ثبت نام

88904002 - 021

محمدرضا هفته بیجار | معلم تدریس خصوصی شیمی یازدهم

اینجانب محمدرضا هفته بیجار معلم تدریس خصوصی یازدهم هستم و ۶ سال سابقه تدریس خصوصی در درس شیمی را دارم در کل این شش سال هم فقط پایه های دبیرستان را تدریس کردم و دقیقاً روی تک درس شیمی فعالیت دارم.

به علم شیمی بسیار علاقه مند هستم و در کلاس با انرژی و هیجان بسیار بالایی در درس شیمی را تدریس می کنم و از بچگی به این علم شیرین گرایش پیدا کردم و دانش آموزان را در هنگام تدریس به درس شیمی علاقه مند می کنم.

اینجانب محمدرضا هفته بیجار معلم تدریس خصوصی یازدهم هستم و ۶ سال سابقه تدریس خصوصی در درس شیمی را دارم در کل این شش سال هم فقط پایه های دبیرستان را تدریس کردم و دقیقاً روی تک درس شیمی فعالیت دارم.

در هنگام تدریس شیمی را به طور عمیق به دانش آموزان تفهیم می کنم و ارتباط مبحث درس شیمی را با سایر اتفاقات واقعی در دنیای اطراف و دانش آموزان را به طور کامل توضیح می‌دهم‌ و در دانش آموزان پایه یازدهم و دوازدهم توانایی خوبی در حل مسئله ها ایجاد می کنم و معمولاً برای هر مبحث درسی برای دانش آموزانی که تمایل به شرکت در کنکور دارند نکات تستی آنها را در کلاس حل می کنم.

شیوه تدریس من در شیمی طوری است که باعث تقویت قوه تفکر و ابتکار دانش آموز می شود و اینکه یک معلم شیمی خوش خط باشد تاثیر خیلی خوبی روی آموزش بصری دانش‌آموز می گذارد من به غیر از این که روی دست خطم تمرین بسیار زیادی داشتم در کشیدن اشکال و تعریف مولکول ها و عناصر بسیار با دقت و زیبا آنها را بر روی کاغذ برای دانش آموزان در هنگام تدریس می کشند تا بتوانم تخیل آنها را در درس شیمی افزایش دهند و فهم آنها را نسبت به این درس عمیق تر کنم.

از نظر من روش تدریس معلم در یک درس تاثیر خیلی زیادی در علاقه مند کردن دانش آموز و ترغیب آن به آموختن دارد،لذا استفاده از روش های متفاوت برای دانش آموزان متفاوت، می تواند تدریس را سفارشی کند و به هر دانش آموز بر اساس توانایی هایی که دارد آموزش دهد.

در اغلب روش های تدریسی که ارائه می دهم استفاده از مقدمه های خوب و جذب دانش آموزان با داستانهای متفاوت همیشه کارساز بوده و باعث می شود دانش آموزان تمرکز بیشتری روی درس داشته باشند.

در حل مباحث مهم شیمی و تست های کنکوری آن، ابتدا حل تمرین را با مسائل آسان تر شروع می کنم و پس از اینکه معانی و عناصر شیمی برای دانش‌آموزان شناخته و تفهیم شد سطح آموزش را بالاتر می برم و مسائل سخت تری را مطرح می‌کنم.

پس از اینکه به تعداد کافی تمرین حل کردم مجدداً از سوالهای آسان شروع می کنم و حل آن را به دانش آموز می سپارم و پس از این که آنها موفق شوند بدون کمک من نمونه سوالات را حل کنند سراغ تمرین های سخت در و تستی می‌روم.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.