لیلا اسداللهی هستم فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی از سال ۹۰ مشغول به تدریس خصوصی ریاضی در تهران هستم و در این مدت دو سال در مدرسه معلم ریاضی بودم و چهار سال نیز به صورت آزاد در آموزشگاههای ریاضی در تهران تدریس خصوصی انجام میدادم و در حال حاضر دانشجوی دکترای رشته ریاضی هستم.
یک سال نیز دبیر ریاضی دبیرستان فرزانگان بودم و خودم نیز به ریاضی علاقه مندم چهار مقاله در مجلات معتبر بین المللی ریاضی از من به چاپ رسیده است و همواره در حال یادگیری ریاضی هستم.
به نظر من یک دبیر حرف های ریاضی در درجه اول باید یک روانشناس خوب برای دانش آموزان باشد و پس از تشخیص ویژگی های اخلاقی دانش آموز بهترین روش انتقال مفاهیم درسی به او را کشف کند در این مدتی که در تدریس خصوصی ریاضی در تهران فعالیت داشتم دانش آموزان متفاوتی را تدریس کرده ام.
به جرات میتوانم بگویم که هر دانش آموز شاخصه شخصیتی خود را دارد و متفاوت از سایرین ریاضی را یاد میگیرد و این عشق و علاقه به تدریس از طرف دبیر است که معلم را مجاب میکند تا بتواند ریاضی را با صبر و حوصله به دانش آموزان بسته به سن و مقطع تحصیلی به آنها آموزش دهد.
در برخی از دانش آموزان که به آنها ریاضی آموزش میدادند چیزی به غیر از استفاده از مفاهیم و مثالهای کاربردی به همراه تمرین های زیاد نیافتند و بعضی دیگر را فقط توانستم با بازی و ریاضی به آنها آموزش دهم.
بسیاری از دانشآموزان با توجه به آموختههای قبلی خود تاثیر متفاوتی در یادگیری ریاضی از خود نشان می دهند.