ثبت نام

88904002 - 021

معلم تقویتی ریاضی پایه سوم در منزل | مریم کاشانی

مریم کاشانی هستم، معلم تقویتی ریاضی پایه سوم در منزل، دارای مدرک کارشناسی ریاضیات کاربردی هستم و بیش از ۱۰ سال است که به تدریس خصوصی ریاضی پایه های مختلف تحصیلی ابتدایی مشغول هستم.

اهمیت درس بسیار کاربردی ریاضی بر کسی پوشیده نیست، شاید ریاضی مقطع ابتدایی از آن جهت دارای اهمیت باشد که ذهنیت دانش آموز نسبت به یادگیری این درس و همچنین انگیزه و علاقه برای یادگیری مباحث پیشرفته تر ریاضی در مقاطع بالاتر را در همین سال های اولیه مقطع ابتدایی کسب می کند، بنابراین برای یادگیری درسی زنجیره وار مثل ریاضی که هر مبحثی دارای پیش نیازی از سال های درسی گذشته است، بهتر است که معلم، والدین و دانش آموز برنامه دقیقی برای یادگیری و تسلط به این درس داشته باشند.

مریم کاشانی هستم، معلم تقویتی ریاضی پایه سوم در منزل، دارای مدرک کارشناسی ریاضیات کاربردی هستم و بیش از 10 سال است که به تدریس خصوصی ریاضی پایه های مختلف تحصیلی ابتدایی مشغول هستم.

در ریاضی سال سوم ابتدایی دانش آموز با مفاهیم بسیار پایه ای و کاربردی مثل جمع و تفریق، ضرب و تقسیم، آمار و احتمال، اعداد کسری و اعداد چهار رقمی آشنا می شود، بنابراین شناخت و درک هرکدام از این مفاهیم می تواند در یادگیری ریاضیات در سال های بالاتر بسیار تاثیرگذار باشد.

اگر دانش آموز کلاس سومی در کلاس درس نتواند به خوبی مفاهیم و مباحث ریاضی را درک کند بهتر است از وجود معلم تقویتی استفاده شود، نباید فراموش کرد که هر معلمی مناسب تدریس ریاضیات به دانش آموزان دبستانی نیست چرا که تجربه و مهارت مدرس اولویت بیشتری نسبت به آگاهی و دانش او  خواهد داشت. معلم تقویتی که برای تدریس ریاضی سال سوم مشغول به کار می شود باید بتواند ارتباطی قوی و موثر با دانش آموزی که دچار ضعف در یادگیری است برقرار کند و از طرفی صبر و حوصله زیادی برای بیان تکراری بسیاری از نکات و ارائه مثال های متفاوت از یک مبحث داشته باشد، این کار شاید به ظاهر کمی ساده باشد اما مطمئنا در عمل بسیار مشکل است و ممکن است رفتارها و شیوه های تدریس اشتباه مدرس سبب دلسردی و بی انگیزگی دانش آموز در یادگیری شود.

ارائه مثال های ساده و ملموس برای دانش آموز در مورد هر مفهوم تازه از ریاضیات برای آموزش این درس بسیار اهمیت دارد، از طرفی ریاضی درسی است که نیاز به تمرین و تکرار مداوم دارد تا در ذهن دانش آموز جای گیرد بنابراین مدرس خصوصی باید در ارائه نمونه سوالات و تمرین ها مهارت بالایی داشته باشد و بتواند انواع گوناگون سوالات را طراحی کرده و روش های رسیدن به پاسخ صحیح را برای دانش آموز شرح دهد.

نباید فراموش کرد که یادگیری اصولی در کنار استعداد و علاقه دانش آموز به درس ریاضی می تواند در سالهای تحصیلی آینده نقش مهمی در انتخاب رشته و تعیین مسیر تحصیلی و پیشرفت دانش آموز داشته باشد، به همین دلیل توصیه من به والدین عزیز این است که نسبت به یادگیری و تسلط فرزندان خود به مباحث ریاضی بسیار دقیق باشند و سعی کنند بستر مناسب پیشرفت او در این درس را فراهم کنند. انتخاب معلم توانا و با تجربه می تواند یکی از اقداماتی باشد که والدین برای پیشرفت فرزندان خود در ریاضیات از آن بهره برده و فرزند خود را تشویق به یادگیری بیشتر کنند.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.