ثبت نام

88904002 - 021

معلم خصوصی ریاضی هفتم در تهران

مسلم نجفی نیا هستم معلم خصوصی ریاضی هفتم فارغ التحصیل دانشگاه امیر کبیر با مدرک لیسانس ریاضی اکثر فعالیت بنده در تدریس خصوصی ریاضی هفتم بوده و در حال حاضر معلم ریاضی هفتم هستم من هر روز روی مباحث ریاضی هفتم مطالعه دارم و هم زمان هم در تدریس خصوصی و هم گروهی فعالیت دارم به همه روش های آموزشی آموزش و پرورش هم مسلطم و بیش از ۷ سال است که سابقه تدریس ریاضی دارم.

مسلم نجفی نیا هستم معلم خصوصی ریاضی هفتم فارغ التحصیل دانشگاه امیر کبیر با مدرک لیسانس ریاضی اکثر فعالیت بنده در تدریس خصوصی ریاضی هفتم بوده و در حال حاضر معلم ریاضی هفتم هستم من هر روز روی مباحث ریاضی هفتم مطالعه دارم و هم زمان هم در تدریس خصوصی و هم گروهی فعالیت دارم به همه روش های آموزشی آموزش و پرورش هم مسلطم و بیش از 7 سال است که سابقه تدریس ریاضی دارم.

من در تدریس ریاضی هفتم با دانش آموزان تقویتی بسیار صبر و حوصله دارم و معتقدم دبیر باید بتونه به این نوع از دانش آموزان ریاضی را به زبان ساده آموزش بده چون معمولا” دانش آموزان تقویتی ایراد های پایه ای خیلی زیادی دارند و بهتره که با ساده آموزش دادهن به اونها انرژی و انگیزه داد.

در کلاس های گروهی ریاضی هفتم من یک طرفه تدریس نمی کنم و گاهی از دانش آموز می خواهم که از دانش قبلی خود کمک بگیرد تا در کار تدریس با من همراه شود و در حل تمرین های ریاضی برای بهتر شدن خلاقیت دانش آموزان از آنها می خواهم راه حلی جدید برای حل مسئله پیدا کنند.

و جالب این که بعضی دانش آموزان راه حل هایی ابتکاری برای حل مسائل ریاضی هفتم پیدا می کنند.

معلم ریاضی نباید اندیشه های خود را قالب دانش آ»وزان کند و اگر دانش آموزی نتیجه گیری اش با معلم فرق داشته باشد دلیل بر غلط بودن آن نیست.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.