ثبت نام

88904002 - 021

سعید برزگر | معلم خصوصی ریاضی سوم

من سعید برزگر هستم، مدرس ریاضی دوره دبستان، دارای مدرک کارشناسی ارشد آموزش ریاضیات از دانشگاه تربیت مدرس هستم، بیش از ۱۰ سال است که به تدریس ریاضی در دبستان مشغول هستم و ۵ سال است که معلم خصوصی ریاضی سوم هستم.

ریاضیات در دوره ابتدایی یکی از دروس بسیار مهم است که پایه دروس مهمتری چون ریاضیات، جبر و مثلثات، دیفرانسیل و حتی فیزیک و شیمی در سالهای بالاتر تحصیلی است، عملیات محاسباتی و آشنایی با مفاهیم پایه ای چون جذر، ضرب، تقسیم و … در سال های ابتدایی از جمله مواردی است که در تمام زندگی با دانش آموز همراه خواهد بود.

من سعید برزگر هستم، مدرس ریاضی دوره دبستان، دارای مدرک کارشناسی ارشد آموزش ریاضیات از دانشگاه تربیت مدرس هستم، بیش از 10 سال است که به تدریس ریاضی در دبستان مشغول هستم و 5 سال است که معلم خصوصی ریاضی سوم هستم.

به همین دلیل است که گفته می شود یادگیری ریاضیات در سالهای آموزش ابتدایی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و اگر دانش آموز در یادگیری این درس مشکل داشته باشد، ممکن است چالش یادگیری سایر دروس مرتبط تا  پایان تحصیل با او همراه باشد. من فکر می کنم که آموزش مفاهیم ابتدایی ریاضی به دانش آموزان کاری بس دشوار است و نیازمند تجربه و مهارت فراوانی از سوی معلم است.

در صورتی که فرزند شما در یادگیری ریاضیات سوم مشکل دارد، بهتر است با استخدام یک مدرس خصوصی و یا شرکت او در کلاس های تقویتی سعی کنید که سریعا این مشکل حل شود، چرا که اگر این ضعف در یادگیری برای دانش آموز باقی بماند مطمئنا در سالهای بالاتر با مشکلات پیچیده تری در یادگیری درس هایی چون فیزیک، ریاضیات، مثلثات، جبر و … روبه رو خواهد بود.

داشتن یک برنامه منظم برای مطالعه و یادگیری و حل تمرین های مداوم و هدفمند به منظور ایجاد تسلط در دانش آموز می تواند روشی موفق برای یادگیری ریاضیات باشد، از آنجایی که توضیح و بسط مفاهیم ریاضی به زبان ساده برای دانش آموزان ابتدیای کمی سخت است، بهتر است  حتما از حضور معلم خصوصی استفاده کنید تا با تجربه و مهارت لازم بتواند استعدادها، نقاط ضعف و قوت دانش آموز را به خوبی شناسایی کرده و برنامه یادگیری و آموزش را متناسب با این شناخت ارائه کند.

من فکر می کنم مهمتر از دانش ریاضی، توانایی انتقال دانسته ها به دانش آموزان در پایه های ابتدایی است که باعث موفقیت یک معلم می شود، پس اگر به هر دلیلی دانش آموزان در مقطع ابتدایی قادر به درک مفاهیم ابتدایی نیستند، معلم خصوصی باید با روش های تدریس خلاقانه و متفاوت از معلم مدرسه سعی کند که دانش آموز را به یادگیری ریاضی تشویق کرده و او را برای رسیدن به هدف یاری کند.

داشتن ارتباط موثر و تعامل دو طرفه دانش آموز و معلم می تواند جو کلاس درسی را به خوبی مدیریت کرده و باعث تشویق دانش آموز برای یادگیری بیشتر باشد. از طرفی دانش آموز در زمان یادگیری و مطالعه ریاضیات باید در حالت آرامش و با تمرکز بالا باشد، در غیر اینصورت مسلما نمی تواند به صورت کامل مفاهیم را آموخته و از آنها در  حل مسئله استفاده کند. حل نمونه سوالات مختلف سوم دبستان از هر مبحث درسی به دانش آموز کمک می کند تا تسلط بیشتری بر مباحث داشته و مفاهیم ابتدایی را بهتر درک کند.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.