ثبت نام

88904002 - 021

مینا مظفری | معلم تقویتی ریاضی کلاس پنجم دبستان در تهران

مینا مظفری هستم معلم تقویتی ریاضی کلاس پنجم دبستان در تهران. سابقه ۲۰ سال تدریس ریاضی در پایه های مختلف تحصیلی دارم و هم اکنون نیز معلم ریاضی یکی از دبستان های غیرانتفاعی شهر تهران هستم.

درس ریاضی یکی از دروس مشکل برای اکثر دانش آموزان محسوب می شود، این درس از آنجایی که بسیار کاربردی است و از دروس پایه محسوب می شود یادگیری موفقیت آمیز این درس باعث می شود که در سالهای بعدی آموزش نیز به راحتی موفق به یادگیری مباحث سنگین تر ریاضی و دروسی که شاخه هایی از ریاضی است شوید..

مینا مظفری هستم معلم تقویتی ریاضی کلاس پنجم دبستان در تهران. سابقه 20 سال تدریس ریاضی در پایه های مختلف تحصیلی دارم و هم اکنون نیز معلم ریاضی یکی از دبستان های غیرانتفاعی شهر تهران هستم.

یکی از پایه های مهم تحصیلی در زندگی دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی است و درس ریاضی در این پایه نسبت به پایه های تحصیلی قبل به مراتب مشکل تر است و مباحث پیچیده تری دارد و به همین دلیل دانش آموز را برای یادگیری دچار سردرگمی می کند.

پیشنهاد من به والدین استخدام معلم خصوصی برای درس ریاضی پایه پنجم به خصوص در مورد دانش آموزانی که در این درس در سطح متوسط رو به پایین هستند، می باشد. البته بهتر است به جای استخدام معلم خصوصی برای شب امتحان و نهایتا دریافت نمره قبولی، در طول سال از حضور یک معلم کارآزموده و با تجربه به صورت مداوم بهره مند شوید تا دانش آموز در درس ریاضی به یک تسلط کامل رسیده و در سالهای بالاتر به مشکل برخورد نکند.

من برای دانش آموزانی که به صورت مداوم کلاس های خصوصی دارند درس ریاضی را با مرور دروس سالهای قبل آغاز میکنم، ابتدا نقاط ضعف و قوت دانش آموز را می سنجم، در صورتی که در درک مفاهیم مشکلی وجود داشته باشد سعی در برطرف کردن آن میکنم، بعد از اینکه دانش آموز به خوبی توانست نقاط ضعف خود را پوشش دهد به تدریس مباحث جدید پرداخته و در ابتدای هر جلسه یک امتحان کوچک از مباحث جلسه قبل خواهیم داشت.

استفاده از تمرین های مختلف برای هر مبحث و همچنین حل نمونه سوالات امتحانی سالهای گذشته یکی دیگر از متدهای من برای تسلط دانش آموز به درس ریاضی است. بهتر است به تمارین کتاب اکتفا نشود و از مبحث درسی سوالات مختلفی طرح شده و پاسخ داده شود تا دانش آموز به مهارت کافی در مورد فهم سوال و یافتن راه حل دست پیدا کند.

سوالات امتحانی پرتکرار میتواند گزینه مناسبی برای تعیین مباحث مهم باشد، معمولا بخش هایی از کتاب که اهمیت بیشتری از نظر آموزشی دارند در امتحانات مورد پرسش واقع می شوند، بهتر است بعد از یافتن این نکات مهم در کلاس های خصوصی از آنها استفاده شده و نکات مهم و ضروری به دانش آموز آموزش داده شود.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.