی حرف می زنیم

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

تدریس خصوصی ریاضی اول تا دوازدهم

خصوصی منزل و آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.