ثبت نام

88904002 - 021

مسعود شاه باباخانی | معلم ریاضی ششم خصوصی

مسعود شاه باباخانی هستم معلم ریاضی ششم بیش از ۱۲ سال است که در تدریس خصوصی ریاضی فعالیت می کنم و با موسسات و آموزشگاه ها و مدارس همکاری داشته ام.

بنده خودم در دوران دبیرستان به ریاضی علاقه مند بودم و از حل تمرین های سخت بسیار لذت می بردم که البته این علاقه را معلم دبیرستان من در درس ریاضی به وجود آورده بود و بر همین اساس در این مدت که معلم ریاضی بودم و هستم از همان معلم های خودم الگو گرفته و تمام تلاشم این است که دانش آموزان را به ریاضی علاقه مند کنم تا از حل تمرین های پیچیده لذت ببرند.

مسعود شاه باباخانی هستم معلم ریاضی ششم بیش از ۱۲ سال است که در تدریس خصوصی ریاضی فعالیت می کنم و با موسسات و آموزشگاه ها و مدارس همکاری داشته ام.

پس از اینکه وارد دانشگاه شدم به صورت پاره وقت با دانش آموزان مقاطع راهنمایی و دبیرستان تدریس خصوصی داشتم و بعد از فارغ التحصیلی به صورت تمام وقت وارد این حرفه شدم.

در اوایل فعالیت در تمام پایه های دبیرستان و راهنمایی و در همه سطوح ریاضی را تدریس می کردم اما به مرور زمان دریافتم که بیشتر می توانم دانش آموزان تقویتی در مقطع راهنمایی را به چند پله پیشرفت برسانم که البته از نظر همکارانم این کار بسیار سخت و طاقت فرسا تر از کار با دانش آموزان پیشرفته و یا تیزهوشان بود اما به هر حال من به راحتی می توانستم این کار را انجام بدهم و دانش‌آموز تقویتی را به سطح پیشرفته و بالاتر از آن برسانم.

در حال حاضر دانش آموزان من اغلب در سطح کتاب درسی نیز مشکل دارند و از همه مهمتر اینکه در پایه های سال های قبل اشکالاتی را به همراه خود آورده اند در نتیجه در تدریس خصوصی در جلسه اول بیشتر تلاش من برای شناخت دانش آموز است و من باید برای تدریس بهتر پی به خصوصیات اخلاقی او و روش یادگیری دانش آموز ببرم.

بعد از اینکه به شناخت نسبی از دانش آموز رسیدم شروع به ارائه بهترین روش تدریس به او می کنم البته ممکن است در ادامه راه و روش تدریس هم را تغییر بدهم زیرا در جلسه اول نمی توان به شناخت کاملی از دانش‌آموز رسید اما در هر صورت عموماً راه و روشی که انتخاب می کنم برای دانش آموز بسیار مناسب است و فقط تغییر جزئی باعث می شود که بتوانم تدریس ای بهتر ارائه دهم.

 

 

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.