ثبت نام

88904002 - 021

محسن صبوری | معلم خصوصی شیمی یازدهم

من محسن صبوری هستم، مدرس خصوصی شیمی و دارای مدرک کارشناسی ارشد شیمی محض از دانشگاه آزاد هستم. در حال حاضر تدریس خصوصی شیمی شغل دوم من است اما با علاقه ای که به تدریس و این رشته دارم برای من بسیار لذتبخش است که به دانش آموزان شیمی درس بدهم.

در مورد شیمی یازدهم باید بگویم که این درس دارای مباحث مفهومی است، بنابراین دانش آموز باید با تمرکز زیاد و به شکل کاملا دقیق مطالب را مطالعه کند. همچنین در کلاس درس نیز باید با تمرکز بالا حاضر شده و به مثال ها و تشریح درس که توسط معلم ارائه می شود کاملا توجه کند.

من به عنوان معلم خصوصی همیشه در کلاس های خصوصی سعی می کنم که درس را به صورتی روان و با زبان ساده توضیح دهم، معمولا آموزش های من به ویژه در مورد شیمی یازدهم دانش آموز محور است و از او در تشریح مسائل کمک می گیرم، این کار با طرح سوالاتی در کلاس صورت میگیرد، به این ترتیب دانش آموز سعی می کند که در کلاس  به درس خوب توجه کند.

من محسن صبوری هستم، مدرس خصوصی شیمی و دارای مدرک کارشناسی ارشد شیمی محض از دانشگاه آزاد هستم. در حال حاضر تدریس خصوصی شیمی شغل دوم من است اما با علاقه ای که به تدریس و این رشته دارم برای من بسیار لذتبخش است که به دانش آموزان شیمی درس بدهم.

استفاده از نمونه سوالات امتحانی کمک می کند تا دانش آموز به خوبی نکات مهم هر درس را بیاموزند، بهتر است که دانش آموز شیوه های خلاصه نویسی و نکته برداری را بداند به این ترتیب در زمان امتحان تنها مروری بر نکات مهم درسی بعد از یک مطالعه خلاصه وار کل کتاب کافی خواهد بود.

سعی کنید که با استفاده از کتب آموزشی مفیدی که از ناشران معتبر در بازار موجود هستند،  با شیوه های مختلف طراحی سوال آشنا شوید، توجه داشته باشید که تنها در صورتی که درس را به طور کاملا مفهومی آموخته باشید می توانید به همه سوالات پاسخ دهید.

شیمی یازدهم یکی از منابع کنکور است به همین دلیل بهتر است که دانش آموزان با شیوه های تست زنی نیز آشنا شوند، سوالاتی که از شیمی یازدهم در کنکور سالهای قبل وجود دارد بهترین منابع برای آموختن شیوه های تست زنی و راه حل های تستی است. من داشتن برنامه ریزی را برای مطالعه و یادگیری یک امر ضروری می دانم و همیشه به دانش آموزانم توصیه میکنم که حتما برای همه دروس به ویژه دروس مشکل تر از یک برنامه ریزی دقیق برای مطالعه و حل تمرین استفاده کنند.

به این ترتیب دانش آموز قادر است که به خوبی فصل های مختلف درس شیمی یازدهم را طبق اولویت بخواند و تمارین هریک را حل کند. حتی بهتر است در برنامه خود جایی برای مرور درس ها داشته باشید. این کار کمک می کند که هیچ یک از مباحث و مفاهیم را فراموش نکنید. در صورتی که احساس می کنید برای یادگیری دچار مشکل هستید میتوانید از کلاس های تقویتی و معلم خصوصی استفاده کنید. داشتن معلم خصوصی به شما کمک می کند که وقت بیشتری برای پرداختن به نقاط ضعف خود داشته باشید. ارزیابی مداوم نیز می تواند یکی از راه های کشف نقاط ضعف دانش آموزان باشد. پرداختن به نقاط ضعف و رفع اشکالات در کلاس های خصوصی باعث می شود که دانش آموز با اعتماد به نفس بیشتری در امتحان حاضر شود.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.