ثبت نام

88904002 - 021

مهسا روژان | معلم تدریس خصوصی ریاضی هفتم در تهران

اینجانب مهسا روژان فارغ التحصیل دانشگاه آزاد شعبه مرکز با مدرک فوق لیسانس در حال حاضر معلم تدریس خصوصی ریاضی هفتم در تهران هستم.

تا به امروز با ۳ موسسه تدریس خصوصی همکاری داشتم و معلم ریاضی هفتم و در گذشته مقطع راهنمایی بوده ام.

تدریس خصوصی ریاضی از جمله کارهایی است که من به آن علاقه مندم و با انرژی در کلاس حاضر می شوم.

اینجانب مهسا روژان فارغ التحصیل دانشگاه آزاد شعبه مرکز با مدرک فوق لیسانس در حال حاضر معلم تدریس خصوصی ریاضی هفتم در تهران هستم.

از سال ۹۰ که وارد حرفه تدریس خصوصی شدم دانش آموزان زیادی برخورد داشتم و هرکدام استعدادهای متفاوتی داشتند و همچنین نقاط ضعف مختلفی، در نتیجه متوجه شدم برای هر دانش‌آموز نمی توان از یک روش برای تدریس استفاده کرد و هر دانش‌آموزی روش مخصوص خودش را دارد.

بعد از استفاده از روشهای مختلف تدریس متوجه شدم که برقراری ارتباط موثر با دانش‌آموزان هم اهمیت بسیار فوق العاده ای دارد دانش‌آموزان اگر در برابر دو معلم باسواد و مهارت یکسان قرار بگیرندقطعاً معلمی را انتخاب می‌کنند که می‌تواند برخورد خیلی خوب و موثر با آنها داشته باشند.

درواقع گاهی ممکن است معلمی نتواند فوق‌العاده تدریس کند اما همین که ارتباط فوق‌العاده‌ای با دانش آموز داشته باشد تمام این کاستی‌ها را برای او جبران خواهد کرد و دانش آموز هم می تواند حرف معلمش را بفهمد.

در شروع کلاس ابتدا به بررسی پایه درسی دانش‌آموزان می‌پردازم و پایه ریاضی آنها را با چند سوال مورد بررسی قرار می دهم.

اغلب دانش آموزان مطالب اصلی پایه را فراموش می‌کنند و آن هم به خاطر عدم تدریس مفهومی معلم قبلی است برای همین من تمام تلاشم بر این است که به صورت پایه و مفهومی تدریس کنمو به والدین هم این هشدار را می‌دهم که اگر کلاس آنها طولانی تر شود فقط به خاطر مفهومی تزریق کردن است و مزیت آن این است که در سال‌های آینده مطالب کمتر فراموش خواهد شد.

مباحثی که در کتاب درسی ریاضی پایه هفتم وجود دارد در پایه هشتم و نهم نیز کاربرد دارد و بهتر است که دانش‌آموزان برای درک بهتر از پایه های بعدی مطالب ریاضی پایه هفتم را به خوبی فهمیده باشند و از نظر من این وظیفه معلم است که بتواند این مباحث را به خوبی به دانش آموزان منتقل کند.

من برای تدریسم از طرح درس استفاده می کنم و تعداد جلسات و نحوه آموزش آن کاملاً مشخص است.

در پایان هر جلسه یک امتحان سه سوال از مبحث جدیدی که در سازمان از دانش آموز می گیرند تا متوجه شود او چقدر مطلب را فهمیده است که گاهی همین سوال های کم و مستمر تاثیر بسیار زیادی روی دانش آموزان می گذارد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.