هماهنگی کلاس خصوصی

88904002 - 021

بهترین معلم های ریاضی دهم (خانم و آقا) + نمونه تدریس

ریاضی پایه دهم برای دانش آموزان بسیار مهم می باشد و همه این عزیزان دوست دارند ریاضی این پایه را به خوبی یاد بگیرند.

همه دانش آموزان ریاضی را دوست ندارند ، اما یک معلم خوب ریاضی قدرت تغییر آن را دارد.

دانش آموزان در پایه های اول تا نهم، ریاضی را بیشتر با اعداد یاد می گیرند، آموزش به دانش آموزان دهم کمی متفاوت تر از سال های قبل است.

وقتی دانش آموزان وارد پایه دهم می شوند مباحث ریاضی آنها شکل جدی تری پیدا می کند و اعداد کم رنگ تر و کم رنگ تر می شوند.

معلمان ریاضی دهم به بعد باید تسلط کاملی به مطالب ریاضی داشته باشند و به کاربرد مباحثی که تدریس می کنند کاملا” آگاه باشند

به طور خلاصه خودشان باید ریاضی را به خوبی فهمیده باشند تا بتوانند مباحث ریاضی را به طور مفهومی آموزش دهند

ریاضیات  عمومی در پایه دهم به طور رسمی آغاز می شود و یادگیری آن برای دانش آموزان برای پایه های بالاتر مخصوصا” در دانشگاه بسیار حیاتی است

یک معلم ریاضی حرفه ای می تواند نگاه دانش آموز را به مباحث ریاضی را تغییر دهد در واقع از نظر ما معلم ریاضی باید کلاس را به مکانی تبدیل کند که دانش آموزان می خواهند در آن باشند.

معلمانی که مُدرسانه برای تدریس ریاضی دهم ، یازدهم و دوازدهم انتخاب می کند دانش گسترده ای در مورد ریاضیات دارند. آنها باید روش های مختلفی را برای تدریس داشته باشند و همچنین توانایی تدریس جبر ، هندسه ، آمار ، حسابان و سایر مباحث ریاضیات پایه را داشته باشند.

برای ما بسیار مهم است معلمی که برای پایه مثلا” دهم انتخاب می شود چه دوره هایی را گذرانده و چگونه تدریس می کند.

شاید برای والدین یک مدرک تحصیلی و اندکی سابقه تدریس در مدرسه کافی باشد اما این موضوع به هیچ وجه برای ما کافی نیست زیرا هدف ما فقط و فقط نتیجه است.

وقتی معلم دانش و تجربه کافی برای تدریس مباحث ریاضیات عمومی را داشته باشد با اطمینان ، مفاهیم و روندها را برای دانش آموزان خود توضیح می دهد.

ما معتقدیم دانش آموزان متوسطه دوم برای یادگیری ریاضی نیاز دارند به معلم خود اعتماد کنند و پس از اعتماد به معلم اعتماد به نفس لازم را برای یادگیری ریاضی پیدا خواهند کرد

استراتژی های تدریس

دانش آموزان به روش های مختلف ریاضی را یاد می گیرند ، و یک معلم ریاضی خوب این موضوع را می فهمد. او از بهترین شیوه ها در آموزش ریاضی بر اساس نوع یادگیری هر دانش آموز بهره می برد و مرتباً آنها را به روز می کند

با این روش می تواند به همه دانش آموزان ریاضی را آموزش دهد. معلمان مدرسانه به دانش آموزان آموزش می هند, ممکن است راه های مختلفی برای حل مشکلات وجود داشته باشد و همان را در مسائل ریاضی پیاده می کنند.

معلمان با این روش باعث می شوند دانش آموزان مفاهیم دشوار را درک کنند. برنامه های درسی مدرسانه و روش تدریس معلمان این مجموعه طوری پیش می رود که دانش آموزان به توانایی های ریاضی خود اطمینان پیدا کنند.

رویکرد مدرسانه

مدرسانه به هیچ عنوان با معلمانی که رویکرد “چون من گفتم” را دارند همکاری نمی کند معلمان مدرسانه در تدریس خصوصی ریاضی یک طرفه تدریس نمی کنند و از دانسته های قبلی دانش آموز برای تدریس بهتر استفاده می کنند و از او می خواهند در کلاس صحبت کند ، نظر دهد و راهکار معلم را به چالش بکشد.

در حقیقت ما معتقدیم معلم باید نقش تسهیل کننده یادگیری را داشته باشد و دانش و ابزار لازم را برای دانش آموزان را فراهم کند تا مسائل را حل کنند و سپس دانش آموزان را ترغیب کند تا تنهایی به حل مسائل ریاضی بپردازند.

هنگامی که دانش آموزان به یک مسئله پاسخ نادرست می دهند او دانش آموزان را تشویق می کند تا جواب جواب صحیح را پیدا کنند و در صورت لزوم،به آنها کمک می کند روش درست حل مسئله را بیابند.

رهبری کلاس

هدایت کلاس به عهده معلم است و دانش آموزان فقط به دانش او احترام نمی گذارند بلکه رفتار معلم نیز برای آنها مهم است.

