ثبت نام

88904002 - 021

سمیرا ابراهیم محمدی | معلم خصوصی ریاضی دوم

سمیرا ابراهیم محمدی هستم معلم ریاضی دوم ابتدایی ۱۰ ساله مه معلم ریاضی هستم و بیشتر دوم ابتدایی تدریس کردم فوق لیسانس علوم تربیتی دارم و از سال ۸۷ در حال تدریس در مدرسه های دولتی و غیر دولتی و آموزشگاه های تدریس خصوصی تهران به عنوان معلم ریاضی دوم ابتدایی مشغول به فعالیت هستم.

سمیرا ابراهیم محمدی هستم معلم ریاضی دوم ابتدایی 10 ساله مه معلم ریاضی هستم و بیشتر دوم ابتدایی تدریس کردم فوق لیسانس علوم تربیتی دارم و از سال 87 در حال تدریس در مدرسه های دولتی و غیر دولتی و آموزشگاه های تدریس خصوصی تهران به عنوان معلم ریاضی دوم ابتدایی مشغول به فعالیت هستم.

البته در این مدت در فرهنگ سرای منطقه ۲ و پژوهش سرا ها هم تدریس ریاضی داشتم و اونجا هم دوم ابتدایی تدریس کردم.

من معتقدم معلم ریاضی باید مطالب ریاضی را با زبان ساده به دانش آموزان آموزش بده و حالا دانش آموز هر سطح و توانایی که می خواد داشته باشه این مهارت معلمه که به اون بتونه آموزش بده البته در این بین دانش آموزان ابتدایی هم هیتند که مشکلات تربیتی دارن و بهتره که توسط والدینشون و مشاور اصلاح بشن چون این کار از دست معلم ساخته نیست با این که من فوق لیسانس رشته علوم تربیتی هستم اما یک مشاور بهتر می تونه والدین رو راهنمایی کنه چون در اتکثر موارد این واللدین هستند که بااید تغییر رفتار بدن تا فرزندشون هم اصلاح بشه.

من بعد از ۱۰ سال معلمی در تدریس ریاضی به این نتیجه رسیدم که معلم باید برای فراگیری بهتر در دانش آموز ایجاد انگیزه کنه و این موضوع در الویت سایر مسائل قرار داره چون دانش آموزی که علاقه منده بدون تذکر والدین تمرین های منزل رو به راحتی انجام میده.

به عنوان نمونه روش نمایش واستفاده از بازی های خلاقانه و فکری.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.