ثبت نام

88904002 - 021

معلم خصوصی فیزیک دوازدهم در منزل – محمد ابوذری

محمد ابوذری هستم مدرس فیزیک با مدرک تحصیلی کارشناسی فیزیک کاربردی از دانشگاه صنعتی شاهرود، بیش از ۸ سال سابقه تدریس درس فیزیک در مقاطع مختلف تحصیلی را دارم.

محمد ابوذری هستم مدرس فیزیک با مدرک تحصیلی کارشناسی فیزیک کاربردی از دانشگاه صنعتی شاهرود، بیش از 8 سال سابقه تدریس درس فیزیک در مقاطع مختلف تحصیلی را دارم.

درس فیزیک درسی شیرین، ملموس و قابل فهم است، چرا که اکثر مباحث فیزیک همان مواردی است که در تمام مسائل روزمره با آن سروکار داریم، از مباحث الکتریسته و گرانش گرفته تا مکانیک و دمای تعادل و غیره، بنابراین شاید بتوان گفت یکی از کاربردی ترین دروس در دوران تحصیل، همین درس فیزیک است که متاسفانه بسیار مغفول مانده و به یکی از غول های بزرگ برای دانش آموزان از جهت یادگیری و آموزش تبدیل شده است.

درس فیزیک برای دانش آموزان رشته ریاضی فیزیک و تجربی اهمیت بیشتری دارد از آن جهت که یکی از منابع کنکور است و با ضریب دو در رشته تجربی و ضریب سه در رشته ریاضی بخش عمده ای از موفقیت در کنکور را به خود اختصاص می دهد.

در شیوه تدریس من برای فیزیک سال دوازدهم، تسلط دانش آموز به مباحث از نظر مفهومی حرف اول را میزند، چرا که علاوه بر قبولی در امتحان نهایی، دانش آموز سال دوازدهمی کنکور را نیز پیش رو دارد، پس باید به قدری به درس تسلط پیدا کند که بتواند در کنکور نیز از آموخته های خود بهترین استفاده را ببرد. در همین راستا ما ساعتی از کلاس های خصوصی را به تست زدن و آموزش نکات تستی می پردازیم.

دانش آموزان باید نسبت به یادگیری دروس اعتماد به نفس کافی داشته باشند، به همین دلیل سعی میکنم با دانش آموزان در کلاس های خصوصی ارتباط دوستانه و خوبی داشته باشم. مهمترین فاکتوری که در موفقیت کلاس های تقویتی تاثیرگذار است ارتباط موثر دانش آموز و مدرس خصوصی است، در غیراینصورت نباید انتظار معجزه داشت و باید گفت متاسفانه همانطور که ۹ ماه تحصیلی طی شده باشد، بقیه کلاس های خصوصی نیز طی خواهد شد.

استفاده از سوالات تستی کنکور، نمونه سوالات امتحانی، کمک گرفتن از کتاب های کمک درسی معتبر موجود در بازار و طرح سوالات مفهومی از جمله نکات دیگری است که به موفقیت دانش آموز کمک بسیاری می کند.

وقتی دانش آموز قادر باشد نکات مفهومی را به خوبی درک کرده و از آنها در حل تمرین و سوالات استفاده کند، مسلما اعتماد به نفس بیشتری برای آموزش بیشتر و تلاش مستمر خواهد داشت و به این ترتیب هم نمرات بهتری خواهد داشت و هم برای شرکت در آزمون کنکور آمادگی کامل خواهد داشت.

من فکر میکنم برای یک دانش آموز سال دوازدهم بهتر است به صورت مستمر از حضور یک مدرس خصوصی استفاده شود، مثلا برای درسی مفهومی نظیر فیزیک هفته ای یک جلسه کلاس خصوصی بسیار مناسب است، اطمینان داشتن از توانایی دانش آموز برای شرکت در امتحان و کنکور هدیه ای است که این سرمایه گذاری برای والدین محترم به همراه خواهد داشت.

 

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.