ثبت نام

88904002 - 021

فائزه بسطامی | معلم خصوصی کلاس نهم

فائزه بسطامی هستم، دارای مدرک کارشناسی دبیری ریاضی از دانشگاه تربیت مدرس تهران، ۹ سال است که در مقطع نهم مشغول به تدریس هستم و ۵ سال است که به عنوان معلم خصوصی کلاس نهم فعالیت می کنم.

کلاس نهم برای دانش آموزان از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که در این سال ملزم به انتخاب رشته خواهند بود. بنابراین داشتن نمرات خوب و تحصیل موفق در این پایه می تواند به انتخاب رشته موفق تری منجر شود. بنابراین توصیه من به دانش آموزان و والدین این است که این شرایط را بسیار جدی و حساس بدانند و سعی کنند که به خوبی آن را پشت سر بگذارند.

فائزه بسطامی هستم، دارای مدرک کارشناسی دبیری ریاضی از دانشگاه تربیت مدرس تهران، 9 سال است که در مقطع نهم مشغول به تدریس هستم و 5 سال است که به عنوان معلم خصوصی کلاس نهم فعالیت می کنم.

اولین نکته ای که به عنوان معلم پایه نهم می توانم به آن اشاره کنم این است که دانش آموزان این سال تحصیلی را با یک برنامه ریزی دقیق درسی آغاز کنند. داشتن یک برنامه ریزی دقیق و استاندارد می تواند به موفقیت دانش آموز در امتحانات و یادگیری مفهومی دروس منتهی شود.

به نظر من سرمایه گذاری روی کلاس های خصوصی یا مشاوره و برنامه ریزی در این پایه تحصیلی می تواند آغاز مسیر موفقیت دانش آموز را هموار کند. بنابراین برای این که دانش آموز بتواند انتخاب های بهتر و درست تری داشته باشد باید مشاورین با تجربه و معلمان دارای مهارت و تحصیل بالا را در اختیار گرفت و از آنها کمک خواست.

دانش آموز در این مقطع باید به صورت مداوم مورد ارزیابی قرار گیرد، در مورد دروس مفهومی تر مثل ریاضی و علوم باید کلاس های مرتب تقویتی و خصوصی داشته باشد، تا نقاط ضعف و قوت او در این دروس مشخص شده و روی رفع آنها تمرکز شود.

نقش خانواده ها در موفقیت دانش آموز در این مرحله از تحصیل بسیار مهم است، این که شرایط خوب تحصیل و مطالعه را برای دانش آموز فراهم کرده و یا از نظر کلاس های خصوصی و دوره های مشاوره بتوان او را به خوبی حمایت کرد به دانش آموز کمک می کند تا در سال دهم انتخاب بهتری داشته باشد.

شرکت در کلاس های مشاوره انتخاب رشته در اواخر سال تحصیلی پایه نهم می تواند هدایت تحصیلی دانش آموز را به خوبی رقم بزند. بنابراین باید همه برنامه ها با هدف یک انتخاب درست و موفق تدوین شوند. انتخاب رشته در سال دهم می تواند اولین قدم برای آینده یک دانش آموز به عنوان یک انسان مستقل از نظر تحصیل در دانشگاه و انتخاب شغل محسوب می شود.

به عنوان تمرین در منزل می توان از نمونه سوالات امتحانی سالهای گذشته هر درس استفاده کرد، این سوالات به دانش آموز کمک می کند تا با طراحی سوال آشنا شده و در زمان امتحان شرایط آسان تری داشته باشد. در حال حاضر کتاب های کمک درسی زیادی در بازار وجود دارد که می توان از آنها برای پیشرفت درسی یا آموزش مفهومی دروس استفاده کرد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.