ثبت نام

88904002 - 021

معلم خصوصی شیمی دوازدهم در تهران | رکسانا ساسانی

من رکسانا ساسانی هستم، دارای مدرک کارشناسی شیمی محض و معلم خصوصی شیمی در تهران هستم، بیش از ۵ سال است که به تدریس شیمی مشغولم و دو سال است که به عنوان معلم خصوصی شیمی دوازدهم و شیمی کنکور فعالیت می کنم.

درس شیمی یکی از دروس اصلی رشته های تجربی و ریاضی است و یکی از منابع کنکور برای بچه های این رشته ها محسوب می شود، بنابراین یادگیری درس شیمی به ویژه در سالهای یازدهم و دوازدهم مسئله ای است که باید مورد توجه دانش آموزان و والدین آنها قرار گیرد.

من رکسانا ساسانی هستم، دارای مدرک کارشناسی شیمی محض و معلم خصوصی شیمی در تهران هستم، بیش از 5 سال است که به تدریس شیمی مشغولم و دو سال است که به عنوان معلم خصوصی شیمی دوازدهم و شیمی کنکور فعالیت می کنم.

مباحث درس شیمی دوازدهم بسیار مهم بوده و حاوی نکات کاربردی و البته تستی زیاد است، بنابراین دانش آموز باید شیوه های صحیح مطالعه درس شیمی و توجه به نکات تستی را بیاموزد. من در کلاس های تقویتی این درس معمولا فقط به تعریف ساده از مباحث درسی بسنده کرده و بیشتر وقت کلاس صرف حل تمارین و یادگیری نکات مهم هر مبحث می شود.

من سعی می کنم با استفاده از نمونه سوالات امتحانی سالهای گذشته و همچنین سوالات مربوط به کنکور در سال های قبل، دانش آموز را با روش طراحی سوال و مرور نکات آشنا کنم. وقتی دانش آموز نکات مهم را در اختیار داشته و مدام تمرین های مربوط به آنها را حل کرده و مرور کند، برای شب های امتحان کار راحت تری در پیش دارد و میتواند برای کنکور نیز آمادگی لازم را داشته باشد.

یکی از نکاتی که در یادگیری درس شیمی اهمیت دارد، اولویت بندی مباحث تئوری و مباحث آزمایشگاهی و فرمولی است، بنابراین تمرکز دانش آموز هنگام یادگیری و مطالعه از جمله مواردی است که باید به آن توجه کرد.

مسئله مهم دیگری که باید به آن اشاره کنم، استفاده مرتب از کلاس های تقویتی است، این مسئله باعث میشود که دانش آموز بتواند به خوبی روی مباحث تمرکز کرده و به تسلط مورد نظر برای شرکت در امتحان یا کنکور برسد. بنابراین والدین عزیز باید سعی کنند که شرایط استفاده از معلم خصوصی شیمی دوازدهم را برای دانش آموز این پایه فراهم کنند، ضمن این که یادگیری درست مباحث باعث می شود دانش آموز نگران شرکت در کنکور نبوده و استرس آن را نداشته باشد، به همین دلیل من فکر می کنم دانش آموزان پایه دوازدهم باید از آرامش خوبی برخوردار باشند و جو کلاس های خصوصی برای آنها بسیار آرامبخش و مفید باشد.

ضمن این که استفاده از کلاس های خصوصی در کنار حل تمرین و مرور مطالب در منزل می تواند پایه آموزشی دانش آموز در درس شیمی را به اندازه کافی قوی کرده و اعتماد به نفس لازم برای شرکت در امتحانات نهایی و کنکور را برای آنها فراهم کند.

برای این که بتوانید به خوبی شیمی دوازدهم را درک کنید، در کنار استفاده از کلاس تقویتی می توانید از کتاب های کمک درسی استفاده کنید و نمونه سوالات و نکات آنها را استفاده کنید. برخی از کتاب ها حاوی نکات تستی و تست های طبقه بندی شده هستند که می تواند برای یادگیری بهتر دروس به دانش آموز کمک زیادی کند.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.