ثبت نام

88904002 - 021

مونا پیر قادری | تدریس خصوصی ریاضی در تهران

من مونا پیر قادری هستم فوق لیسانس آموزش ریاضی ابتدایی در حال حاضر به مدت ۱۰ سال است که در تدریس خصوصی ریاضی در تهران فعالیت می‌کنم.

من مونا پیر قادری هستم فوق لیسانس آموزش ریاضی ابتدایی در حال حاضر به مدت 10 سال است که در تدریس خصوصی ریاضی در تهران فعالیت می‌کنم.

در این مدت ده سال, شش سال از آن را در مدرسه به صورت کلاسهای گروهی تدریس داشته‌ام و همزمان تدریس خصوصی ریاضی و سه سال اخیر را هم به صورت تمام وقت مشغول به تدریس خصوصی ریاضی در تهران به صورت تخصصی بودند من در مدرسه خصوصی برای دانش آموزان ابتدایی از فن بیان و نمایش استفاده می کنم و مطالب را به زبان ساده برای دانش آموزان بیان میکند من تمام تلاشم در تدریس ریاضی این است که تدریسی ساده و عمیق و تاثیرگذار داشته باشم.

سبکی را که من در تدریس ریاضی دنبال می‌کنم استفاده از خلاقیت کودکان به عنوان مثال جمع کردن وزن یابد اعضای خانواده یا دوستان کودکان یا حدس زدن وزن اجسام یا اشیا اطراف خود همچنین استفاده از بازی های مانند خرید و فروش با مقدار های مختلف بود که دانش آموز ابتدایی را با مفهوم پول و محاسبه آن آشنا کنم را انجام میدهم به طور کلی از زمانی که مشغول به تدریس خصوصی ریاضی در تهران شدم سعی کردم خودم را به روز نگه دارم و به روش های مختلف تدریس مسلط شود تا بتوانم کیفیت خودم را در تدریس بالا ببرم زیرا دانش آموزان ابتدایی فقط نیاز به اینکه کسی به آنها مطالب ریاضی را آموزش دهد ندارند زیرا این کار از عهده همه پدر مادر ها برمی آید دانش آموزان ابتدایی نیاز به کسی دارند که مانندآنها شود اما کمی باهوش‌تر که بتواند از زبان آن‌ها مطالب ریاضی را به آنها آموزش دهد.

به طور کلی بنده آمادگی خودم را برای تدریس خصوصی ریاضی در تهران برای پایه های ابتدایی اعلام می‌کنم و تمایل دارم در این پایه تدریس داشته باشم.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.