در نتیجه ما در انتخاب معلم برای کلاس های خصوصی مدرسانه به غیر از دانش معلم، روی رفتار و کردار او نظارت کامل داریم و از افرادی استفاده می کنیم که از لحاظ شخصیتی کاملا” در قالب یک معلم قرار بگیرند.

ارتباط موثر

معلمان مدرسانه به دانش آموزان خود اهمیت می دهند و همیشه به دنبال ارتباط عالی با آنها هستند به طوری که آنها بعد از دو جلسه می توانند تشخیص دهد که دانش آموز روز بدی داشته یا مسئله ای او را آزار می دهد و یا نیاز به دلگرمی دارد در واقع آنها به مشکلات روحی دانش آموزان اهمیت می دهند.

درواقع هدف مدرسانه از آموزش ریاضی توسط بهترین معلم های ریاضی این است دانش آموزان ریاضی را مفهومی یادبگیرند و به آن علاقه مند شوند نه این که از فشار زیاد تدریس غیر اصولی و تمرین های زیاد شانه خالی کنند.

مدرسانه, تضمین تدریس دبیران

مطمئنا برای دریافت بهترین نتیجه به بهترین آموزش ریاضی و برای دریافت بهترین آموزش به بهترین دبیر و استاد ریاضی نیاز دارید.

افراد همیشه دوست دارند برای یادگیری بهتر, بهترین معلم ریاضی را پیدا کنند, اما نمی دانند چرا و چگونه؟ تدریس خصوصی مدرسانه این کار را برای شما انجام می دهد. مدرسانه با داشتن دبیران خصوصی درجه ۱ که همگی با سابقه بالا و خوب هستند همیشه بهترین آموزش های ریاضی را در اختیار دانش آموزان قرار می دهد.

توجه:دبیران مدرسانه همگی فارغ الحصیل (لیسانس, فوق لیسانس و دانشجوی دکتری) و حداقل دارای ۴ سال سابقه تدریس هستند.

برای آشنایی بیشتر با دبیران مدرسانه می توانید با شماره های ۲۲۵۷۰۸۱۰ و ۴۴۰۲۵۸۶۰ با کد ۰۲۱ تهران تماس بگیرید.

مدرسانه در کوتاه ترین زمان بهترین دبیر تدریس خصوصی ریاضیات را برای شما ارسال می کند.

 

نمونه تدریس معلم خانم

 

 

نمونه تدریس معلم آقا

 

 

پایه دهم اولین پایه تحصیلی از مقطع دوم متوسطه است. این پایه را دروازه ورود به کنکور می دانند. هرگز نباید اهمیت کلاس دهم در کنکور را نادیده گرفت. سمی ترین طرز فکر بین دانش آموزان کلاس دهم و یازدهم این است که زمان زیادی تا کنکور باقی مانده و باید همه چیز را به کلاس دوازدهم موکول کنند. می دانیم که در سال های اخیر تأثیر معدل در قبولی کنکور مورد توجه قرار دارد و بنابراین عملکرد خوب دانش آموز از همان کلاس دهم می تواند یکی از امتیازات ویژه او برای قبولی در کنکور باشد، ضمن این داشتن یک برنامه ریزی و هدف بلندمدت برای قبولی در کنکور مسیر شناخته شده و روشنی را پیش پای دانش آموز می گذارد. داشتن بهترین معلم خصوصی کلاس دهم راز موفقیت دانش  آموزانی است که تا کنکور بهترین عملکرد را دارند.

اهمیت کلاس دهم در یک نگاه

کلاس دهم اولین پایه تحصیلی از مقطع دوم متوسطه است. دانش آموزان در این سال به مدرسه جدید وارد می شوند، از طرف دیگر تعداد کتاب ها و مباحث درسی به شکل قابل توجهی افزایش می یابد. تأثیرات محیط و افزایش مباحث درسی می تواند مهمترین دلیل برای افت تحصیلی دانش آموزان در کلاس دهم باشد. از طرف دیگر تأثیر مستقیم این پایه بر آینده تحصیلی دانش آموز بر کسی پوشیده نیست. در سیستم فعلی آموزش و پرورش کشور ما کلاس دهم از سه جهت دارای اهمیت است:

آشنایی با دروس اختصاصی

دانش آموز در سال دهم اولین بار است که با دروس اختصاصی و مباحث آن روبه رو می شود. دانش آموزان هر رشته تعدادی کتاب اختصاصی دارند که مرتبط با رشته تحصیلی آنها است و دسته دیگری از دروس، دروس عمومی هستند. دانش آموز باید در همین سال دهم روش صحیح مطالعه و درس خواندن برای کنکور به ویژه در مورد دروس خصوصی را یاد بگیرد و در این درس ها موفق باشد. اکثر دانش آموزانی که کلاس دهم را دست کم می گیرند در سال های بعد با مشکلات جدی در دروس اختصاصی مواجه می شوند. پس سال دهم را باید سال پایه برای دروس اختصاصی دانست.

