ثبت نام

88904002 - 021

کلاس تابستانه ریاضی نهم در تهران | شایان محمد علی پور

شایان محمد علی پور هستم دانشجوی سال آخر مهندسی برق دانشگاه امیرکبیر در دوگرایش مخابرات و الکترونیک. رتبه ۲۰۰ کنکور سراسری ریاضی – فیزیک سال ۹۲ منطقه یک-رتبه ۴۵۷ کنکور سراسری هنر سال ۹۲ منطقه۱٫ دانشجوی ممتاز دانشگاه صنعتی امیرکبیر و جز استعداد درخشان دانشگاه.

شایان محمد علی پور هستم دانشجوی سال آخر مهندسی برق دانشگاه امیرکبیر در دوگرایش مخابرات و الکترونیک. رتبه 200 کنکور سراسری ریاضی - فیزیک سال 92 منطقه یک-رتبه 457 کنکور سراسری هنر سال 92 منطقه1. دانشجوی ممتاز دانشگاه صنعتی امیرکبیر و جز استعداد درخشان دانشگاه.

کلاس تابستانه ریاضی نهم در تهران داشته ام و همچنین دو سال به عنوان حل ترین ریاضیات پایه و گسسته و دیفرانسیل و هندسه در دبیرستان نمونه دولتی الزهرا منطقه ۱۷. تدریس خصوصی در کلیه مقاطع به ویژه کنکور و دوم و سوم دبیرستان و دروس گسسته و ریاضیات پایه و دیفرانسیل و گسسته.

من تسلط کافی بر کلیه مفاهیم ریاضی نهم به بالا را دارم حتی اگر قصد تمرین در مقاطع پایین تر را داشته باشد و اینکه دارای سابقه درخشانی هستم و در دوره های گذشته مثل کلاس تابستانه ریاضی کاملا” موفق بوده ام همچنین داشتن فن بیان بسیار خوب از لازمات تدریس من است.

من در انتقال مفاهیم ریاضی از سوالات راحت تر شروع می کنم و آنها را به دانش آموز می سپارم و مرحلخه به مرحله که سخت تر می شود در کنار دانش آموز هستم با این روش درس تا مدت زیادی در ذهن دانش آموز می ماند هم چنین حل سوالات زیاد نیز باعث تثبیت درس در ذهن دانش آموز می شود.

به طور کلی از من گام به گام سخت تر کردن سوالات و اجازه دادن به دانش آموز تا بهترین وسریع ترین روش را برای حل سوال پیدا کند چه در طول تابستان برای کلاس های تابستانه ریاضی و چه در طول سال تحصیلی کار ساز خواهد بود.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.