ثبت نام

88904002 - 021

علیرضا دهقانی | معلم تدریس خصوصی ریاضی هفتم در منزل

علیرضا دهقانی هستم کارشناس ارشد ریاضی محض از سال ۹۵ معلم تدریس خصوصی ریاضی هفتم در منزل و آموزشگاه هستم از سال ۹۰ تا ۹۴ نیز مشغول به کار تدریس خصوصی ریاضی در پایه های سوم راهنمایی و اول دبیرستان بودم.

علیرضا دهقانی هستم کارشناس ارشد ریاضی محض از سال 95 معلم تدریس خصوصی ریاضی هفتم در منزل و آموزشگاه هستم از سال 90 تا 94 نیز مشغول به کار تدریس خصوصی ریاضی در پایه های سوم راهنمایی و اول دبیرستان بودم.

در مدرسه غیر انتفاعی تدریس کردم مدرک کارشناسی ام را از دانشگاه امیرکبیر گرفتم.

من در تدریس ریاضی پایه هفتم به دلیل تسلطی که روی مباحث آن دارم و نه بیان بسیار قوی دارم و همیشه سعی ام بر این ست که در دانش آموزان به ریاضی علاقه مند شوند و خودشان با علاقه به حل تمرین و مسائل مختلف ریاضی به پردازند.

من خودم علاقمند به ریاضی هستم و سبک آموزش بنده به صورت کاملاً مفهومی است.

از آنجایی که در مدرسه معلم ریاضی بودم روی تمام سبک های تدریس آموزش و پرورش هم مسلط هستم و دوره‌هایی را هم در این مورد گذرانده ام.

سابقه تدریس بنده از زمانی که کار تدریس خصوصی ریاضی را شروع کردم به بیش از ۱۲ سال می‌رسد و همزمان با اینکه در مدارس معلم ریاضی بودم در اموزشگاه های مختلف تهران نیز بررسی کردم.

با توجه به تجربه‌ای که در این مدت در تدریس خصوصی ریاضی هفتم در منزل به دست آوردم مهمترین مورد در درس خصوصی ایجاد ارتباط قوی با دانش آموز است.

سعی من در جلسه اول ایجاد ارتباط و پیدا کردن نقاط ضعف دانش آموز و نحوه یادگیری دانش آموز در درس ریاضی است و سپس در جلسات بعد تمام تمرکزم روی نقاط ضعف دانش آموز و آموزش ریاضی بر اساس نقاط قوت او است.

من معتقدم که والدین باید برای پیشرفت ریاضی همکاری لازم را داشته باشند و به معلم کمک کنند بتواند درس ریاضی فرزندشان به طور کامل آموزش دهد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.