ثبت نام

88904002 - 021

نمونه سوال فصل ۱ تا ۶ ریاضی ششم با جواب

[vc_row][vc_column][vc_column_text]نمونه سوال فصل ۱ تا ۶ ریاضی ششم با جواب به این دلیل که سوالات آن ۹۰ درصد کتاب ریاضی ششم را دربر گرفته است می تواند نمونه سوال خوبی برای آمادگی امتحانات خرداد ماه باشد. دانش آموزان زیادی تا به امروز از نمونه سوالات رایگان ریاضی ششم  بهره مند شده اند و امروز هم در این قسمت از سایت مدرسانه ، این نمونه سوال فصل اول تا ششم را به صورت رایگان قرار دادیم.

این نمونه سوال از ۱۴ سوال تشکیل شده که ۱۲ سوال آن در سطح متوسط رو به بالاست و ۲ سوال آن مخصوص استعداد یابی است. یعنی این که دانش آموزانی که خودشان بتوانند به این دو سوال ( ۱۳ و ۱۴ ) بدون کمک گرفتن پاسخ دهند می توانند برای رسیدن به سطح تیزهوشان امیدوار باشند.

همچنین می توانید برای هماهنگی تدریس خصوصی از صفحه معلم خصوصی ریاضی ششم دیدین فرمایید 

سوال اول این آزمون بر روی مباحثی چون عدد نویسی و بخشپذیری متمرکز است.

سوال دوم سطح دانش آموزان را در مبحث اعداد صحیح می سنجد

سوال سوم بر روی عدد نویسی متمرکز است و آ را به صورت یک مسئله عنوان کرده است

سوال چهارم در ۵ جای خالی سطح دانش آموز را از فصل پنجم مبحثاندازه گیری می سنجد

سوال پنجم یک مسئله از فصل ۶ با استفاده از مبحث نسبت را بیان می کند و دانش آموز باید با توجه به نسبت داده شده در صورت مسئله مقدار مبلغ خواسته شده در مسئله نسبت را به دست بیاورد.

سوال ششم دو شکل مثلث و ۶ ضلعی را به دانش آموز داده است و با توجه به مبحث خط و زاویه از مبحث اندازه گیری در فصل ۵ کتاب ریاضی ششم اندازه های زاویه های خواسته شده را می خواهد.

سوال هفتم بر روی زاویه های تند و متمم متمرکز است

سوال هشتم و نهم و دهم سطح دانش آموز را در مفهوم درصد در قالب دو مسئله می سنجد

سوال یازدهم یک سوال ترکیبی از نسبت و اندازه گیری است که طراح سوال با توجه به آن سوالات متفاوتی را از دانش آموز پرسیده است و می خواهد سطح ریاضی دانش آموز را در مباحثی چون نسبت ارتفاع ذوزنقه به محیط آن و نسبت مجموع دو قاعده ی ذوزنقه به ارتفاع آن و نسبت محیط ذوزنقه به مساحت آن  بسنجد

سوال دوازدهم هم یک سوال ترکیبی از کسر و درصد است

سوال ۱۳ و ۱۴ هم هر دو سوال های استعدادیابی هستند.

 

برای دریافت نمونه سوال ( فقط سوال ) روی نمونه سوال فصل ۱ تا ۶ ریاضی ششم ( فقط سوال )  کلیک کنید ( پاسخنامه در زیر ) 

نمونه سوال فصل 1 تا 6 ریاضی ششم با جواب به این دلیل که سوالات آن 90 درصد کتاب ریاضی ششم را دربر گرفته است می تواند نمونه سوال خوبی برای آمادگی امتحانات خرداد ماه باشد. دانش آموزان زیادی تا به امروز از نمونه سوالات رایگان ریاضی ششم  بهره مند شده اند و امروز هم در این قسمت از سایت مدرسانه ، این نمونه سوال فصل اول تا ششم را به صورت رایگان قرار دادیم.

دانلود پاسخنامه نمونه سوال ریاضی ششم فصل ۱ تا ۶ 

 

برای آشنایی با نمونه سوالات بیشتر می توانید به صفحه نمونه سوال ریاضی ششم فصل ۶ و ۷ مراجعه کنید

 [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_separator size=”small”][us_image image=”14856″ align=”center” onclick=”custom_link” link=”url:https%3A%2F%2Fmodaresane.ir%2Finfo%2F%23%2Fuser%2Fauthenticate%23register”][/vc_column][/vc_row]

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.