یکی از منابع اصلی کنکور

طبق بودجه بندی سازمان سنجش، دروس کلاس دهم در کنار کلاس های یازدهم و دوازدهم از جمله منابع اصلی سوالات کنکور است. به همین دلیل است که دانش آموز باید نسبت به مطالعه دروس کلاس دهم کوشا باشد. این روش های مطالعاتی می تواند شامل درس خواندن به روش تستی و تشریحی باشد. طبق تجربه حدود ۳۰ درصد از سوالات کنکور از پایه دهم طرح خواهند شد.

شرط معدل برای قبولی در کنکور

تأثیرگذاری معدل در قبولی کنکور سال به سال بیشتر می شود بنابراین بسیار مهم است که دانش آموزان در این پایه عملکرد موفقی داشته باشند و با کسب معدل خوب تأثیر مثبتی بر نتایج کنکور خود داشته باشند.

موفقیت در کلاس دهم با معلم خصوصی

داشتن معلم خصوصی برای دانش آموزان کلاس دهم نه یک نیاز که یک ضرورت به نظر می رسد. اگر می خواهید هم در کلاس دهم و هم یازدهم و دوازدهم موفق عمل کنید باید از همان بدو ورود به دوره دوم متوسطه یک معلم خصوصی به صورت منظم و هفتگی استخدام کنید. مهمترین مزایایی که می توان برای داشتن معلم خصوصی کلاس دهم بیان کرد عبارتند از:

برنامه ریزی هدفمند

داشتن برنامه ریزی برای رسیدن به مهمترین هدف دانش آموزان ( نمرات درخشان در سال دهم، آمادگی برای کنکور ) مثل یک راه میان بر است. برنامه ریزی باید اصولی، استاندارد و مطابق با شرایط دانش آموز باشد. یک معلم خصوصی خوب می تواند بهترین برنامه ریزی درسی را بر اساس توانایی های درسی، شرایط روحی، خانوادگی و شخصیتی دانش آموز برای او تدوین کند. تمرین و مطالعه طبق این برنامه ریزی کمک می کند که دانش آموز هدفمندتر گام بردارد.

زیربنای قوی

کلاس دهم پایه و بنیان دوره دوم متوسطه محسوب می شود. این بهترین فرصت است که با داشتن بهترین معلم خصوصی کلاس دهم، از همان ابتدای سال استارت یک سال تحصیلی موفق را بزنید. وقتی پایه درسی شما در دروس اختصاصی قوی باشد در سال های یازدهم و دوازدهم و در نهایت کنکور عملکرد بهتری خواهید داشت.

آمادگی برای امتحانات و کنکور

اگر می خواهید در کنکور موفق شوید باید از همین سال دهم برای آن برنامه داشته باشید. یادگیری دروس اختصاصی و عمومی کلاس دهم می تواند بهترین موقعیت را برای دانش آموز به همراه داشته باشد. دانش آموز نه تنها در امتحانات پایان سال کلاس دهم موفق عمل خواهد کرد بلکه برای شرکت در کنکور نیز آمادگی لازم را از جهت یادگیری دروس این پایه خواهد داشت.

تمرین و تکرار، منابع بی شمار

برای این که در یادگیری دروس کلاس دهم موفق باشید و بتوانید سوالات مربوط به این سال را در کنکور به خوبی پاسخ گویید باید تمرین و تکرار منظمی داشته باشید. ضمن ای که باید با روش های مطالعه و درس خواندن به صورت تستی و تشریحی نیز آشنا باشید. یک معلم خصوصی خوب همه نکات مهم تستی و تشریحی مرتب طبا دروس اختصاصی و عمومی را برای شما فراهم می کند. ضمن این که با معرفی منابع درسی مناسب به شما کمک می کند تا در یادگیری مباحث درسی موفق تر  عمل کنید.

استخدام بهترین معلم خصوصی کلاس دهم در مدرسانه

یافتن یک معلم خصوصی که همه ویژگی های برترین معلم از جمله: رزومه کاری قوی، مدرک تحصیلی مرتبط، فن بیان قوی، آشنایی با منابع درسی و کمک درسی، آشنایی با شیوه های مختلف تدریس و آموزش، برگزاری کلاس های با کیفیت به صورت آنلاین و حضوری و … داشته باشد کار سختی به نظر می رسد. شما می توانید برترین اساتید رشته های مختلف تحصیلی را در مدرسانه ملاقات کنید.

همکاران ما در مدرسانه به لحاظ علمی و اخلاقی از برترین اساتید ایران به شمار می روند و امکان برگزاری کلاس های آنلاین با کیفیت بسیار بالا، شرایط بهره مندی از کلاس های خصوصی این اساتید را برای دانش آموزان در سراسر کشور فراهم کرده است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بهترین معلم خصوصی کلاس دهم با کارشناسان ما در مدرسانه در ارتباط باشید.

۰۹۱۹۸۹۲۱۰۴۹

۸۸۹۰۴۰۰۲ – ۰۲۱

Views: 1035

مشاور مدرسانه

تو رادیو مدرسانه درباره مشاوره فردی و شیوه زندگی حرف می زنیم

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

تدریس خصوصی ریاضی اول تا دوازدهم

خصوصی منزل و آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.