ثبت نام

88904002 - 021

موفقیت و رشد تحصیلی هستی مالک

ممکن است درباره مستقل بودن بچه ها یا دانش آموزان خیلی شنیده باشیم و درواقع تقریبا” آرزوی هر پدر و مادری داشتن فرزند مستقل است. اما ریشه و هسته مستقل بودن مسئولیت پذیری ست ، کاری که تنها از عهده افرادی بر می آید که شخصیتی قوی و با اعتماد به نفس داشته باشند.

یکی از همین دانش آموزان مستقل و مسئولیت پذیر هستی مالک است.

هستی مالک دانش آموزی بسیار کوشا و منضبط است و نه تنها در مدرسه برای یادگیری ریاضی و سایر درس ها پشتکار فراوانی دارد بلکه به طور منظم در خانه کتاب های غیر درسی از جمله کتاب های داستان و علمی را مطالعه می کند.

این موضوع باعث شده هستی از یک دانش آموز معمولی که فقط اطلاعات خود را به کتاب های درسی محدود می کند تبدیل به دانش آموزی شود که برای خود برنامه خود آموزی دارد و به طور مستمر در خانه مطالعه می کند.

یکی از همین دانش آموزان مستقل و مسئولیت پذیر هستی مالک است.هستی مالک اکنون در پایه هشتم درس می خواند و به درس ریاضی علاقه مند است و همچنین در زبان انگلیسی به پیشرفت های خوبی رسیده است. او در تابستان ۱۳۹۹ در زمانی که در پایه چهارم تحصیل می کرد با مجموعه مدرسانه آشنا شد و شرکت کردن در کلاس های تابستانه ، خود نیز گواهی بر این بود که هستی والدینی بسیار آینده نگر دارد  هستی در این سال ها با تلاش و پشتکار در کلاس های ریاضی خود شرکت می کند و بسیار پیگیر درس و اهداف خود است.

موفقیت و رشد تحصیلی هستی مالک یکی از همین دانش آموزان مستقل و مسئولیت پذیر هستی مالک است.

 

داستان هستی مالک تنها به نمرات خوب در مدرسه ختم نمی شود، هستی به طور مستمر ورزش می کند و به آشپزی و نقاشی علاقه مند است.

نکته بسیار مثبتی که در مورد هستی وجود دارد این است که او بسیار منظم و دوستار حیوانات است و این موضوع در مرتب بودن همیشگی اتاقش و مراقبت و نگهداری عالی از حیوان خانگی اش کاملا” مشهود است.

دانش آموزهایی مثل هستی مالک می توانند به ما یاد آور شوند که برای مسئولیت پذیر بودن حتما” نباید سنی از ما گذشته باشد و یا حتما” دیگران از ما انتظاری داشته باشند .

از نظر ما هستی می تواند در آینده یک مدیر یا یک کارآفرین فعال و فوق العاده باشد زیرا او می تواند با نظم و انضباط به اهداف بزرگی که نیاز به تلاش مستمر دارند دست پیدا کند.

مدرسانه، آینده را تصاحب کن

بسیار خوشحالیم که هر روز موفقیت های بیشتری را از دانش آموز هستی مالک می بینیم

موفقیت و رشد تحصیلی هستی مالک یکی از همین دانش آموزان مستقل و مسئولیت پذیر هستی مالک است. موفقیت و رشد تحصیلی هستی مالک یکی از همین دانش آموزان مستقل و مسئولیت پذیر هستی مالک است. موفقیت و رشد تحصیلی هستی مالک یکی از همین دانش آموزان مستقل و مسئولیت پذیر هستی مالک است. موفقیت و رشد تحصیلی هستی مالک یکی از همین دانش آموزان مستقل و مسئولیت پذیر هستی مالک است.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.