ثبت نام

88904002 - 021

معلم خصوصی ریاضی در تهران

دغدغه بسیاری از والدین محترم درباره تحصیل فرزندشان یافتن معلم خصوصی ریاضی مناسب است.

بسیاری از والدین از معلم های خصوصی مبتدی و بی تجربه آسیب دیده اند آسیب هایی چون صرف هزینه های بالا و عدم دریافت نتیجه مناسب ، هدر رفتن وقت دانش آموز و اولیاء ، متنفر شدن از درس ریاضی ، سرخوردگی و نا امیدی تحصیلی و غیره.

دغدغه بسیاری از والدین محترم درباره تحصیل فرزندشان یافتن معلم خصوصی ریاضی مناسب است.

نکته جالب اینجاست بسیاری از والدین در هنگام ثبت نام بیان کرده اند که معلم خصوصی ریاضیات که آنها برای درس فرزندشان انتخاب کرده بودند رزومه پر رنگی داشته است و همچنین آن معلم مدعی بوده که شاگردان بسیار زیادی دارد.

اول این که باید بگوییم این گونه ادعا ها اصلا” عجیب نیست هر کسی می تواند در سایت های نیازمندی ثبت نام کند و در مورد خود رزومه ای بسیار پر رنگ تهیه کند و این مسئله فقط مربوط به تدریس ریاضی یا معلم خصوصی ریاضی نیست متاسفانه در هر غشری ممکن است افراد برای به دست آوردن مشتری بیشتر در توانایی های خود اغراق کنند.

حتما دیده اید که روی تابلوی مطب برخی پزشکان در ایران نوشته اند عضو انجمن دندانپزشکان زیبایی آمریکا، یا انجمن متخصصین قلب دانمارک. جالب است بدانید هر کس می تواند در سایت این انجمنها عضو شود و بدون نیاز به هیچ مدرک تحصیلی و فقط با یک ایمیل و اگر بخواهیم کمی رک باشیم خودمان هم در این قضیه مقصریم زیرا خیلی زود تحت تاثیر کلمات و جملات اغراق آمیز قرار می گیریم.

اما اگر کمی دقت کنیم متوجه می شویم اکثر سایت هایی که نظارتی بر رزومه معلمان ندارند در قوانین سایت خود مسئولیت آن را رد کرده اند و آن را به عهده خود شما والدین محترم سپرده اند حتی با علم به این موضوع نیز ما باز هم نمی دانیم کدام رزومه درست است و کدام اغراق آمیز و کدام غلط.

مدرسانه به دلیل حساسیتی که روی انتخاب دبیر دارد خود مسئولیت این کار را به عهده گرفته است ما نه تنها مدارک و سوابق دبیران این مجموعه را برسی می کنیم بلکه خودمان هم دست به کار شده ایم و رزومه ای دقیق و استاندارد برای هر یک از معلمان خصوصی ایجاد کرده ایم و بر اساس سوابق دبیر که با نیاز تحصیلی دانش آموز هماهنگ است برای والدین ارسال می گردد ما عملکرد صحیح دبیرانمان را در تدریس تضمین می کنیم و این اطمینان را به شما مشتریان می دهیم که هیچ دبیری بدون این که سوابق و مهارت او برسی شود پا به منزل شما نخواهند گذاشت.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.